Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt mun menkkoja?

Vierailija
03.12.2005 |

Niitten olisi pitänyt tänään alata, mutta eipä ole näkynyt...Alkavat yleensä aamulla tai aamupäivällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En minä todellakaan nauti siitä, että ne salakavalasti ilmestyvät tyköni kuukausittain! Kun lisäksi vielä yritän päästä omistanikin eroon! Kukaan ei vaan tunnu huolivan :( eikä niitä voi ihan heitteillekään jättää... 2

Vierailija
2/7 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nyt on menossa menkkojen pikkujoulut, koska ei ole munkaan vielä täällä kotosalla näkynyt. Saa kyllä kuulla kunniansa, kun tulee kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodan ainakin kahden edestä :P saattaapa olla vielä jonkun kolmannenkin menkat lainassa -jos olet hukannut omasi, ota yhteyttä niin palautan oikein mielelläni!

Vierailija
4/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kiva, ettei tarvii itse nistä kärsiä, mutta olis kiva että kertoisit, että aiot lainata niin en tee turhia r-testejä... Se on aina niin hermostuttavaa

Vierailija
5/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vissiin karkaa mun luo salaa... tule toki noutamaan omasi pois! Saat mun menkat kaupanpäällisiksi jos kiinnostaa ;D 2

Vierailija
6/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun luo ne on tietenkin karanneet... Mokomat. Mä kun olen yrittänyt olla niille tosi kiltti ja pitää niistä huolta, niin silti lähtevät lätkimään tällä tavalla mun luota... Mihinkään ei voi enää nykyään luottaa!

Vierailija
7/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä todellakaan nauti siitä, että ne salakavalasti ilmestyvät tyköni kuukausittain! Kun lisäksi vielä yritän päästä omistanikin eroon! Kukaan ei vaan tunnu huolivan :( eikä niitä voi ihan heitteillekään jättää... 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi