Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko palstalla silloin, kun tänne tuli heti tieto ternimaitokapseli Petteri Jussilan kuolemasta?

Vierailija
13.02.2008 |

Muistaako kukaan, oli todellakin tosiaikaista uutisointia.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eka uskonut todeksi. Jotenki niin surullinen juttu edelleenkin.

Vierailija
2/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin miehen kanssa joskus ihmetellään, kuka oli sen ketjun alkuunpanija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi kalkkitabletit vielä vähemmän

Vierailija
4/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen haudan näen usein Kalevankankaan hautausmaalla. Siellä on paljon kynttilöitä esim. jouluna.

Vierailija
5/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri? Onko kauhean monimutkaista ajatella

Vierailija
6/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ternimaitokapseli Petteri Jussila?



On silläkin ollut arvonimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue juorupalstoja enkä iltapäivälehtiä, ainoastaan nuo ternimaitokapselit olivat tuttu asia.

Vierailija
8/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin silloin palstalla. Aika käsittämätön uutinen kaiken kaikkiaan eli kuka tiedon vuoti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tsunamiuutisointia tuli täältä seurailtua. Käynkin täällä usein vaan sen takia, että pysyn ajantasalla.

Vierailija
10/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen olen aina ollut sitä mieltä, että eipä tässä enää paljon lehtiä tarvii lukea ja uutisia kattoa, kun kaikki löytyy täältä av:lta reaali ajassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku ei millään uskonut, että tieto pitäisi paikkansa. Vasta, kun lehdistä luki saman asian seuraavana päivänä, suostui uskomaan, että tältäkin palstalta voi oikeasti kuulla reaaliaikaisia uutisia...

Vierailija
12/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköinen viestintä on ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jopa textasin miehelleni, että se ternimaitokapselimies on muka hukkunu nässyyn just ;)



Rauha Petterille!

Vierailija
14/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä kutsuisi edesmennyttä Petteriä ternimaitokapseliksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajattelen että naapurin Mervi Tapola siellä palstaili kun niin äkkiä tiedettiin.

Vierailija
16/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset




olin. mut en kyllä ole seurannut juttua, enkä tiedä taustoja. jotkut uutiset on yllättävän paikallisia, joita ei tavalliset lehdet julkaise ja keltaista lehdistöä en niin seuraa. tää oli kait tampereen seudulla. vastaavasti siellä samalla suunnalla oli orivedellä joku nainen löytynyt metsästä ja on tunnistamatta. täällä itä-suomessa sitä ei ole päivittäin ilmestyvissä lehdissä julkaistu ollenkaan. tai en ainakaan ole huomannut, kun taas kaikki aamulehden lukijat varmaan tuntee tapauksen.



sinänsä osoitus suureen ihmisjoukkoon sisältyvästä tietomäärästä, kun av on nopeampi kanava kuin viralliset tiedotuskanavat.



itse saan tietää netistä ja av:lta paljon asioita. esim. wtc-iskuista kuulin ensimmäistä kertaa naikkareiden sivuilta. sillä hetkellä oli muistaakseni vasta kaksi lentokonetta törmännyt. olin tuolloin opiskelija ja harjoitustöitä tehdessä selailin aina välillä naikkaripalstaa, kun olin myös menossa naimisiin.



myönnän, et käyn av:lla saadakseni tietää, jos jotain on tapahtunut.

Vierailija
17/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin monet ovat olleet palstalla ainakin neljä vuotta! Itse vierailin ensimmäisen kerran täällä reilut viisi vuotta sitten vauvaa odotellessa, nyt käyn satunnaisesti. PJ:n hukkuessa olin lomareissulla ja luin uutisen vasta lööpeistä (Parolan panssarimuseon kahviossa).

Vierailija
18/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ollut kovin tarkkaan perehtynyt tähän tapaus Jussilaan tuota uutista ennen.

Vierailija
19/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luin täältä ekana wtc-iskusta. Ja oon käynyt täällä ekan kerran jo yli yhdeksän vuotta sitten.

Vierailija
20/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja usein mietin kukakohan tuon tiedon tänne laittoi...Ikuinen mysteeri?