Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi pikkupoikaa hukkui Karvianjokeen.

Vierailija
19.12.2005 |

Kuinka äiti ja isä voivat selvitä sellaisesta??? Kamalaa!

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen surullinen tämän perheen puolesta, enkä tällaista kellekään toivoisi. Silti on täysin asiallista sanoa ääneen, että PIKKULASTA EI JÄTETÄ AVOVEDEN ÄÄREEN ILMAN VALVONTAA. Sille en voi mitään, että tähän toteamukseen sisältyy väkisinkin syytös niitä kohtaan, jotka eivät tästä totuudesta piittaa.

Vierailija
42/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenvanhaan olla oltu supertarkkoja.

Vierailija:

voi jättää avoveden luokse ilman valvontaa. Kaameeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se, joka on täydellinen, pystyy tuomitsemaan ja sitä ei kyllä kukaan av.mammoista ole.

oja, joiden mielestä pikkulapset pärjää ihan itellään.

Vierailija
44/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askolassa kuoli puolitoistavuotias lapsi, kun pph viikkasi pyykkejä sisällä ja " katsoi" kyllä ikkunasta missä lapsi menee.

Ja nyt taas...

Vierailija
45/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllä ei voi itse päättää, koska lapsella on aika täältä lähteä. Tottakai lasta täytyy vahtia, mutta jos jotain tapahtuu, on aivan turha äitiä syyttää.

Vierailija
46/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä kuin monien meidän täällä palstailevien lapsuuteen, kun esimerkiksi autossa lapset poukkoilivat ihan irrallaan. Ihan taatusti lapsilaumat ovat pari sukupolvea hoitaneet itse itsensä, joku vanha mummeli on voinut huudella jotain ikkunasta pahimmille sankareille. Silloin vain on lapsikuolleisuus ollut suurempi.

Tämä nykymeno on sellaista, ettei kestetä yhtään takaiskua. Kohta istutaan bussissakin haarniskassa, ja varmaan kuljetaan kaikki lakisääteisesti kypärä päässä kadulla, ja rantojen lähellä pelastusliiveissä.

Elämä on.

Vierailija
47/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole sokea. Laskivat vain pulkalla jokitörmällä ja pulkka lähti väärään suuntaan ihan tuntemattomasta syystä. Äiti vielä juoksi perään, mutta turhaan. Surullista!

Vierailija
48/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaikäinen kotona. Maataloissa lapset on kautta aikain kulkeneet pihalla ja talon töissä mukana enemmän ja vähemmän ilman valvontaa. Olen kyllä itsekin sen verran pelokas veden suhteen, etten jättäisi pieniä valvomatta veden äärelle. Silti lapset eivät ehkä olleet ensimmäistä kertaa keskenään odottamassa äitiä ulkona, joten äiti on luottanut heihin aiempien kokemustensa perusteella. En lähtisi syyttelemään ketään. Äiti on varmaan aivan shokissa nyt ja toivon todella, että pystyy käsittelemään asian ja jatkamaan elämää elossa olevien lasten kanssa. itse en varmasti edes täysjärkisenä moisesta selviäisi, joutuisi varmaan henkiin jääneet muiden hoidettaviksi ja minä hoitoon. Voimia asian osaisille. Surun kanssa on kaketi opittava elämään.

Vierailija
49/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät saaneet mummia pidettyä hengissä.

Itse on eletty niin suojeltu elämä, että halutaan kuolema sulkea pois elämästä kokonaan. Luullaan, että elämää pystyy hallitsemaan jos vain niin päättää.

Ajatelkaa av.mammat. Tekin kuolette joskus ja lähdette sille matkalle aivan yksin. Viimeiset vuodet saatatte maata paskavaipoissa toisten armoilla.

Kun on nuori, luulee vielä, että kaikkea pystyy hallistemaan. mutta kyllä elämä koulaa, tekin opitte sen vielä.

Vierailija
50/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien en enää vahdi lastani, enkä viitsi opettaa liikennesääntöjäkään. Menköön tuolla pihalla ja tiellä ihan itse.

En voi hallita mitään, joten miksi edes yrittää.

Hienoa!!

Vierailija
51/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan. Kyllä täältä jokainen lähtee, ennemmin tai myöhemmin. Ja jokaisella se aika tulee vääjäämättä eteen.

Vierailija
52/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
54/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 2 poikaa, toinen 2 v. ja toinen 10v. En ole vielä tähän päivään mennessä pelännyt lasteni tippuvan lampeen taikka järveen. Lapsillani ei ole ollut minkäänlaista mielenkiintoa järveä tai lampea kohtaan. Olemme jankuttaneet lapsillemme kyllästymiseen saakka, että lammelle tai järvelle ei mennä. Vanhin poikamme tuon tajuaa jo, mutta pikkuveikka on vielä liian pieni ymmärtämään veden vaarat. En jätä pikkumiestä ilman valvontaa pihalle. En ikinä voisi antaa itselleni anteeksi, jos jompikumpi lapsistamme hukkuisi.

Vierailija
55/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me saamme taas mehukkaan makupalan ja pääsemme tuomitsemaan, kuinka olet huono äiti ja me emme ikinä jättäisi lasta yksin tai muuttaisi lammen rannalle.

Vierailija
56/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä arviointivirheitä kun tapahtuu meille kaikille.

Saakohan tuo äiti syytteen heitteillejätöstä?

Vierailija
57/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei ole valvomatta veden äärellä, ei laske pulkalla autotielle tai jokitörmältä.

Jos meteoriitti tippuu lapseni päälle ja lapsi menehtyy, se on hallitsematon tapahtuma ja en voi siitä syyttää vastuuttomuuttani.

Vierailija
58/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eilen kun menin illalla kylille, hänen lapsensa oli isossa poikaporukassa ja meinasi jäädä auton alle kun laskivat keskellä tietä. tie ei ole kovin vilkas ja siinä on iso mäki, mutta silti.

Kun mainitsin äidille, äiti suuttui ja sanoi, ettei heidän Mikkonsa laske siellä ja sillä selvä.

Vierailija
59/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian minkä tekisin olisi AITA pihan ympärille !!! Vaikka kuinka kieltäisi lapsia menemään joelle niin lapsethan menevät heti kun silmä välttää !

Ja taas lestaperhe !!

Vierailija
60/85 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta brassailla rahoillaan ja näyttää, että on varaa ostaa rantatontti. Näin siinä sitten käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän