Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisitko auttaa minua palkanmaksupalvelun asiassa

Vierailija
17.09.2025 |

Saan väärää palkkaa ja olen pyrkinyt olemaan palkanlaskentaan 3 viikon ajan yhteydessä. He ovat vastanneet minulle kerran, mutta lähettäneet väärän lomakkeen......mikä tarkoittaa, että en edelleenkään voi hakea minulle kuuluvaa palkkaa. Palkkani on lähes tonnin pienempi jo toista kuukautta ja se alkaa vaikuttaa perheemme talouteen. Kaupungin palkanlaskentaan ei ole puhelinnumeroa, joten lähetän avunpyyntöjä järjestelmässä. Kukaan ei ole edes viikkoon avannut pyyntöäni. Onko minulla jotain oikeuksia saada palvelua jossain tietyssä ajassa? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko kaupungin palkka listoilla? Osaako esihenkilösi auttaa sinua?  Jos kuulut liittoon voisit sieltä pyytää apua tilanteeseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupungin listoilla. Olen vaihtanut työpaikkaa ja esihenkilö ei pysty auttamaan siis. Mietin, että onko olemassa joku säännös siitä, että pitääkä heidän vastata jossain ajassa.

Vierailija
4/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Vierailija
5/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa

Vierailija
6/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilösi kuuluu hoitaa tuo asia kuntoon ja palkka on maksettava viipymättä tilillesi

Vierailija
7/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kyse työpaikan vaihtamisesta voit olla entiseen esihenkilöösi yhteydessä ja kertoa asia, hän varmasti voi hoitaa asiaasi eteenpäin. Mikään laki ei määrittele milloin heidän tulee sinulle palkanlaskennasta vastata, mutta väärin maksettu palkka täytyy korjata ja maksaa heti.

Vierailija
8/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää Vantaalla vaan muutin parinsadan kilometrin päähän muualle vastaaviin töihin.

ap

Vierailija
9/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitto, luottamusmies, työsuojeluvaltuutettu. Aloita noista.

Vierailija
10/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupungin?

Vierailija
11/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko siis lopputilin, jos sulle maksetaan (irtisanomisajan)palkkaa vaikket ole kuukausiin ollut edes töissä?

Vierailija
12/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoturvallinen ex työpaikka, jos sulla on voimassa tunnukset järjestelmiin vaikket ole enää töissä siellä.

Vierailija
13/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tunnuksia ja siksi en pääse järjestelmään. Monessa ammatissa palkka kohoaa ikälisien myötä.

ap

Vierailija
14/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei kaikissa, ja niissäkin joissa nousee,Lieksan nostamisesta tehdään päätös.

Vierailija
15/15 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarastia palkanlaskenta varmaan taas...