Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TOIVEET SYKSYYN (ent. syystoiveet) VK 50**

11.12.2006 |

Tervetuloa kirjoittelemaan kaikki uudet ja vanhat, joilla haaveena saada pienokainen ensi syksynä eli yritys on käynnissä tai alkamaisillaan..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että plussia ropisee. Hyviä vointeja ja toivotaan, että hyvin menee. Perässä tullaan me kaikki muut..

Kp13/28-31 meneillään, joten ovis tulollaan kai. Joka toinen päivä on jo harjoiteltu ja sama meno jatkukoon..

Mukavaa viikkoa ja kirjoitelkaahan ahkerasti!

Vierailija
2/18 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla on tunnelma eri kuin menna vikolla; tatoset iskivat oikein ryminalla, ja nyt sita sitten valuu....kp 2 tanaan!

Mutta kun taa on kierto mista tuo viidennen yritys aloitetaan oikein kuureilla( 8. raskausyritys/viides lapsi) niin kyllahan sita jo toivois kaiken menevan parhaimmin talla kertaa!!! Tulee vaan kuiva uus' vuos' , mutta mita sita ei tekis tan yrityksen vuoksi. Joulu tosiaan lahestyy hurjasti ja muksujen lomat! Taa joulu/uusi vuosi loma onkin se paras loma meillapain, kun on niin paljon touhua etteivat ehdi tappelemaan kuten muilla lomilla...ja nuo joululahjat houkuttelee sen verran ettei tarvii kuin vihjasta niihin pain sanasota loppuu nopsaan!

Ja tan vuoden uudenvuoden pippalot meilla onkin hotellilla, joten ei tarvii niin kenenkaan seurailla kuka juo ja kuka ei, joten ihan hyvin kaikki jarjestyy toivon mukaan. En ma mitaan rakakannia koskaan oo ees ottanu, joten yks lasillinen viinia tuskin maailmaa kaataa?

Joten olo on mita parhain noin niinku taalla latva-tasolla; kroppa valukoon aikansa! On viela lukematta loppuviikon kirjoitukset, eli eikun myohempaan!

-levinia kp 2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä siis piinaviikko edessä, lauantaina testaus, jos menkkoja ei siihen mennessä tule. En oikeesti oo vaan kovin toiveikas, oli tuo antibioottikuurikin (toinen lääke edelleen jatkuu tämän päivän iltaan) ja mahaa turvottaa ja nipistelee, joten kovasti on menkkamainen olo. No, kahtellaan, kahtellaan.

Tuutis kp 25/28-32

Vierailija
4/18 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkailemaan mitä teille ystävät rakkaat kuuluu!

Onskut plussanneille! Hienoahienoa!!

Tsemppiä piinailijoille!

Mä olen ollut kamalan ristiriitaisissa fiiliksissä tässä kun tietysti hehkun oman odotuksen onnea ja sitten viime viikolla kaverin keskosvauva (syntyi 27+6) kuoli 13pvn ikäisenä.

Hautajaiset on joulun jälkeen. =/

Elämä on joskus niin helvetin epäreilua.

Jushka ja Juustonaksu 10+1

Vierailija
5/18 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä pillahdin itkuun, kun luin juttusi. Perhanan loppukierron hormonit...

:' (

Vierailija
6/18 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista!

Huomaa, että nyt on jo varautunut kaikkeen mahdolliseen. Mietin jo suunnitelmia, miten pitää lomia ym ja hätäännyn jokaisesta lorahduksen tunteesta. Onneksi nyt on vain ollut valkovuoto, joka on säikäyttänyt.

Kurja kuulla Juskhan kaverista. Aina sitä luulee, kun pääsee maagisen ekan kolmanneksen ohi, niin sitten helpottaa, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Vitsit, että tämä on nuorallatanssia. On tosiaan suuri ihme saada täysiaikainen lapsi, joka on vielä suhteellisen terve.

Minulla on selvät aamukuvotukset ja sitten toisen kerran kuvottaa jossain vaiheessa iltapäivää. Jos tämä oikein pahaksi yltyy, niin en tiedä, miten pitää salassa töissä omaa tilaa. Vatsaa välillä nippasee, josta tietenkin aina säpsähdän. Turvotusta on sen verran, että saa nähdä, milloin pitää ostaa isommat housut tai rintaliivit. Nopeammalla tahdilla tulee paha olo ja turvotus kuin esikoisen kanssa. Ja vielä esikoisen kanssa oli vain iltapahoinvointia.

Neuvolaan pitäisi kai soittaa loppuviikosta. Nyt olen koulutuspäivillä ja siellä ei kyllä rauhallista hetkeä löydä sellaisen asian soittamiseen.

Mukavaa piinailua, ovulaation metsästystä ja paljon plussasäteitä!!

Västis, rv 4+5 (jos ovulaatiosta lasketaan)

Yhä välttelen siirtymistä odotuspuolelle.

Vierailija
7/18 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 1 eli menkat alkoi. Blaah. Oli kyllä niin selkeät menkkojen ennusmerkit ja kaikki antibioottikuurit takana yms eli eipä paljon raskautumistoiveita tässä kierrossa ollut... Kierto jäi vain 26 pvän mittaiseksi. Hassua tässä on se, että ovis oli sitten vain 8-10 pvä ennen menkkojen alkua. Tosin niin se oli silloinkin, kun esikkoa aloin odottaa.

Vierailija
8/18 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä millään pysty pysymään pois täältä, vaan pitää aina välillä tulla kurkistelemaan teidän kuulumisia.

Ihan alkuun västäräkille mielettömän isot onnittelut plussasta!! Toivotaan muillekin syysvauvaa toivoville kovasti plussaonnea!

Västäräkki olikin viime pinossa kysellyt, kuinka meillä meni ultra..Siellä pieni oli oikeassa paikassa ja sydän sykki hienosti! Voi sitä onnen tunnetta!! :o) Sikiön koko vastasi hyvin viikkoja, tuolloin oli kuukautisten mukaan rv8+3 ja ultran mukaan 8+1. Tänään sitten ekaan neuvolaan..

Kamalia uutisia Jushkan kaverilla..Jotenkin sitä vaan haluaa sulkea mielestänsä kaikki, mitä voi sattua raskauden aikana..Ja turhaa kai sitä on ennakkoon pelätäkään, kun tosiaan mitä vaan voi sattua..Täytyy vaan nauttia nykyhetkestä!

Voi kun pääsisitte pian kaikki tuonne odotuspuolelle..

Mukavaa joulun odotusta teille kaikille!

Piipikkä

Vierailija
9/18 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonloppu meni itkiessä kun lauantai aamun alkoi vuoto, mutta eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa. Hirveetä vaan kun pitää odottaa yhdet kuukautiset ennen kuin voi alkaa yrittämään, eli mulla varmaan menee väistämättä ainakin lokakuun puolelle tuon seuraavan lapsen mahdollinen la. Tulin nyt kuitenkin tänne kun tuota lokakuisten pinoa ei ole vielä tietenkään aloitettu. On muuten älyttömän ihanaa kun tää palsta on että voi kysellä kaikesta ja on todellakin kohtalotovereita. Me ei kerrottu kenellekään tuosta raskaudesta joka meni kesken. Joutu yksin itkemään itkut ja kenellekään (muille kuin teille) voinut puhua.

Saa nyt nähdä joutuuko mennä kaavintaan tms. Ainakaan vielä ei ole ollut kipuja. Kuukautismaista vuotoa joten saa nähdä miten tässä käy. Neuvolasta sanoivat että ei tarvi ultraan tai lääkärille mennä jos ei kipuja tule tai vuoto runsastu. Kauanko teillä muilla on km vuoto kestänyt? Maltoitteko odottaa yhdet menkat ennen kuin yritys jatkui?

Menipäs nyt omaan napaan tämä jutskailu, mutta plussaonnea jne..

Vierailija
10/18 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt jo keskenmenot riittäisivät tässä pinossa, on osunut valitettavan monen kohdalle viime aikoina. Jaksuja ja voimia uuteen yritykseen, toivottavasti se aika koittaa pian eikä mitään ongelmia tule.

Ja Tuutupiille pahoittelut tädistä. Aina sitä vaan kuitenkin toivoo viimeiseen asti pettyy kun täti-pirulainen tulee, vaikka kuinka yrittää toiveet pitää matalalla..

Tärppipäiviä eletään, oviksesta ei tuntemuksia, ehkä kuitenkin vasta tulollaan..

Vierailija
11/18 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulle kans lohtuhalit; omissa km:issa ei mulla alkanu vuoto, vaan molemmat kaavittiin, siks en voi kyselyysi vastata. Eka tm havaittiin niin aikasin etta ihan teroilla muuttus tadeiksi, joten ei siina mitaan.

Mutta nyt katseet eteenpain ja toiveet korkeelle tahan kiertoon ja uuteen alkuun!

- levinia kp 3/31 -

Vierailija
12/18 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Mimmulle keskenmenosta. Niitä on kyllä täällä ollut nyt turhankin paljon, kuten myös muutenkin ystäväpiirissäni.

Minä nyt piinailen todenteolla. Huomenna pitäis menkkojen alkaa, jos ovat alkaakseen. Ja nyt suunnittelin malttavani odottaa torstaihin testausta. Yksi testi odottaa kaapissa... Saas nähdä jääkö taas käyttämättä.

Huomenna on siivouspäivä, joululahjat on nyt ostettu. Torstaina tulee veljen vaimo poikansa kanssa. Ja perjantaina tyttö on tänä vuonna viimeistä päivää tarhassa. Joten joulua odotellaan.

-Kärttyli-

Vierailija
13/18 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipikkä: Ihania ultrakuulumisia! Onnea kovasti!

Mimm.u: Tervetuloa kuitenkin takaisin. Ei tänne kenenkään toivoisi odotuspuolelta palaavan. Pahoittelut keskenmenostasi.

kärttyli: Pidetään peukkuja, että plussa tulee! :)

Sitten omaa napaa. Pakko teillekin ihmetellä, Haahuissa kirjoittelin jo aiheesta eli mun menkat loppui sitten kuin seinään, ennen kuin ne edes kunnolla alkoi. Eilen tuli siis kunnon lorahdus aamulla, ihan sellaista kirkasta vuotoa (ei tosin niin tummaa kuin normaalisti menkoissa mulla). Sitten se väheni päivän mittaan ruskeaksi tuhruksi ja nyt ei enää mitään. Vähän rusehtavaa, kun vessassa käy. Edelleen on menkkamaisia tuntemuksia ja r-testi (Acon10) oli ihan puhdas nega (tein senkin, kuinkas muuten... toivossa on hyvä elää..). Nyt kp 27 edellisen kierron mukaan. Mä en ymmärrä ollenkaan. No kai vaan pitää ootella pari pvä menkkojen encorea...

Vierailija
14/18 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama stoori kuin Mimmulla -keskenmeno viime viikolla rv 6. Mulla tuli varmaankin kaikki pois, koska vuoto oli niin runsasta. Kaikenlaisia möykkyjäkin tuli :-/ Itse ihmettelin, että miten sitä voikin tulla niin paljon, kun raskaus oli vasta niin alussa...

Mutta siis...haaveena on EDELLEEN syysvauva ja yritys alkaa kun vuoto loppuu (vielä vuotelee vähän...). Oma lääkärini sanoi, ettei tartte odottaa seuraavia menkkoja eli voidaan yrittää heti uudestaan ;-) Kehoitti vaan tekemään ens vkon alussa raskaustestin ihan just in case -sillä ainakin varmistetaan ettei kohdussa (tai sen ulkopuolella) ole enää mitään. Mutta ehkäisyä ei siis aiota käyttää. Kierrosta en osaa sanoa mitään, nythän mulla olisi vuodon perusteella kp 7, mutta tuskimpa mulla ovis ihan kp 13-15 on niinkuin tähän mennessä...

Raskaaksi tulo ei ole tähän mennessä ollut minulle hirveän vaikeaa, mutta kaksi keskenmenoa olen kokenut...lapsia on kaksi, joten pikkukolmosta kuumeillaan.

Vierailija
15/18 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te kaikki saisitte pian mukavampia uutisia.

(.)Minulla onkin vaihteeksi toinen päivä menossa ilman kuvotusta. Ilman kuvotusta elämä on helpompaa, mutta hirveä epäily on siitä, että onko kaikki hyvin. En tiedä auttoiko vitamiinien syöminen kuvotukseen vai mikä. Pitkä aika on olla epätietoisuudessa. Eka neuvola on tammikuun puolen välin jälkeen. Sinne täytyy nyt sitten kärvistellä. Koko ajan kyllä mietin, että pitäiskö varata aika yksityiselle ultraan, mutta toisaalta eihän sekään miltään suojele. Tunteet kyllä ailahtelevat ilosta huoleen.

Paljon plussasäteitä teille kaikille!!!!!

Vierailija
16/18 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli siis siivouspäivä ja nyt on putipuhdasta... Hyvä mieli kyllä tuli kun ei oltu luututtu kahteen kuukauteen, ja kyllähän tuota pesuvettä pitikin vaihtaa useasti.

Ja ne menkatkin alkoivat ihan ajallaan... Nyt pitäis sitten keksiä, miten saisin mieheni vieteltyä petipuuhiin jtp-meiningillä ja vieläpä joulun tienoilla kun ollaan kyläilemässä. Mies sanoi viime viikonloppuna, että minun pitäisi urheilla ja lihoa, että häntä kiinnostaisi enemmän. Pelottaa vaan, että jos tosissani alkaisin harrastaa urheilua, niin laihtuisin entistä enemmän. Tosin jos ne lihakset kasvaa, niin kai se painokin nousee. Nyt olen yrittänyt jo pitkään nostaa painoa ihan syömisen keinoin, vaan kun ei nouse. Tai nousihan se kilon. Mutta edelleen painan alle 50 kiloa.

Jeps, kohta pitää ryhtyä ruoanlaittohommin, suihkukin tekisi terää ja tytön lelujakin pitäisi vielä vähän karsia.

-kärttyli-

Vierailija
17/18 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tippumassa!

Clomit on sitten syoty tassa kierrossa ja ihmetellaan jatkoja - nyt jaksais odotella sinne kp 11 etta seuraavaks alkais tapahtua!?! (ovis)

Eipa tassa taman kummempia; eilen yolla oli aivan karsee keli; ukkosti, satoi kaatamalla ja myrskytuultakin riittamiin. Kaikki satelliittikanavatkin sai jonnekin ihan eri suuntiin! Eivat nay ei!

Nyt paistaa taas aurinko.

Lasagne on uunissa ja viela olis keittion siivous edessa ja joulukuusenkin lupasin likoille ottaa esille! Kylla meidankin pimeyteen tarviin noita joulunvaloja!!

Joululahjat on lahes kaikki ostamatta - se on sunnuntain hommia; kerran se vaan kirpaisee...

Hyvat paivan jatkot siis!

Vierailija
18/18 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALKAA SOTKEKO TATA Toiveita Syksyyn- palstaa tuohon taman kuun kuukausipinoon Syyskuun sissit! Tama on siis jatkuva palsta koko ens vuodesta hamaan tulevaisuuteen vauvahaaveiden kera pyoriessa!

Omassa navassa ei varsinaisesti uutta. Clomit toimii ja odotetaan sinnikkaasti ens viikon tarppiviikkoa!

- levinia kp7/31 -