**Lahjakortti**
No niin..sain sen tehtyä. Miehelleni 5 kpl erilaisia lahjakortteja..
-kynttiläillallinen+jälkkäri ;)
-kokovartalohieronta öljyn kera
-elokuvailta kotona tai teatterissa
-aamupala sänkyyn (toiveita saa esittää)
+yksi harrastukseen liittyvä kortti.
Huom! Kaikki kortit on tehty pilke silmäkulmassa ja erotiikka mielessä!
Jos samantyylisiä löytyy niin kertokaa!!
Kommentit (53)
Vierailija:
useammin kun kerran. Ja kummatkin siitä kieltäytyy ja pitää luonnottomana..niin kerro jo nyt ihmeessä miksi testi?Uskalluksesta ei todellakaan ole kyse.
Eli h o m o j a , vaikka eivät sitä myöntäisikään! Revi siitä peppuseksi " mies" , ruskeanreiänritari! Heppis haisee epäilemättä aika pahalle.
t. mies joka ei pidä em. seksistä
Monta kertaa olen jo kirjoittanut että mies EI tykkää. En myöskään minä tykkää.
AP
Kuinka nyt yleensä ihmiset keskustelee asioista?
Edelleenkin suht´tuoreessa suhteessa tulee puhuttua paljon asioita?! Eikö?
Seksistä on puhuttu paljon..mistä tykätään, mistä ei tykätä, mitä vois kokeilla, mikä tuntuu hyvältä, mikä pahalta jne..
Olenkin todennut, että seksi nykyään on aivan mahtavaa ja erittäin tyydyttävää. Ikinä ei näin hauskaa vällyjen välissä ole ollut!
AP
Mahtisonni..joopa joo..nussitaan pilkutkin. Jooko?
laita yhteen lahjakorttiin valinnaisia, niin miehesi saa itse valita. Laitat suikkarit ja runkkarit ja muut ja yhdeksi kohdaksi sen ruskean reiän ritarikunnan jäsenyyden, niin sitten hän saa itse valita ja itse saat tuntea aitoa antamisen iloa.
Teillä on ymmärryksessä vikaa!!
Aaargh..menee hermo!
Pankaa toisianne nyt niin hemmetisti perseeseen..
AP
peppuseksistä???
Ja sinä lätkäjoukkuesonni,onneksi se onkin jo moneen otteeseen todistettua,että miehet tekee KAIKEN millä ne kehuskelee miesporukassa... aivan kuten kaikki 13v pojat on päässeet jo ykköspesälle jne... :D
Ja sitäpaitsi,se sun lätkäjoukkuehan onkin se maailman paras mittari tällasissa asioissa muutenkin,niinhän...
että täällä on joitakin ihmisiä samaa mieltä kanssani. Ei mua haittaa jos kaveri kertoo, että tykkää siitä ja tekee sitä. Mutta miksi minun tai mieheni siitä pitää tykätä?
AP
en minä kuitenkaan halua viettää lauantai-iltaani enää tämän pidempään seurassasi, kun näet oikeudeksesi nimitellä ja tuomita noin voimakkaasti. Olisin olettanut sinulta jonkintasoista luetunymmärtämistä - se mitä joukkuueeni parissa olen nähnyt, ei ole kuulopuhetta, ennen kuin näkemiseni puheeksi muuttuu.
Hyvää illanjatkoa sinulle ja toivottavasti et ole IRL yhtä nopeasti = väärin johtopäätöksiä lähimmäisistäsi vetävä.
Vierailija:
onks toi yks äijä sonni, sen takia kun se on eri mieltä teidän kans?
se mitä joukkuueeni parissa olen nähnyt, ei ole kuulopuhetta, ennen kuin näkemiseni puheeksi muuttuu.
Eli olette joukkueenne kanssa kaikki kimpassa pannut toisianne pyllyyn! HAH!
Vierailija - 17.12. 20:42 vastaa tähän viestiin (30/45)
miehelle nro 26
Pidätkö itseäsi sitten tosi miehenä, kun haet loput muualta mitä et kotoota saa?
Juu olet tosi mahti sonni..
AP
Kyllähän sellanen mies on oikein miestenmies ja todellinen mahtisonni..jos ei kotoota saa niin kyllä joku aina on valmis!
terveisin vuoden 2004 lätkäMAAjoukkueen " maskotti"
Sulla sitten persereikä löystyy niin että 20 vuoden päästä paskat vaan holahtaa housuun... ankea tulevaisuus. Peräaukko on tarkoittettu ULOSTUSTA varten, ei SISÄÄNMENOA varten. :P
Vierailija:
...hmm olenko tosiaan ainoa nainen, joka kans tykkää siitä?
terveisin vuoden 2004 lätkäMAAjoukkueen " maskotti"
Pitääpä kysyä kavereilta et kuka sillon oli toi " maskotti" naiskentelija...
Ja pääsen kotiin nauttimaan miehestäni! Ilman peppupanoa!
AP
Enpä kirjoittanut sitä Keyesille. Jos sattumoisin huomasit tuon lainaukseni tuolla mun viestin lopussa...tarkoitin sen siis sille viestin kirjoittajalle eli 50 joka on se lätkämaajoukkueen maskotti.
Ehkäpä saatoin silti tarkoittaa sen kaikille jotka harrastavat tuota perspanoa!
-52
Vierailija:
52 kirjoititko tämän keyesille?
Mutta kuulun lätkäjoukkueeseen ja VALITETTAVASTI kuulen ja näen sen puitteissa kaikenlaista.
terveisin SONNI