Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noissa thai-hieronta paikoissa oikein tehdään?

Vierailija
21.08.2010 |

onko hierontaa vai "hierontaa"?

Ei ole aiemmin kiinnostanut, mutta kun näin naapurin 60+ ikäisen miehen nuoren thai-vaimon auton sellaisen paikan pihalla, niin aloin miettimään, että minkäs alan ihminen tämä nainen oikein onkaan.

Kommentit (207)

Vierailija
81/207 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee ja haluaa hierontaa niin, mistä tietää saako hierontaa vai "hierontaa"?

..ja jos tämä on niin yleisesti tiedossa oleva asia (ainoastaa minä ja ap ilmeisesti tyhmiä tässä asiassa), niin miksei kukaan puutu siihen? tuskin se laillista on.... ei sillä että se minua vaivaa.

..mistähän se sinun naapurisi 60+ on löytänyt vaimokkeensa? thai-hieronnasta?? pelottavaa:D

Siitä "hieronnasta" pitää maksaa hieman ekstraa.

Vierailija
82/207 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräissä thaihieronta paikoissa ei oteta vastaan naispuolisia asiakkaita, mistähän johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/207 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräissä thaihieronta paikoissa ei oteta vastaan naispuolisia asiakkaita, mistähän johtuu.

Haasta ne oikeuteen rasismista.

Vierailija
84/207 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa myös täyden palvelun jos on massi kunnossa

Vierailija
85/207 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran todella hyvä thai-hierojatar! Nuori, pieni ja aika kauniskin nainen. Oli hyvä hieromaan, ja osasi jättää "ne epämiellyttävät venyttelyt" pois ohjelmastaan. Kuitenkin kaikki sormien ja varpaiden venytykset ja perustaivuttelut, reisien ja selän monipuoliset hieronnat, kasvo-ja niskahieronnat läpikäyden. Loppupuolella hierontaa sitten vähän alavatsaa ja sisäreittä, jotta puolistondis saatiin täystondikseksi!😊 Samalla minä "valmistelin" häntä samantyylisellä lähialuehieronnalla... Sitten tytön kimonontapainen pois ja harrastimme monipuolista seksiä. Aivan loistavaa saada ensin lähes tunti rentouttavaa hierontaa ja jälkiruoaksi kunnon seksiä tiukalta tytöltä!

Hän oli myös aina iloinen ja ystävällinen, vaikkakaan ei osannut sanaakaan Suomea tai englantia, mikä oli kyllä harmi!

Joulun aikaan sain häneltä lähtiessäni joululahjaksi pitkän kaulahuivin! Hän oli huomannut, että olin usein flunssainen..... Tammikuussa hän oli sitten palannut Thaimaaseen.... Tuli ihan ikävä thai-hierojaani!

Että tälläisiä kokemuksia minulla....

Eipä ole sitten uutta löytynyt...Kiitos Anne Holmlundin? Nykyään käyn sitten vaan tsekkihuorissa, mitkä nekin ovat kyllä verrattomia, mutteivät osaa hieroa!

Vierailija
86/207 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vähän silitellään ja sen jälkeen sokkelia kivitellään.

Vierailija
87/207 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki paikka samalaista. Ja jos tytöllä on mies, voi olla että hän ei tee lisäpalveluja. Ja vielä 1 asia!!! Suomalaiset vaimot teekää oma homma sängyssä hyvin ettei oma mies tarvitse mennä sinne !!!!! Jos ei ole ostaja, ei sitten ole myyjä........

Vierailija
88/207 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soldiers of Odinit käy hieronnassa usein. Ne tykkää kun mamut tekee työt.

Vierailija
89/207 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aikoinaan viinaa myytiin tiskin alta niin näillä sama tyyli.

Hierontaa ja sitä syvällisempää hierontaa.

Siitä en kyllä ollut varma että kuka siellä lopulta hieroo ja ketä.

Usein jo ulko ovilla on verhot jotta sisälle ei näe kun joku poistuu tai tulee sisään näihin hierontoihin.

Vierailija
90/207 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs naiset ovat nyt huolissaan asiasta, josta eivät tiedä mitään.

Menkääpä itse katsomaan ja kysymään, ettei tarvi omia arveluita esittää julkisesti.

Pitäkää huolta omista miehistänne niin ei ole aihetta epäilyyn.

Vierailija
91/207 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs naiset ovat nyt huolissaan asiasta, josta eivät tiedä mitään.

Menkääpä itse katsomaan ja kysymään, ettei tarvi omia arveluita esittää julkisesti.

Pitäkää huolta omista miehistänne niin ei ole aihetta epäilyyn.

Nostit vuosia vanhan ketjun todetaksesi, että naiset ovat nyt huolissaan asiasta? Etköhän sinä itse joutunut ihan aktiivisesti etsimään aiheeseen liittyvän keskustelun - mikä lienee oma motiivisi ollut ;-)

Vierailija
92/207 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkavalta on puuttunut ja tekee ratsioita noihin paikkoihin.

erittäin harvoin mitään kiellettyä löytyy.

tällaisilla palstoilla naiset kirjoittelevat omi arveluitaan ja siitä taas juttu leviää.

jos tiedät, että rikollista  tapahtuu niin oikea paikka ilmoittaa on poliisi.

Vierailija
93/207 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei useimmilla hierontapaikan naisilla ole hierojan koulutusta tai taitoja tarjota oikeaa hierontaa.

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/syyttaja-oululaisessa-thai-hierontapa…

Vierailija
94/207 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänköhän siellä de-armouring -hierontaa?

Vierailija
95/207 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukaan voi ostaa keneltäkään seksiä? Varsinkaan noin hämäristä paikoista. Eikö pelota sukupuolitaudit? En ymmärrä, kuinka seksi voi olla niin iso asia, että sitä on pakko ostaa. Elämässä on niin paljon muutakin.

Vierailija
96/207 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, keskityhän omaan elämääsi välillä.

Maksullisia on pakko käyttää kun suomessa mennyt homma liian vaikeaksi, seksuaalista ahdistelua on jos päinkin vain katsoo.

Ei oikein voi tutustua enää suomalaisiin naisiin..

Vierailija
97/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin joissakin niissä myydään seksiä

Vierailija
98/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten miesporukka töissä keräsi aina syntymäpäiviksi miehille lahjakortin Thai- hierontaan.

Puheiden perusteella oli Thai-hieroja itse kysynyt normi hieronnanjälkeen, että "haluatko enemmän ".

Asuimme aikoinamme alueella, jossa oli Thai hieronta paikka, joskus lenkillä ollessamme huomasimme miten miehiä vilahti sisään silloin tällöin.

Ystäväni kertoi huomanneensa kun mies meni Thai hierontaan, ja kohta toinen yritti päästä myös sinne, mutta ovi olikin laitettu lukkoon...... ukko jyskytti ovea, eikä ovi auennut.

Thai tytöt istuskelivat hierontapaikan ovelle tupakalla.

Onhan ne saanut jotkut hieronta paikat varoituksia, mutta toiminta jatkuu, kun ( ukko) miehiä riittää.

Vierailija
99/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uliulipaskaa täällä nyt taas on? Tietenkin useimmista saa "happy endin" eli käteenvedon. Ei se ole laitonta, ellei tyttöjä ole pakotettu siihen. Onhan prostituutio omasta tahdosta ihan laillista Suomessa.

Miehet maksavat mukavan summan ja kaikki ovat tyytyväisiä. Paitsi ne vaimot :D

Vierailija
100/207 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee ja haluaa hierontaa niin, mistä tietää saako hierontaa vai "hierontaa"?

..ja jos tämä on niin yleisesti tiedossa oleva asia (ainoastaa minä ja ap ilmeisesti tyhmiä tässä asiassa), niin miksei kukaan puutu siihen? tuskin se laillista on.... ei sillä että se minua vaivaa.

..mistähän se sinun naapurisi 60+ on löytänyt vaimokkeensa? thai-hieronnasta?? pelottavaa:D

Itse asiassa monet 60+ miehet ottavat mielellään vaimoksi nuoren, kauniin ja hyväkroppaisen thai hierojatytön.

Ei kannnata pelätä...