Mitä noissa thai-hieronta paikoissa oikein tehdään?
onko hierontaa vai "hierontaa"?
Ei ole aiemmin kiinnostanut, mutta kun näin naapurin 60+ ikäisen miehen nuoren thai-vaimon auton sellaisen paikan pihalla, niin aloin miettimään, että minkäs alan ihminen tämä nainen oikein onkaan.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies maksaa käteenvedosta kun voi tehdä itsekin ? Rahat kankkulan kaivoon.....
Ei kai noi thaipaikat lahjoituksilla pystyssä pysy? Käyväthän miehet maksullisissakin paljon? Siis ihan loppuun asti vietyä, ei mitään kumihanskarunkkausta :D
Kyllä jotkut joutuu maksamaan kosketuksesta. Ovat usein likaisia, vanhoja ja rumia - osa tietysti myös vain häiriintyneitä ja muuten parisuhdekelvottomia.
Osa ei halua ”loppuun menoa”, vaan kumihanskameininki voi olla tosiaan ihan se paras vaihtoehto - kaikkien kannalta.
"STEREOTYPIAN mukaan seksipalvelujen ostajat ovat reppanoita peräkammarin poikia, joilla on suuria vaikeuksia saada seksiä ja ylipäätään hyvin vähän kokemusta siitä. Forsströmien mukaan tämä ei pidä paikkaansa, vaan työtä voi tehdä vuosia ja olla törmäämättä tällaiseen ihmiseen kertaakaan."
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005509643.html
Tossa on sentään ammattilaisen kertomusta. Naisillehan se on tietysti hirvitys jos mies on maksanut seksistä. Ei tule koskaan kelpaamaan parisuhteeseen sellainen mies. Siksi siitä ei huudellakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies maksaa käteenvedosta kun voi tehdä itsekin ? Rahat kankkulan kaivoon.....
Ei kai noi thaipaikat lahjoituksilla pystyssä pysy? Käyväthän miehet maksullisissakin paljon? Siis ihan loppuun asti vietyä, ei mitään kumihanskarunkkausta :D
Kyllä jotkut joutuu maksamaan kosketuksesta. Ovat usein likaisia, vanhoja ja rumia - osa tietysti myös vain häiriintyneitä ja muuten parisuhdekelvottomia.
Osa ei halua ”loppuun menoa”, vaan kumihanskameininki voi olla tosiaan ihan se paras vaihtoehto - kaikkien kannalta.
"STEREOTYPIAN mukaan seksipalvelujen ostajat ovat reppanoita peräkammarin poikia, joilla on suuria vaikeuksia saada seksiä ja ylipäätään hyvin vähän kokemusta siitä. Forsströmien mukaan tämä ei pidä paikkaansa, vaan työtä voi tehdä vuosia ja olla törmäämättä tällaiseen ihmiseen kertaakaan."
Tossa on sentään ammattilaisen kertomusta. Naisillehan se on tietysti hirvitys jos mies on maksanut seksistä. Ei tule koskaan kelpaamaan parisuhteeseen sellainen mies. Siksi siitä ei huudellakaan :D
Tämä! Minä olen kerran suhteen alkuaikoina kertonut. Nainen todellakin harkinnan jälkeen lähti! Hänen mielestään olin saastainen ja muutuin niin pahasti turn offiksi ja paariaksi ettei halunnut minua enää - vaikka rakastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Minä olen kerran suhteen alkuaikoina kertonut. Nainen todellakin harkinnan jälkeen lähti! Hänen mielestään olin saastainen ja muutuin niin pahasti turn offiksi ja paariaksi ettei halunnut minua enää - vaikka rakastikin.
Nii-in.. eikö ole outoa? Tuollainen asenne vielä tänä aikana! On vapaita suhteita, polyamoriaa yms. Sitten kun raha vaihtaakin omistajaa homma on likaista ja kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-in.. eikö ole outoa? Tuollainen asenne vielä tänä aikana! On vapaita suhteita, polyamoriaa yms. Sitten kun raha vaihtaakin omistajaa homma on likaista ja kuvottavaa.
Ei se outoa toki ole. Se on lähes jokaisen parisuhdekelpoisen naisen turn off-listalla:
maksullisissa käynyt mies ei kelpaa. Paaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se outoa toki ole. Se on lähes jokaisen parisuhdekelpoisen naisen turn off-listalla:
maksullisissa käynyt mies ei kelpaa. Paaria.
Kyllähän se näin on. Siksi useimmat valehtelevat seksuaalihistoriastaan, miehet ja naiset. Ei se kyläpyöräkään kovin suosittu vaihtoehto ole, mutta miehet ovat paljon epätoivoisempia kuin naiset joten ehkä he kelpuuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm siis miksei ihan normaali siisti mies voisi antaa thai-tytön vetää itseään käteen? Tuntuuhan se paremmalta kuin oma käsi. Hintatasosta en tiedä mutta varmaan helpommin järjestettävissä kuin Tinder-treffit yms säädöt?
Millainen ihminen on niin avuton, että joku työhönsä leipääntynyt ihninen saa aikaan paremman tyydytyksen kuin itse pystyy! Siinä on ihan pitkän terapian paikka.
Onhan se visuaalinen stimulaatio iso juttu miehille, esim että kaunis nainen vetää sua käteen eikä tarvitse mielikuvitukseen tyytyä.
Riittää siis aivan millainen suttura tahansa koskettamaan. Ovatko kaikki miehet todella näin tasottomia? Minä en haluaisi aasialaista random-miestä itseäni hinkkaamaan, edes ilmaiseksi. ”Ei seisoisi!” Ja olen varma, että tulisin isommin ja täydemmin oman mielikuvitukseni ja käteni taituruuden avulla.
Tuo on silkkaa laiskutta - tai sitten vain tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta.
Hei, en mäkään haluaisi aasialaista random miestä mua runkkaamaan, ei todellakaan seisoisi mullakaan, aasialainen random nainen kyllä kelpaisi ja voisi perhaps jopa jöpöttää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä jaksa aina ite vemputtaa, siispä on hyvä kun on ystävä lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm siis miksei ihan normaali siisti mies voisi antaa thai-tytön vetää itseään käteen? Tuntuuhan se paremmalta kuin oma käsi. Hintatasosta en tiedä mutta varmaan helpommin järjestettävissä kuin Tinder-treffit yms säädöt?
Millainen ihminen on niin avuton, että joku työhönsä leipääntynyt ihninen saa aikaan paremman tyydytyksen kuin itse pystyy! Siinä on ihan pitkän terapian paikka.
Onhan se visuaalinen stimulaatio iso juttu miehille, esim että kaunis nainen vetää sua käteen eikä tarvitse mielikuvitukseen tyytyä.
Riittää siis aivan millainen suttura tahansa koskettamaan. Ovatko kaikki miehet todella näin tasottomia? Minä en haluaisi aasialaista random-miestä itseäni hinkkaamaan, edes ilmaiseksi. ”Ei seisoisi!” Ja olen varma, että tulisin isommin ja täydemmin oman mielikuvitukseni ja käteni taituruuden avulla.
Tuo on silkkaa laiskutta - tai sitten vain tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta.
Hei, en mäkään haluaisi aasialaista random miestä mua runkkaamaan, ei todellakaan seisoisi mullakaan, aasialainen random nainen kyllä kelpaisi ja voisi perhaps jopa jöpöttää.
Älä viitsi naisille selittää tuollaisia. Ei ne ymmärrä. Annat vaan huonon kuvan kaikista miehistä. Tosin olet oikeassa useimpien miesten kohdalla :D Sun vaan pitää oppia salaamaan se!
Vierailija kirjoitti:
Pesemättömät rumilukset kosketuttavat itseään. Haju sen mukaista. Vanha ihra ja saastainen alapää.
En ole vanha enkä ihrainenkaan. Kaikki elämässä ei ole niin yksinkertaista ja mustavalkoista mitä pikku päässäsi kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesemättömät rumilukset kosketuttavat itseään. Haju sen mukaista. Vanha ihra ja saastainen alapää.
En ole vanha enkä ihrainenkaan. Kaikki elämässä ei ole niin yksinkertaista ja mustavalkoista mitä pikku päässäsi kuvittelet.
Naiset nyt vaan pitävät maksullisia käyttäviä miehiä likaisina ja paskoina. Kuten monet miehet pitävät paljon jakanutta naista likaisena! Niin se vaan menee, näistä on jauhettu niin paljon joka palstalla ettei kannata alkaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina ohi kävellessäni mietin, mitä siellä tehdään.
Kaikkea fantsua siellä puuhataan, vain taivas ja massit on rajana hauskanpidolle.
Thaimaassahan ne rannalla ym hierovat ovat hyvinkin korkeasti koulutettuja, todella hyviä hierojia. Voi mennä niin naiset kuin miehetkin. Tampereella on myös yksi hyvä Thai-hierontapaikka, joka korostaa että ei seksiä vaan hyvä hieronta. Sanoi itse että monesti miehet tulee pyytään seksiä. Hän sanoo että seksiä ei saa. Sitten hän kuitenkin saa miehistä kanta-asiakkaan hierontaan, koska tekee hieronnan niin hyvin. Olen käynyt hänellä ja olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt vaan pitävät maksullisia käyttäviä miehiä likaisina ja paskoina. Kuten monet miehet pitävät paljon jakanutta naista likaisena! Niin se vaan menee, näistä on jauhettu niin paljon joka palstalla ettei kannata alkaa uudestaan.
Tämä menee juuri näin. Jos lisäntymistä ei huomioida, olisi huomattavasti parempi, että rakkaussuhteet hoidettaisiin oman sukupuolen kesken. Jos muita tarpeita on - koskuen vastakkaista sukupuolta - näistä sitten käytäisiin vain kauppaa. Miehet ja naiset eivät nyt vain yksinkertaisesti sovu psyykkisesti yhteen.
Työpaikkaani vastapäätä on thai-hierontapaikka. En muista kertaakaan nähneeni kenenkään menneen ovesta sisään, siis yli 5 vuoteen. Varmasti kuitenkin melko kallis katutason liiketila. Kaipa asiakkaat luikkii sinne takakautta?
Thai hieronnoissa käyvät miehet ja useimmiten varatut miehet. Moni Thai paikka on saanut varoituksen toiminnastaan. Mutta tuskimpa ne asiakkaat valittavat........ Joskus lähiympäristö katselee sivusilmällä niiden touhuja.
Onhan se outoa, kun asiakas tulee thai hierontaan ja ulko-ovi laitetaan lukkoon. Eikö odotushuoneessa voi kuunnella hierontaa...... Juttuja on yleisesti että thai tytöt hierovat ihan miten vaan asiakas haluaa.
Ja johan Thai-paikan mainontakin jotain kertoo , kun mainostetaan " nyt uusi nuori Thai-hieroja tyttö".
Että tälleen.
Suomessa thai-hieronta :oma kokemukseni, pikkuhousut pidetty aina jalassa siihen joku pyyhe laitettu ympärille. Koskaan ei oo "painostettu" kiihottumaan ja lopussa vasta kysytty haluatko jotain xtraa..muutamia paikkoja myös missä ei edes saa happy endejä eikä näin ollen siitä tule lisämaksuja. Meen pitkästä thai-hierojalle jonka liike vaihtanut vaihtanut paikkaa lähikulmiltani ja tämä nainen ei halua ees katsoa alapäätäni , siveellisyys säilyy kauniisti ja pukeutuu kyllä ihan nätisti mutta ei paljastavasti. Nainen tekee joka kerta laadukasta työtä. Tuo Nainen tullee ottaa 2 tunnista 60-70 euroa eikä yksikään liike ole silitystä. Teet, karkin ja keksin taitaa tarjota lopussa sekä suostuu pitkään halaukseen. Nykyhinnat ns.sivelypaikoissa 30minuuttia ja 40 euroa.
ihan sama asia kun mies maksaa menot naiselle, tulee vaan paljon kalliimmaksi.
tälläkin palstalla takuulla monta elättiä.
Saako nainenkin siellä happy endingin jos menee ihan kokeilumielessä testaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aivan käsittämätöntä. Ajatelkaas nyt: käyt muutaman kerran vuodessa tapaamassa alan ammattilaista, molemmat selvin päin, siistinä, hyväkäytöksisenä hyvässä yhteisymmärryksessä ja molemminpuolisen kunnioituksen vallitessa. Toisaalla joku luuhaa viikosta toiseen yökerhoissa ja baareissa päihteistä sekaisin, vonkaa ja häiriköi jokaista näkemäänsä naista, hyppii kenen tahansa kanssa sänkyyn mistään mitään välittämättä, aiheuttaa sydänsuruja ja muutenkin käytöksellään loukkaa toista.
Jostain ihmeen syystä "normaalina" itseään pitävät naiset tuntuvat pitävän jälkimmäistä asiaa täysin luonnollisena ja kivana juttuna, joka antaa hyvät eväät parisuhteeseen. Sen sijaan ensinmainittu on täysin ylimaallista pahuutta ja pilaa hyvän miehen parisuhdepotentiaalin lopullisesti ja täydellisesti sillä sekunnilla, kun asia tulee ilmi.