Lue keskustelun säännöt.
Miten pystyn kertoman äidilleni, että lapseni aloittaa koulun pienryhmässä?
15.06.2008 |
Esim. tänään siunaili kuinka eräs tutun lapsi oli siirretty pienryhmään. Sanoi että se on entinen apukoulu.
Kommentit (3)
Outo äiti sulla. Sinuna kertoisin asiallisesti, että lapsi aloittaa koulun pienryhmässä ja syyn miksi, ja jos äiti alkaa vittuilla aiheesta, laittaisin välit poikki moisen haahkan kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menijöitä olisi varmaan tuplaten mitä pystyvät pienluokille sijoittamaan. Jos äitisi ei tajua mikä pienluokka on, niin lienee hänen murheensa. Pelkäätkö että hylkää lapsenlapsensä tämän asian vuoksi, vai mikä siinä on niin kauheaa?
Sanot sille että Jee! Saatiin vihdoin tieto että meidän Petteri pääsee pienryhmään kouluun! Ollaan tosi tyytyväisiä, ihanaa.