9 vuotiaan tytön paino
Minkä kokoisia teidän 9 vuotiaat tytöt ovat olleet? Meidän tyttö kävi tuossa äsken puntarilla ja lukema oli 33 kg. Pituutta en tiedä, mutta vaatteet ovat n 132- 140 senttisiä.
Mies vaan tuossa totesi että tyttö painaa muutamien vuosien päästä saman verran kuin minä olen painanut 18 vuotiaana. En voi tuon ikäiselle sanoa mitään asiasta. Hän itse tietää että on tanakka, ei mikään lihavan näköinen ole. LÄhinnä vatsan seudulta pyöreä. On toki ollut aina pyöreähkö.
Kommentit (122)
Mun tyttö on 9, ja painaa 27kiloa. Hän on myös 142cm pitkä. Ei hän ole hoikka, mutta omasta mielestään hän on pullukka.....
Meille kerrottiin esikoisen kohdalla jo neuvolassa että kun on esim. 135cm niin saisi painaa n.35kg. Eli pituudesta miinustetaan metri ja lopun muutetaan kiloiksi. Meidän esikois tyttö (11) painaa n.38-39kg ja pituutta on 154,5.Siis reilusti alipainoinen.
Onko normi
115 cm 20 kg
136 33 kg
147 37 kg
Nyt on 16, mutta 9-vuotiaana 140cm ja 75 kg.
Minun tyttöni on 10v ja painaa 30kg!
Olen 10 täytän 11 mutta olen 150 ja puol cm painan 40kg olenko liian lihava tai lyhyt
9.vuotias tyttö. Juuri mitattiin 151 cm. Painoa tullut liikaa vuoden aikana. Meillä alkaa ruokakomero olee tästä lähtien tyhjä
Sillonku mun tyttö oli 9v niin oli 139cm pitkä ja 32-33kg paino
Meillä tyttö 169cm ja paino 52kg. On jo aikuisen kokoinen ja näköinen, tuskin enää kasvaa.
Mä 9v 41,9kg 138,5cm Lihastakin löytyy. Joku kuitenkin 34kg muka tanakka? ihan normi mielestäni. Oon nyt laihdutuskuurilla tai ainaki yritän olla...
teidän lapsi on huolestuttavan lihava!
Meidän 9v tyttö on 116 cm ja vain 18 kg... Onko huolestuttavan lyhyt/laiha? On kuitenkin kasvanut tasaisesti omalla käyrällään ja liikkuu paljon
Oon 9v ja painan 20kg oon 129cm pitkä ja itteni mielestä ihan hirveen läski voitteko auttaa ja kertoo oonko ihan hirveen läski nopeesti
9 vuotiaan pituus: 95cm ja paino 12kg
Oma tyttöni on 13v -> 53kg.
Hieman ylipainoinen, mutta on vain hyvä ettei tuollaiseen murrosikäiseen ole se anoreksiavillitys iskenyt.