Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi pikkupoikaa hukkui Karvianjokeen.

Vierailija
19.12.2005 |

Kuinka äiti ja isä voivat selvitä sellaisesta??? Kamalaa!

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne lapset ainakaan ollu sisällä kattomassa videoita.

Vierailija
62/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi päästää pihalle ilman jatkuvaa valvontaa ennen kuin ovat murrosikäisiä ja taatusti uimataitoisia. Meillä on myös kerrottu selvästi lapsille, mitä tapahtuu, jos järveen joutuu ja isompi lapsi tajuaa sen kyllä selkeästi, mutta ei heitä tietenkään silti voi vahtimatta jättää vuosikausiin. Johtuneeko siitä, että tässä ollaan lasten kanssa aina asuttu, mutta eivät he ole rannasta kiinnostuneita muulloin kuin kesähelteillä ja eivät ryntää sinne suinpäin.

En kyllä käy kivittämään tätä poikansa menettänyttä äitiä, sillä elämässä tapahtuu onnettomuuksia ja vaikka on ollut vaarallista jättää tuon ikäiset ilman valvontaa, niin teko ei ole ollut tahallinen ja vanhempien tuska on hirvittävä.

Olen tällä rannalla kerran pelastanut itse koirani tuolta jäistä hukkumasta ja siitä pitäen on myös koira saanut omaksi parhaakseen jököttää juoksulangassa heikkojen jäiden aikaan, silloin kun emme itse ole pihalla ja koira tahtoo olla ulkona. Se kyllä oppi kerrasta ja ei mene kirkkaalle jäälle nykyisin muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on, että lapsi voi hukkua pihalla vaikka lumeen, jos äidin silmä hetkeksi välttää. Tai katkaista niskansa jossain, jos äidillä silmä välttää. Kuinka moni teistä tuomitsijoista voi sanoa, että herkeämättä seuraa lastansa pihalla????

Olette te uskomattomia.

Vierailija:

Saakeli mua sais syyttääkin loppuelämän jos tollasen virheen tekisin. Vaikka tällä palstalla.

Vierailija
64/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vauvaikäinen kotona. Maataloissa lapset on kautta aikain kulkeneet pihalla ja talon töissä mukana enemmän ja vähemmän ilman valvontaa. Olen kyllä itsekin sen verran pelokas veden suhteen, etten jättäisi pieniä valvomatta veden äärelle. Silti lapset eivät ehkä olleet ensimmäistä kertaa keskenään odottamassa äitiä ulkona, joten äiti on luottanut heihin aiempien kokemustensa perusteella. En lähtisi syyttelemään ketään. Äiti on varmaan aivan shokissa nyt ja toivon todella, että pystyy käsittelemään asian ja jatkamaan elämää elossa olevien lasten kanssa. itse en varmasti edes täysjärkisenä moisesta selviäisi, joutuisi varmaan henkiin jääneet muiden hoidettaviksi ja minä hoitoon. Voimia asian osaisille. Surun kanssa on kaketi opittava elämään.

Oliko tällä äidillä neljä lasta? Lasten seuraaminen ihan joka sekuntti nyt on vain täysi mahdottomuus. Se on sitä yhden lapsen äidillekin.

Tämä on av palsta enkä muista kertaakaan, että lapsen kuolema ei olisi ollut äidin syy. En kertaakaan! Vaikka tilanne olisi ollut mikä, on AINA jotenkin kiertäen ja kaartaen syyllinen löytynyt äidistä.

Ja joka rikoksessa on aina jotenkin kummasti asia kääntynyt niin, että uhri on ollut syyllinen.

Te raukat luulette, että pystytte itse hallitsemaan elämäänne niin, että mitään pahaa ei tapahdu. Ja miten alhaalla itsetunto voikaan olla, kun pitää päästä syyttämään toista äitiä joka on juuri menettänyt kaksi lastaan!!!

Vierailija
65/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1)" Ennenvanhaan blablabla"

No, ennenvanhaan maallakin oli asutusta tiheämmässä ja näinollen valvovia silmiäkin enemmän.

2)Aitaamattomuus

Kyseinen perhe oli paikallislehden mukaan asunut talossa vasta kaksi kuukautta, kenties oli aidan teko vasta suunnitelmissa.

3) Rantatontilla brassailu

Ootko yhtään hajulla missäpäin maailmaa on Karvianjoki? Eiköhän sieltä saa rantatontin aika vaatimattomallakin summalla.

Vierailija
66/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te siis oikeasti nostatte itsetuntoanne mollaamalla juuri lapsensa menettänyttä äitiä???

Vierailija
67/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ämmä oli varmaan sisällä röökillä keittiön liesituulettimen alla sen vauvansa kanssa. TUPAKOINTI TAPPAA!

Vierailija
68/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuolema. Hyvin pieni ei tätä tietysti tajua, mutta isommat lapset jo kyllä. Olen itsekin viettänyt lapsuuteni vetten äärellä ja tiennyt tarkaalleen, mitä veteen putoamisesta voi seurata. Ennenhän lapset peloteltiin, että näkki voi viedä, jos menee rantaan. Karua, mutta toisaalta yksi varmistuskeino sekin herättää lapsenkin itsesuojeluvaisto. Ja vahtiminen tietty kaiken a ja o, mutta silti näitä tragedioita sattuu välillä ja kenenkään osoittelu ei enää auta yhtään.

Vierailija
69/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen tieto? Moni on kirjoittanut, että onneksi äiti ei näe näitä kirjoituksia.

Vierailija
70/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastuutonta brassailla rahoillaan ja näyttää, että on varaa ostaa rantatontti. Näin siinä sitten käy.

Oletko koskaan sellaista ajatellut tai ehkä EI halua asua ahtaassa kerrostalokämpässä ?

Vierailija
71/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2)Aitaamattomuus

Kyseinen perhe oli paikallislehden mukaan asunut talossa vasta kaksi kuukautta, kenties oli aidan teko vasta suunnitelmissa.

Vierailija
72/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrostalokämpät olisivat mukamas kaikki ahtaita??

Oletko koskaan sellaista ajatellut tai ehkä EI halua asua ahtaassa kerrostalokämpässä ?

[/quote]

Vierailija
73/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse on loppujen lopuksi kohtalosta. Jos lapset eivät olisi hukkuneet, he olisivat voineet kuolla liikenneonnettomuudessa tms. Uskon, että täällä on meillä jokaisella määrätty oma aikamme ja se ei ole meidän omissamme eikä äitiemme käsissä.

Voimia tälle perheelle!

Vierailija
74/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olle olemista, että pysyy jotenkin kasassa repivän tuskansa kourissa. Onneksi ei näe useampia näistä kirjoituksista. On kriisiterapian tarpeessa, ei ulkopuolisten syyttelyn.

Vierailija
75/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistakaamme vesihanat kotoamme!!!!

Vierailija
76/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilvin pimein!! Olen tutkinut vanhoja kirkonkirjoja, ja monella pikkulapsella kuolinsyynä oli juuri tuo hukkuminen. Joten veden äärellä asuminen ei siis säästä hukkumiskuolemalta, niinkuin joku älykäs av-äiti tässä diagnosoi =)

Vierailija
77/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien äiti on tilanteessa, joka on varmasti jokaisen vanhemman pahin painajainen ja silti jotkut ensimmäisenä ovat syyttämässä häntä tyyliin " siitäs sai kun oli niin huono äiti" . Uskomatonta! Tai vielä ollaan haukkumassa, kun asuvat niin leveästi rannalla omakotitalossa...

Eiköhän äiti syytä itseänsä maailman tappiin asti. Toivottavasti hän saa paljon tukea ja apua.

Vierailija
78/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja taas lestaperhe !!

Vierailija
79/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on jt ja heillä on/oli 4 lasta. Vanhin 8 tai 9 ja nuorin 1-vuotias.

Mukava perhe, lapset ihania.

Aivan hirveä juttu kaiken kaikkiaan!

Vierailija
80/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on jt ja heillä on/oli 4 lasta. Vanhin 8 tai 9 ja nuorin 1-vuotias.

Mukava perhe, lapset ihania.

Aivan hirveä juttu kaiken kaikkiaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme