Hiihto on paska ja tylsä laji
Pitäis kieltää verorahojen HAASKAUSTA paskaan ja vanhaan ketään kiinostaa lajiin. Yhdistykset, seurat, organiaatiot, ladut, kisat, media, ihan koko hela paska yksityiseen rahoitukseen. Katotaan kuinka koko paska kuivuu olemattomiin.
Miksi mun pitäs maksaa että joku nobody hikoilee metäs ja kaks perheenjäsentä palelee ladun vieres kännis.
Saatana.
Taiteeseen ja vihreään ideologiaan kommunismiin ja esineiden tunkemiseen anukseen samalla kuin ruma opettaja runkkaa nää on tärkeitä
Lisäksi islamin ja karvaisten tummien miesten massa muutto Suomeen on prioriteetti
Kommentit (20)
Minä ainakin hiihdän ihan ilman mitään verorahoja. Itse olen ostanut sukseni ja tehnyt latuni. Anna mun nauttia tästä.
No kyllä se latujen tekeminen on taatusti halvempaa kuin liikuntaa harrastamattomien sepelvaltimotautisten hoitaminen.
Mä nautin hiihdossa vaan siitä ajatuksesta että joku oikeasti soittaa sähköpianolla ne suksimisen äänet.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se latujen tekeminen on taatusti halvempaa kuin liikuntaa harrastamattomien sepelvaltimotautisten hoitaminen.
Suksikaa sinne kuusikkon jos kerran niin hyvää. Mun rahoja et käytä sun pelle harrastukseen. Kävellä voi minne tahansa ja paljon parempi harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin hiihdän ihan ilman mitään verorahoja. Itse olen ostanut sukseni ja tehnyt latuni. Anna mun nauttia tästä.
Ihan sama. 99.9% käyttää verorahoin rakennettuja latuja. Lisäksi on yleensä arvokasta METSÄÄ kaadettu jotta mulqut voi vetää suksilla mun rahoilla korves. Suksikaa vidduun!
Joku vois kehittää sähkösukset millä vois hiihtää ilman kuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksikaa sinne kuusikkon jos kerran niin hyvää. Mun rahoja et käytä sun pelle harrastukseen. Kävellä voi minne tahansa ja paljon parempi harrastus.
Minä en sinun kävelyteiden rakentamista, hiekoittamista ja auraamista maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä maksat ja sillä selvä. Kävelytiet kuuluvat yhteiskunnan TARPEELLISIIN infrastruktuureihin. Sun hiihto on täysin turhaa ja itse asiassa hiihtäminen luonnossa pitäis kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri kuusikossa mieluiten suksinkin. T. Hiihtäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä maksat ja sillä selvä. Kävelytiet kuuluvat yhteiskunnan TARPEELLISIIN infrastruktuureihin. Sun hiihto on täysin turhaa ja itse asiassa hiihtäminen luonnossa pitäis kieltää.
Voisin maksaa sinulle argumentointikurssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri kuusikossa mieluiten suksinkin. T. Hiihtäjä.
Juu. Katokkin ettet riko mitään etkä häiritse minua. Pysy 400km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin maksaa sinulle argumentointikurssin.
Sun pitää maksaa mulle sata tonnia kärsimyksestä että silmiini osuu YLEn hiihtouutisia.
Aamulla näytettiin suorana kuinka tytöt ja pojat juoksivat kaduilla kolme tuntia🙄aivan mahtavaa 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Aamulla näytettiin suorana kuinka tytöt ja pojat juoksivat kaduilla kolme tuntia🙄aivan mahtavaa 😂🤣
Mahtavaa niin kauan kun MUN rahoja ei käytetä latujen rakentamiseen ja ylläpitoon!
Viimeksi hiihdin yhteiskunnan piikkiin, armeijassa. Tylsää se olikin. Nuorena tuli hiihdettyä paljon ja itse ne ladut tehtiin. Ihmeesti jotain hiihtokilpailuja vaan pitävät, ketä ne tosiaan kiinnostaa.
Hiihto on ihan ketä kiinnostaa laji. Katsoisin paljon mielummin Ranskan kulttuurista ohjelmaa.
Hiihto on mukavaa, mutta väestönvaihto ja islamisaatio ei ole mukavaa. Suomen suvakkihuoravaltio ja kommunistinen EU-diktatuuri on tuhottava välittömästi.
Mulle tulee huono mieli katsella hyvänkuntoisia hiihtäjiä. Hiihto on rasismia läskejä kohtaan! Läskirasismi!
Köyhille ei löydy rahaa vaikka ansaitsevat viiden tähden hotellipalvelua etenkin tummat muslimit