Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

###SYYSkeijujen toiveikas alkuviikko 51###

19.12.2005 |

Uusi pino, uudet kujeet =)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ihan kamalan väsyny. 3 yötä valvonu kolmivuotiaan lapsen kanssa. Eilen käytin sit lääkärissä niin neitillä on keuhkokuume. Jos perjantaihin mennessä ei ole kuume ja oireet hellittäny niin joulu menee silloin sairaalassa, plääh.. pitäkee peukkuja että tyttö paranee!!

Mitä mieltä olette onko Unitest One-Step25 liuskaraskaustestissä viivanpaikka näkyvissä? Nimittäin testasin niin haamu tuli mut testin kuivuttua niin viiva on kunnolla näkyvissä tiirailematta. En oikein jaksa uskoa että olis tärpänny. Täällä kp24/28, onko muita sanoilla päivillä?

Vierailija
42/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

villiseepra:

Mulla on kp 8/28-31 Että hyvin samoissa päivissä mennään. :)

Muistaakos kukaan missä netissä oli sellainen sivu et sai laittaa kolmet viimeiset menkkojen alkamispäivät ja se laski niistä keskimääräisen kierron pituuden?

Nämä sivut on varmaan jo tutut mut laitan kuitenkin linkin http://www.helistin.fi/

Ja tässä englannin kielinen sivu

http://www.justthefacts.org/clar.asp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttä, Tari, Anzq: Pidän peukkuja bd bd bd!!! Ja muille myös tasapuolisesti plussaonnea =)

Tervetuloa Himppu77 :)

Nipsu: Kyllä sinä raskaana taidat olla. Onskua!!!

Oma ).( Tyttö nukkuu. Pesin just lattiat, matot tarttis viedä ulos vielä. Miksi mulla ei voi olla muuta mielessä, ku vauva ja seksi. On tää vauvakuumeilu sitten voimia kuluttavaa!!! Selibaatti jatkuu... :/

Kivaa ku joulu tulee, en jaksa odottaa, että pääsee tytön kanssa availemaan paketteja ja syömään herkkuruokia. Mulle joulu on erityisen tärkeä, kun saa viettää aikaa lähimmäisten kanssa rauhassa. Monet joulut on mennyt työssä ollessa, mutta edellisen ja tämän olen ollut kotona. Yritän nauttia joulusta täysin rinnoin, sillä kuten Lilliksellä, tammikuussa alkaa työt.

Pidemmittä puheitta, toivottavasti saamme Öttiksen ja Nipsun mukaan lisää matkustajia!!!!

-frodo-

Vierailija
44/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena palstafiksuna ihmisenä voin sanoa, ettei niissä testeissä niitä viivanpaikkoja näy - eli onnea vaan raskaudesta! Kyllä tuo ainakin minun korvaan aika varmalta kuulostaa :)

Meillä tämä kolmosen yrittäminen alkoikin nyt varsin mielenkiintoisesti, kun MIES laskee että eikös nyt pitäisi olla ahkera sängyssä ja MINÄ rauhoittelen ettei liian nopeasti tärppäisi ;) No mutta, jos vauva heti ilmoittaa tulostaan niin sitten hänet otetaan syyskuussa ilolla vastaan - vauvoja kuin tehdä, vaan saadaan.

Stressikäyrä on kyllä nyt niin huipussaan, ja tärppipäivät menossa, että jos vielä raskaaksi paukahdan niin olen kyllä varsin helposti sikiävää sorttia :) Eilen kävin kirjoittamassa työsopimuksen, ja tänään pitkän panikoinnin päätteeksi irtisanouduin nykyisestä työstäni. Ei ollut mitenkään helppoa, minä kun olen aina ollut tällainen kiltti tyttö joka haluaa miellyttää kaikkia (vaikka loogisesti ajateltuna se tuskin on koskaan mahdollista) :/

Kiva, että plussailut ovat alkaneet. Meillä taitaa olla toistaiseksi aika hyvä prosentti plussausten suhteen... Kukaan ei ole muistaakseni vielä testannut negaa, vai kuinka? Tästä on muiden hyvä jatkaa!

Jouluterveisin, Mytty

Vierailija
45/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että vauvoja kun ei tehdä, vaan saadaan.

Vierailija
46/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut netti jumissa enkä oo päässy kirjotteleen, enkä etenkään lukemaan viestejä, mutta nyt olen taas joukossa mukana.

Mulla on kp 24/28 menossa eli joulun pyhinä vois testailla jos täti ei tule jouluvierailulle ennen sitä. Mulla ei ole ikinä ollut minkäänlaisia ihooireita ja viikko sitten tuli otta täyteen pieniä näppyjä ja eilen jopa pari finniä... kummallista, mutta toivottavasti merkkejä raskaana olosta, ettei stressistä ainakaan johtuis.

Joulusiivousta tekemään, ja lahjoja paketoimaan kun sain nuo pojat nukkumaan. :)

Kaikille plussa onnea ja hyvää joulua jos en ehdi käydä kirjottelemassa.

Vierailija
47/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä on pikku hiljaa uskottava että raskaana ollaan. Uskomattomalta tuntuu näin puolen vuoden yrittämän jälkeen saan plussan..Tää on mun paras joululahja jos totta on!!

Vierailija
48/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

villiseepra: Mulla on myöskin menossa kp9, mutta kierron pituudesta ei sitten olekaan mitään tietoa kun viimeksi oli 102.

Anzq79: Minä ainakin poltan myös... Tullut jotain 5 vuotta sauhuteltua, ja olin itseasiassa ajatellut että vois 1.1. lopettaa, vaikka en sillon vielä voi tehdä edes testiä. Tai Voin, mutta ei kannata. Mutta sitten taas jos siitä hetken päästä saakin negan tai menkat alkaa, niin arvatkaa nyt vaan mihin sekin lakko sitten menee.

Tähän vauvantekoon täällä ei kuulu kauheasti uutta. Tänään sain ukon kaadettua taas kammarin puolelle, mutta limojen ja lämpöjen puolesta en usko että vielä mitään ovista edes on. Oon kuitenkin päättänyt, että vähintään joka kolmas päivä pitää varmistella, aina parempi jos joka toinen ;)

Vierailija
49/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

visakoivu:

Kumma homma että on aivan menkkamaisesti alamaha kipeä,nyt ,kiertopäivä 14,mielestäni aamulla oli ovis paksut limat,touhuttu kyllä ollaan...on ollut kipuja jo pari kolme päivää,kaitpa ne liittyy tähän ovikseen

[u]Täysin[/u] samat fiilikset täällä:o Tosin tuo limaosuus ei ole ihan sama, mulla on jotenkin epävarma olo olenko jo ovuloinut tässä kierrossa vai en...En muista aikaisemmista kierroista näin monen päivän " menkkakipuja" tässä vaiheessa, mutta toisaalta en ole koskaan näin tarkkaan kiertoani kytännytkään...Yleensä mulla on ovis kp14-15 (eli nyt!) joten täytyy vaan jatkaa harjoituksia makuuhuoneen puolella:) Voihan olla että ovis onkin just nyt!!!

Ja jatkuu: [b]Frodon[/b] tavoin mulla pyörii päässä tasan kaksi asiaa: vauva ja seksi=) Vaikka miten yritän psyykata itseäni esim. huolehtimaan jouluun liittyvistä asioista niin vaikeaa tuntuu olevan. Jos en suunnittele miten ensi syksynä selviän kahden lapsen kanssa, niin punon juonia miten saisin miehen taas kellistettyä;) Huoh, välillä ottaa jo koville ja pelottaa että stressaamalla liikaa pilaan mahdollisuuteni.

Hih, eipä mulla mitään omaa asiaa ollutkaan, joten parempi painua sinne pehkuihin. Tänään taitaa kyllä olla hiljaista Sillä rintamalla, kun mies on iltamenoissa:( Huomenna taas...

-Lillis-

Vierailija
50/56 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hölmö olen kirjoitellut aina tuonne syys-säteiden puolelle. Taidan kuitenkin kuulua tälle puolelle :-) Yritys siis aloitettu 12/05

Eli olen nuorehko äiti täältä pohjois-savosta ja toista lasta toivotaan. (Tyttö 02/05) Nyt kp 16/24, mut kierto on tosiaankin vielä sekaisin. Synn.jälkeen menkat olleet kaksi kertaa. Kovasti pupuilimme miekkosen kanssa oletetun oviksen aikoihin, saas nähdä teettikö toivottua tulosta. Vielä pitäisi reilu viikko jaksaa odottaa testailuun. Kierron alussa söin vielä minipillereitä huikeat 7 kpl. Tulimme kuitenkin miehen kanssa siihen tulokseen, et toinen lapsi saa tulla jos haluaa, eli lopetin pillerit samantien. Sekin varmasti vaikuttaa kiertoon..

Eilen ja tänään ollut tosi kovaa jomotusta ja ihan sellaista supistuksien tuntuisia kipuja ihan alamasussa. Ja koko ajan teksi mieli nukkua..Hmm? voisikohan oireet tulla jo näin piakkoin? Kellään tietoa...? Toisaalta en usko, et heti voisi tärpätä, pitää olla toivomatta liikoja jottei sitten tipu korkealta.

No tästä eteenpäin kirjoittelen aina keijujen puolelle :-)

Nyt lähden koisimaan! Hyviä öitä!

Pikkuesteri

Vierailija
51/56 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luin pikalukuna ketjun, niin voi olla että joku muukin jo tämän linkin laitoin (se josta saa laskettua keskim kuukautisten keston):

http://metku.net/~pesu/ovulaatio.html

Olen nyt pariin kertaan käynyt tällä listalla lukaisemassa, mutta en ole vielä ehtinyt kirjoittaa esittelyä. Eli 32 v toista lasta yrittäviä ollaan. Yritys piti alunperin alkaa vasta vuodenvaihteessa, mutta nyt sitten otettiin varaslähtö. Tosin, oletetun oviksen aikoihin osui niin paljon kaikkea, että tuntuu, että puuhailu pedissä jäi sen verran vähäiseksi, että tuskinpa tässä uskaltaa vielä plussaa toivoa. Tai siis voihan sitä toivoa : )

Esikoinen on nyt 1 v, ja menkat alkoivat ihan juuri (vasta kahdet olleet) ja niiden perusteella on vaikea sanoa kierron pituuttakaan: ekoissa se oli 24 pv, nyt tokissa 32 pv.. Eli aika pitkään saa siis odotella, ennen kuin testaa.. Nyt kp 26...eli jos olisi vakiintunut tuo 24-kierto, niin voisi testata. Mutta eipä tässä tilanteessa vielä kannata.

Joku muukin sanoi, että merkkejä tarkkailee ja jänskättää enemmän kuin esikoista yrittäessä. Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta, ja olin ihan hölmistynyt kun tein plussatestin, varuiksi ennen tupareita. Silloin ei ollut hajuakaan mistään ovulaation ajankohdista jne.

Mukavia joulunaluspäiviä ja plussalahjoja toivotellen,

Meku

Vierailija
52/56 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tein testin liian aikaisin ja PÄÄTIN, että seuraavassa kierrossa odotan, että menkat olisi ihan oikeasti myöhässä. Nyt on kp ~20/29-32 ja testi alkaa jo poltteleen tuolla kaapissa =). En edes itse usko tätä enää todeksi. Järki sanoo, ettei vielä edes mitään näytä, mutta kun ei meinaa millään uskoa tuota järjen ääntä =). Siis meillä on jo 3 lasta entuudestann, joten ihan ensimmäistä kertaa en ole liikkeellä... Ei näköjään iän ja vanhenemisen myötä yhtään ymmärrys lisäänny, eikä kärsivällisyys...

No jos nyt kuitenkin koitan vielä malttaa tuonne uuden vuoden tienoille... Plussapaketteja kaikille keijuille ja hyvää joulua!

Vierailija
53/56 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kans aamulla pari kertaa sellasta aaltomaista menkkamaista jomotusta alamahassa, että saapi nähdä onko kierto sekaisin ja täti kurvaa nurkan takaa ja joulu on punainen tosiaankin... Kp ois noin muuten 14/31-33.

Mä oon kanssa sitä ihmetelly, kun aikasemmin en ole mitään oireita tai muutakaan, oviksesta puhumattakaan, tarkkaillu ja nyt miettii kaikenlaista... Tosin noiden edellisten raskauksien aikana en oikeastaan edes palstaillut. Ehkäpä siinä on se syy?! Tuleekohan täällä (oire-)kyyläksi ;) !

Joulusiivous venyy edelleen, kun tulee vieraita tänään... No, huomenna sitten. Josko tuo mieskin selviäisi töistä vähän aiemmin kotiin.

Eipä sitten muuta, kuin hyvän joulun toivotuksia kaikille Keijuille ja plussasäteitä testaajille +++ ! En taida enää ennen joulua ehtiä kirjottelemaan.

Vierailija
54/56 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä nukutti hyvin yön :) Aamulla heräsin ja luulin, että tänään on jo perjantai... pah ei sitten ollutkaan.

haavekuva: minunkin tekisi mieli tehdä testi jo jouluna. Mutta tietäähän sen ettei se vielä näytä mitään. Eihän ovulaatiostakaan ole kun viikko :) Ei jaksa odottaa, että saisi alkaa odottamaan :)

Nyt ei oikein juttu luista, joten tulen pinoutumaan myöhemmin, jos asiata on :)

-anzq-

Vierailija
55/56 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulustressi painaa.. Ensimmäistä kertaa oikeastaan, nyt on kuusi vielä hankkimatta ja kuusen valot + yksi joululahja. Sanokaahan, mitä antaa isän kummitädille joka on vanha, rikas ja todella allerginen kaikelle?? Pää on niin tyhjä!

Kp 10 ja nyt tuntuu että maha/selkä olis pikkusen menkkamaisesti kipeä. Ei ollut viime menkkojenkaan aikana kovin kipee, etten oikein tiedä voisko tää olla ovulaatio-kipua vai yksinkertaisesti johtua siitä, että olin 5 tuntia jouluostoksilla tänään...

Ketä muita täällä yrittää ensimmäistä lasta? Tuntuu että useimmilla on jo ainakin yksi.

Mie lähären saunomaan, jos vaikka vähän rentoutuisi siellä.

-Jeanel-

Vierailija
56/56 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lähdetään joulunviettoon mutta tänään taitaa kyllä olla ovis! Eli eikun...;) Kaikki oudot tuntemukset ym. muka-oviksesta taisivat johtua liiallisesta itsensä tarkkailusta (kyllä, täällä palstaillessa muuttuu ihme kyyläksi oman kroppansa suhteen;) mutta tämänpäivän lima-annos oli kyllä aikalailla selkeä viesti siitä, että jotain tapahtuu! Toivottavasti tapahtuminen ei jää munasolun

irtoamiseen

vaan se saisi itselleen kyytiläisen!! Ja jos nyt ei tärppää, niin täytyy yrittää hillitä tätä kuumeilua (ja palstailua) sillä liian paljon pyörii nyt vain tämän asian ympärillä. Onhan mulla kuitenkin jo yksi ihana lapsi (ja tuo mieskin) joista voin nauttia täysin rinnoin ja katsoa mitä tuleman pitää. Kun vaan pystyis...

Tällaisissa tunnelmissa vetäydyn nyt joulunviettoon:)

-Lillis-