Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noissa thai-hieronta paikoissa oikein tehdään?

Vierailija
21.08.2010 |

onko hierontaa vai "hierontaa"?

Ei ole aiemmin kiinnostanut, mutta kun näin naapurin 60+ ikäisen miehen nuoren thai-vaimon auton sellaisen paikan pihalla, niin aloin miettimään, että minkäs alan ihminen tämä nainen oikein onkaan.

Kommentit (207)

Vierailija
141/207 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Minä olen kerran suhteen alkuaikoina kertonut. Nainen todellakin harkinnan jälkeen lähti! Hänen mielestään olin saastainen ja muutuin niin pahasti turn offiksi ja paariaksi ettei halunnut minua enää - vaikka rakastikin.

Tämä on kyllä aivan käsittämätöntä. Ajatelkaas nyt: käyt muutaman kerran vuodessa tapaamassa alan ammattilaista, molemmat selvin päin, siistinä, hyväkäytöksisenä hyvässä yhteisymmärryksessä ja molemminpuolisen kunnioituksen vallitessa. Toisaalla joku luuhaa viikosta toiseen yökerhoissa ja baareissa päihteistä sekaisin, vonkaa ja häiriköi jokaista näkemäänsä naista, hyppii kenen tahansa kanssa sänkyyn mistään mitään välittämättä, aiheuttaa sydänsuruja ja muutenkin käytöksellään loukkaa toista.

Jostain ihmeen syystä "normaalina" itseään pitävät naiset tuntuvat pitävän jälkimmäistä asiaa täysin luonnollisena ja kivana juttuna, joka antaa hyvät eväät parisuhteeseen. Sen sijaan ensinmainittu on täysin ylimaallista pahuutta ja pilaa hyvän miehen parisuhdepotentiaalin lopullisesti ja täydellisesti sillä sekunnilla, kun asia tulee ilmi.

Ei pidä paikkaansa.

Ei minulle eikä monelle muullekaan itseään arvostavalle naiselle kelpaa kumpikaan noista esimerkkisi miehistä.

Joskus joku tietämättään hairahtuu ja sitten saadaankin lukea pettämisketjusta kuinka kävikään.

Avioerotilastot taas kasvavat pettyneiden naisten toimesta.

Vierailija
142/207 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt noissa thai-hieronnoissa kyllä ihan hierottavana. Yhden kerran aluksi tarjosivat muita palveluita, mutta ihan oikeasti haloo.... se että hierojan käsi olisi hieronut sitä kohtaa olisi maksanut satasen. Kyllä pärjään siinä puuhassa ihan omalla kädelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/207 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä mäntäöljylläkin hierotaan. Maksaa tosin vähän enempi, mutta kyllä se hyvää tekee jos ei ole pitkään aikaan saanut.

Vierailija
144/207 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierotaan ja lisäpalveluna saa joko käsi-, tissi- tai muun hoidon.

Vierailija
145/207 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Minä olen kerran suhteen alkuaikoina kertonut. Nainen todellakin harkinnan jälkeen lähti! Hänen mielestään olin saastainen ja muutuin niin pahasti turn offiksi ja paariaksi ettei halunnut minua enää - vaikka rakastikin.

Tämä on kyllä aivan käsittämätöntä. Ajatelkaas nyt: käyt muutaman kerran vuodessa tapaamassa alan ammattilaista, molemmat selvin päin, siistinä, hyväkäytöksisenä hyvässä yhteisymmärryksessä ja molemminpuolisen kunnioituksen vallitessa. Toisaalla joku luuhaa viikosta toiseen yökerhoissa ja baareissa päihteistä sekaisin, vonkaa ja häiriköi jokaista näkemäänsä naista, hyppii kenen tahansa kanssa sänkyyn mistään mitään välittämättä, aiheuttaa sydänsuruja ja muutenkin käytöksellään loukkaa toista.

Jostain ihmeen syystä "normaalina" itseään pitävät naiset tuntuvat pitävän jälkimmäistä asiaa täysin luonnollisena ja kivana juttuna, joka antaa hyvät eväät parisuhteeseen. Sen sijaan ensinmainittu on täysin ylimaallista pahuutta ja pilaa hyvän miehen parisuhdepotentiaalin lopullisesti ja täydellisesti sillä sekunnilla, kun asia tulee ilmi.

Luuletko että se hieroja (tai muu seksipalvelujen myyjä) oikeasti nauttii asiakkaansa "käsittelystä"? Ehkä jotkut nauttivatkin, mutta kyllä kai se jotain kertoo, että ilman rahamaksua he tuskin sitä palvelua suorittaisi.

Pointti on se, että miestä ei kiinnosta, haluaako se toinen osapuoli vai ei, kunhan saa omat tarpeensa tyydytettyä. Se tekee siitä vastenmielistä.

Tuolla yöelämässä useimmiten molemmat hakevat sitä samaa, ilman tarvetta ulkopuoliselle motivaattorille (rahalle). Olkoonkin että se meno on monilla holtitonta ja loppujen lopuksi haetaan vaan hyväksyntää ja huomiota väärästä paikasta, mikä sekin voi olla tuhoisaa psyykkeelle.

Vierailija
146/207 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että se hieroja (tai muu seksipalvelujen myyjä) oikeasti nauttii asiakkaansa "käsittelystä"? Ehkä jotkut nauttivatkin, mutta kyllä kai se jotain kertoo, että ilman rahamaksua he tuskin sitä palvelua suorittaisi.

Pointti on se, että miestä ei kiinnosta, haluaako se toinen osapuoli vai ei, kunhan saa omat tarpeensa tyydytettyä. Se tekee siitä vastenmielistä.

Tuolla yöelämässä useimmiten molemmat hakevat sitä samaa, ilman tarvetta ulkopuoliselle motivaattorille (rahalle). Olkoonkin että se meno on monilla holtitonta ja loppujen lopuksi haetaan vaan hyväksyntää ja huomiota väärästä paikasta, mikä sekin voi olla tuhoisaa psyykkeelle.

Mikä on suhtautumisesi ns. perinteisiin hierojiin?

Minulla on se käsitys, että rahasta hekin sitä hommaa tekevät.

Vierailija
147/207 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miespuoleinen kaverini on joskus käynyt noissa paikoissa. En ihmettele, koska naista hänellä ei ole koskaan ollut ja tuskin tulee saamaankaan. Itse en näitä palveluja käyttäneen miehen kanssa seurustelisi.

Vierailija
148/207 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti asiansa osaava thaihieroja on ihan huippu hieromaan. On vain erittäin harmillista, että ovat harvassa noissa paikoissa, jonne pääsee myös aikaa varaamatta. Ja kokemukseni mukaan, jos löytää hyvän tai jopa loistavan, niin seuraavalla kerralla hieroja onkin jo vaihtunut ja on täysin arpapeliä, onko hän hyvä hieromaan vai erikoistunut lähinnä sivelyyn ja happy endingeihin. Kokemukseni mukaan useampi ollut harmistuneen näköinen, kun sanonut, että tulin oikeasti hierottavaksi, että esim. selkä kovin kipeä. Itse ainakin päättänyt, etten ota edes enempää käteistä kuin mitä aijon oikeasti hierotuttaa, sillä säästyy ryöväämiseltä "lisäpalveluilla" ja eivät jää maanittelemaan, kun voi kertoa, ettei ole nyt käteistä enempää.

Kysyinpä huvikseen lisäpalveluiden hinnoittelua, kun niin tarjotteli heti, kun vähän hymyili hierojalle. Käsihoito olisi ollut 50e, suu 100e ja täysin ilman estoja 150e. Hinnat siis pk-seudulla, mutta ei kuitenkaan Helsingissä. Jäi kovin mietityttämään, oliko tuokin erittäin kaunis nuori nainen omasta tahdostaan hommassa, vai jostain pakosta. Toki varmaan helppoa rahaa, jos valmis sielunsa myymään jakorasiaksi. Toki jokaisen oma asia, mutta toivottavasti ei vanhana kovin kaduta.

Ja harmittaa kovin, että thaihierontapaikoilla on aika likainen maine. Siellä moni käy myös täysin vain hierottavana, kun pääsee yleensä nopsaa ja hierojat eivät turhan estollisia eli hierovat esim. pakarat myös, mitä kaikki suomalaiset hierojat eivät häveliäisyyssyistä edes ala tehdä.

Mitä tulee siis laatuun, niin parhaat thaihierojat jopa ylittää keskivertosuomalaishierojan hierontatuloksessaan, mutta sitten on tosi moni, joiden hieronnasta tulee vain kiukkuiseksi, että meni aivan rahat hukkaan, kun sivelyä vain, vaikka lähti oikeasti hierontaa hakemaan.

Olen yleensä kysynyt, että osaako oikeasti sitten hieroa, kaikki vakuuttavat, että joo, joo, tai yes, yes, sure. Kenestäkään ei voi siis etukäteen tietää ennen kuin kokeillut. Harvassa paikassa hyväkään hieroja kauaa, vaan vaihtelevat paikkoja. Joitakin paikkoja tuntuu olevan, jossa samaiset pysyy, mutta ovatkin sitten niitä silittelijöitä.

T. Välillä thai-hierontapaikkohinkin turvautuva, kun oikein juilii, mutta haluaisi pystyä käymään ilman salamyhkäisyyden varjoa

Vierailija
149/207 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-helsingissä asutaan, meillä on naapurina thaikku,joka antaa hierontaa kotona:) Varakasta asiakaskuntaa näyttää olevan autoista päätellen:D

Tämä on se todellisuus. Naiset haluu uskotella itselleen että vain jotkut takakammarin pojut näissä kävis. Kyllä siellä on vierailee ihan kaikenlaisia ihmisiä. Varmasti monen tätä lukevan naisen partnerikin on käynyt, olkaa armollisia itsellenne ja myös muille.

Vierailija
150/207 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt monessa hieronta paikassa ja jokaisessa on tyrkyttetty lisäpalveluja. Jos ottaa 30min hieronnan niin siitä hierotaan noin 15min ja sen jälkeen hieronta siirtyy pikkuhiljaa vatsan alapuolelle. Minkä jälkeen kysytään haluatko jotain muuta.

Vierailija
151/207 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pannaan.

Vierailija
152/207 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy selitettynä

https://taruolento.com/thaihieronta/

Vierailija
153/207 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa hierotaan myös jalkoväliä, sekä asutaan takahuoneessa. Itse en ole käynyt, enkä koe tarvetta.

Vierailija
154/207 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee vaa työkseen ei ole pakko ottaa jos ei haluu. Ne antaa eikä valita joten. Kunnon muija antaa riittävästi pesää niin oma ukko ei kay vieraissa.

Vierailija
155/207 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä varasin aromaterapia-ajan naisena ja päälle kömpi mies kertakäyttöalkkareissa. minunki piti riisua kaikki vaatteet ja maata vatsallaan pöydällä, kun se mies hiveli niitä eteerisiä öljyjä selkääni ja istui takapuoleni päällä. yhden kerran yritti väärästä paikasta hieroa, niin löin sitä sormille. loppuhieronnan oli ihan ok. enpä mene enään..

Vierailija
156/207 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro !

Olen käynyt Porissa Thai-hieronnassa ja minut otti vastaan iloinen nainen. Hän oli todella

ystävällinen ja kun otin 30 min hieronnan hän rahasti (ihan halpa hinta) ohjasi minut huoneeseen

missä oli leveä sänky.

Menin vatsalleni makaan ja hän aloitti hieronnan. Hieronta kesti koko 30 min mistä olin maksanutkin.

Ja hieroi kyllä tosi hyvin ja ammattimaisesti. SUOSITTELEN kyllä kaikille käydä edes kerran tässä

paikassa. (Jos kiinnostaa tietää niin voin kyllä kertoa paikan sitä kysyttäessä)

Vierailija
157/207 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä (nainen) menin kerran thaihierontaan kun se oli lähellä ja selkä jumissa. Väänteli ja käänteli mua erilaisiin asentoihin, välillä kiipesi päälle ja tais kävelläkin mun selän päälle. Meni kyllä käsillään todella lähelle jalkoväliä verrattuna normaaliin hierontaan ja kyllä jonkinmoinen seksuaalinen viba siitä jäi vaikka ei nyt varsinaisesti mitään seksiä ollutkaan.

Vierailija
158/207 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Tampereella thai-hierontaan. Jätettiin hieronnan väliin, laittoi kondomin, otti suihin ja sen jälkeen yhdyntää. Sellaista niissä paikoissa tapahtuu.

Vierailija
159/207 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs miespuoleinen kaverini on joskus käynyt noissa paikoissa. En ihmettele, koska naista hänellä ei ole koskaan ollut ja tuskin tulee saamaankaan. Itse en näitä palveluja käyttäneen miehen kanssa seurustelisi.

Oletpa sinä katkera, ota iisisti, mitä se sinulle kuuluu missä ystäväsi käyvät ja oletko aivan varma että miehet jotka käyttävät mainitsemiasi palveluita olisivat ylipäätään valmiita seurustelemaan sinun kanssasi?

Vierailija
160/207 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa panna vaikka hammaslääkärissä jos sikseen tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme