Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noissa thai-hieronta paikoissa oikein tehdään?

Vierailija
21.08.2010 |

onko hierontaa vai "hierontaa"?

Ei ole aiemmin kiinnostanut, mutta kun näin naapurin 60+ ikäisen miehen nuoren thai-vaimon auton sellaisen paikan pihalla, niin aloin miettimään, että minkäs alan ihminen tämä nainen oikein onkaan.

Kommentit (207)

Vierailija
61/207 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tilanne kun aviomies tulee ihan tavalliseen suomalaiseen klassiseen hierontaan ja saa siemensyöksyn tahattomasti lakanoihin ihan reisien hieronnan aikana. Näinkin hieronnoissa käy ihan ilman mitään erotiikkaa. Ihan uskovaisillekin miehille saattaa näin käydä, eli miehille jotka varmasti vilppitömin tulevat hierontaan ilman eroottisia ajatuksia. 

Niitä sitten piisaakin joilla taka-ajatuksena on jotain irstasta. En ymmärrä miksi he eivät voi sitten mennä tällaiseen hierontaan joka on varta vasten, miksi tulevat klassiseen.

Itse olen hieroja ammatiltani, enkä tästä syystä hiero miehiä. Jotkut hierojatuttuni sanovat että sehän on vain luonnollinen reaktio, ei siinä ole mitään pahaa. Näin voi käydä myös jos mies käy mieshierojalla. Ilmeisesti tämän vuoksi miehet ovat haluttomia menemään mieshierojalle.

Itse en kyllä haluaisi oikein että oma mieheni kävisi naishierojalla...olen kai estoinen. En myöskään itse käy mieshierojilla. 

Vierailija
62/207 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2010 klo 14:34"]

menittekö hierontaan vai hierontaan ja mistä saitte suosittelut juuri tiettyyn paikkaan vai marssitko vaan sisään. ja onko siellä mitään naisille?
miten asia esitetään jos ei haluta hierontaa vaan "hierontaa"?
sori ap, kun tänne väliin kyselen omiani:D

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/207 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2010 klo 14:22"]onko meillä huora naapurina?

Asutaan "paremmalla" asuinalueella ja sitten lähinaapuri on thai-hieroja, huoh!

T:ap
[/quote]

Silti parempi nainen kuin 99 % suominaisista

Vierailija
64/207 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ootpa yksinkertanen ihminen... hanki elämä

Vierailija
65/207 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2010 klo 14:22"]onko meillä huora naapurina?

Asutaan "paremmalla" asuinalueella ja sitten lähinaapuri on thai-hieroja, huoh!

T:ap
[/quote]

Paremmalla alueella :D Siitäs sait, ihan oikein mokomalle typerykselle.

Vierailija
66/207 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ota yhteyttä kansanedustajiin" Reps...

Vierailija
67/207 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2010 klo 14:18"]ja jotkut äsköisen kuvailun kaltaisia =)

yhden ovella olen nähnyt lapun, jossa kerrotaan, että kyseessä on OIKEASTI HIERONTA, seksipalveluita ei ole tarjolla

"Äsköisen"... Ei vittu...
[/quote]
"Ei vittu"
Siinä kaksi kielenhuoltajaa työssään, Kotu kiittää.

Vierailija
68/207 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lippu koska asiakas tilaa aika kun joku ei pääse päivällä kun olen Työ niin pääsen kyllä sinloi kin . Ja jos asiakas tulee klo 9 illalla niin 1h hieron klo menee jo 10 .ei ole kaikki paikat on samma niin ajattele muita kiin paikka. Kiitos . 😠

Vierailija
69/207 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihan perus prostituutiota. Menkää vain sinne kaikki miehet! Itse naisena kun menin, ei tämä " hieroja" osannut hieroa ollenkaan! Olisi pitänyt kyllä tajuta, olin tyhmä.

Vierailija
70/207 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota!!!! Halua kysyä miksi Aina kun tulee Thai hieronta miksi tykkää kysyy onko seksi onko kotona ei saada niin ko ? Vittu mä harmi kun kaikki kommentit niin kaikki ei kyllä kivaa. Mutta uskoisin kaikki paikat saa kyllä seksi jos tykkäät. Mutta yksi syyttää. Mä luulen jotai on hyvää siis!!!!siksi kun haluat käydä. 😆 kiitos kommentista.🙏

Vierailija
71/207 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos puolisot hyväksyvät thai hieronnassa käynnit.... kun siellähän käy suurimmaksi osaksi UKKOMIEHET !!!!!!! Ihan vaan kivan vaihtelun ja seikkailun vuoksi, toki naisystävältä ja puolisolta salaa. Siis , miksi salaa ? On siis jotain salattavaa ? Seksi hieronta ? Thai ja seksi, eikös se ole sama asia ?

Thaimaassa kun "kulttuuriin " kuuluu seksi. Mm. se on yksi syy miksi en lennäkään juuri Thaimaahan.

Kuka voi katsoa kun ala-ikäisiä tyttöjä on laitettu ( äidit ? ) kadulle seksi työhön tienaamaan ? Ehkä miehet voivatkin..... minä en.

Vierailija
72/207 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehdessä pikkuilmoituksissakin mainostetaan vähän väliä "Thai-hieronta (paikkakunta), nyt uusi kaunis tyttö".

Mitäpäs veikkaatte, miksi näin mainostetaan?

Vierailija
73/207 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikissa thai hieronta paikoissa suomessa saa extraa maksamalla seksiä. Älkää nyt viittikö joutkut olla noin naiveja. Tämä on tieto ja ei siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
74/207 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Se on kumma tuo naisen vekotin. Sillä kiristetään ja pyydetään anteeksi.

Jos puoliso (lähinnä vaimo) pitäisi miehensä tyytyväisenä niin tarve tälläiselle palvelulle olisi huomattavasti pienempi. Toki löytyy addikteja joille ei mikään riitä.

Eiköhän se niin ole parempi että hakee thai-runkut salaa sen sijaan että hankkii rakastajattaren kun kotona hommat ei pelaa.

Niin, ja lopuksi vielä se, että mies ja nainen ovat näissä tarpeissa niin erilaisella lähtöviivalla että vertailu ei toimi.

Sekin pitää mainita että itse en ole kyseisiä palveluja käyttänyt.

Vierailija
75/207 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityö, suikkari ja action on ohjelmavaihtoehtojja. Tietysti hieronta ensin.

Vierailija
76/207 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil samat

Vierailija
77/207 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää huoratalot pitäisi kieltää.

Vierailija
78/207 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikeasti joskus kokeilla ihan aitoa thaihierontaa (nainen, hetero, hieronnan tarpeessa) mutta ei kyllä tulis mieleenkään mennä yhteenkään paikkaan kyselemään.

Vierailija
79/207 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin oikeasti joskus kokeilla ihan aitoa thaihierontaa (nainen, hetero, hieronnan tarpeessa) mutta ei kyllä tulis mieleenkään mennä yhteenkään paikkaan kyselemään.

Oon kyllä mies mutta käynyt ihan oikeassa thai-hieronnassa. Erittäin epämiellyttävä kokemus - aika paljon siellä keskityttiin raajojen taivutteluun eikä tuntunut lainkaan hyvältä. Kun hieroja kysyy mahdollisista leikkauksista ja muista raajojen liikkuvuuteen vaikuttavista seikoista niin kannattaa olla rehellinen. Voi muuten tehdä tosi kipeää. Jos tuntuu siltä, että tarviit hierojaa niin mene ihan normihierojalle, fysioterapeutille tms. tai ainakin tutustu aiheeseen etukäteen.

Vierailija
80/207 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän noiden köyhien yrittää. Kun ei ole koulutusta ei saa kunnon ammattia. Ratkaisuna heillä on käyttää jakorasiaansa. Tarjonta luo kysyntää ja päinvastoin !