Huh huh. Meidän tarhan vanhempainyhdistys kerää jokaiselta perheltä 20 euroa tarhakavereiden lahjoihin...
Kommentit (29)
Minulle jää palkasta käteen n. 900e. Mies opiskelee. Meille 20e on iso raha.
t. se 20e:lla perheen ruokkiva
tukka ja purukumi. Ihan riittävästi kaikille.
Meillä kerätään rahaa mm. myyjäisillä, ja rahaa menee niistä sitten myös kaiken maailman tempauksiin ja retkiin. Ikinä ei ole 20e pyydetty kerralla. Ja joulujuhlassa lapset saivat pussin, jossa oli nameja ja jotain. Eli hintaa lasten " joululahjalle" tuli varmaan pari euroa kappale..
onko täällä palstalla joku tulotasoraja olemassa ? Vain alle 2000 eruoa ansaitsevat saavat olla täällä. Haloo, oletko kotiäiti vai opiskelija ? Ei se 4000 euroa brutto mikään huippupalkka ole ja miksi minä ylempänä toimihenkilönä en saisi täällä olla ?
Ovatko he jotakin yli-ihmisiä mielestäsi?
Kuulostat juuri sellaiselta joka sanoo " en usko" jos väitän tuntevani jonkun jolla on bruttopalkka yli 5000e/kk. Ikään kuin siinä olisi jotain todella eksoottista ja ihmeellistä.
Itse tienaan 2700 kuussa ja koen olevani suht hyvätuloinen - tai koin, kunnes minäkin huomasin, että täällä gallupeissa on kyllä huomattavan monia, jotka tienaavat tuon 4-5 tonnia. Kyllä " niitä" täällä liikkuu ja jopa tunnustavat tulonsakin, ainakin asuntolainakeskusteluissa :)
Mikäs se suomalaisten keskipalkka nykyään onkaan? On se yli kahden tonnin, mutta paljonko?
vissiin olis palkkaneuvottelun paikka ;)
suuntaan tai toiseen. Tulot brutto 4500¿ ja gallupeissa olen todellakin köyhimmästä päästä ;)...