Olen menossa viidettä kertaa naimisiin ja saan jatkuvasti kuulla suoria ja epäsuoria negatiivisia kommentteja asiasta.
Kommentit (21)
Uudessa avioliitossa tietysti kannattaa ottaa aiemmista avioliitoista opiksi ja katsoa, että ei tulisi samoja (eroon johtaneita) virheitä toistettua.
Jos on Porvoossa häät, niin ihan hyvä aloitus vaihteen vuoksi.
Karkaatko aina suhteesta, kun arki tulee? Helpompi homma jos ei ole naimisissa.
Vierailija:
Karkaatko aina suhteesta, kun arki tulee? Helpompi homma jos ei ole naimisissa.
Toisen kanssa naimisiin mennessäni olin 24. Mies oli elämäni rakkaus, mutta kuoli kivessyöpään muutaman vuoden päästä.
Kolmannen kanssa menin naimisiin lyhyen tuttavuuden jälkeen - kaipasin kai miestä niin kovasti tuon toisen mieheni kuoleman jälkeen. Erokin tuli melko pian.
Neljäs mies oli ihana, mutta väkivaltainen. Onneksi pääsin hänestä eroon.
Tämä viides liitto on nyt sitten ns. järkiliitto. Olen jo 37, toivottavasti osaan nyt valita paremmin.
ap
Kuusikymppiselle viides avioliitto lienee hitusen ymmärrettävämpi kuin kolmikymppiselle...
Itseäni kyllä kiinnostaa, että miksi ap on jälleen valinnut avioliiton esim. avoliiton sijaan? Eikö siinä jo mene usko koko avioliittoinstituutioon, jos liittoja on kertynyt tuollainen määrä. Ikuiseksihan se ihannetapauksessa on tarkoitettu.
Ei välttämättä ap:n vika että eroon aina päätyy. Voihan olla että on tullut eteen piste mistä mahdoton jatkaa enää yhdessä. tietenkin olisi voinut harkita kahdesti ennen kun päsäyttää naimisiin asti.
numero 16 pyytää anteeksi utelujaan. Joskus elämässä voi siis käydä noinkin.
pysytkö naimisissa vaikka mies hakkaisi sinua? Kun se avioliittohan on tarkoitettu iäiseksi...
tulee mieleen että yaidat luulla että se naimisiinmeno toisi sen onnen ja autuuden.....toisaalta luulis että olet sen jo huomannut ettei niin ole...siispä MIKSI on pakko päästä naimisiin ...noin pian...
Onko tuleva miehesi ollut naimisissa?
Vierailija:
Onko tuleva miehesi ollut naimisissa?
Emme kuulu kumpikaan kirkkoon ja meidät vihitään maistraatissa ja vain lapsemme ovat paikalla.
Tuleva mieheni on ollut kerran naimisissa.
Joku sanoi, että miksi välitän muiden kommenteista. En oikeastaan välitäkään, mutta kyllä mä ihmettelen, kuinka jotkut KEHTAAVAT sanoa suoraan päin naamaa todella rumasti.
ap
ja vielä jaksat uskoa avioliiton kestävyyteen??
kannattaako sitä suinpäin naimisiin rynniä. tai jos menee, niin matalalla profiililla...