Missä olit kun kuulit WTC-iskuista?
Hohhhohohoijaaakaaah!
Asuin ulkomailla. Oltiin poikaystävän kanssa kotona kun sen kaveri soittaa ja sanoo et laittakaa CNN:lle. Laitettiin ja siellähän se näky livenä koko kauheus...
Kommentit (35)
Hei mikä on wtc? onko se joku terroristipommi lentokoneessa vai mikä? Törmäsikö lentokone lennonjohtotorniin vai mikä tämä on, koska sattunut??
Tulin juuri töistä raskaudesta väsyneenä, lösähdin sänkyyn ja laitoin telkkarin päälle. Näin sen toisen lentokoneen tömäyksen " livenä" . Siinäpä se ilta menikin kauhistellessa...
sieltä piti muistaakseni tulla Marienhoff, mutta ihmettelin, kun tuli uutisia. Asuin silloin vielä vanhemempieni luona, menin äkkiä kertomaan äidilleni, joka oli ulkona tupakalla. Siinä sitten suu auki uutisia katsottiin, kun lentokoneet törmäsivät. Oli epätodellinen olo, muistan kuinka uutistenlukijatkin olivat todella hämmentyneinä...
Näin livenä jutun ja ajattellin, että alkaa kolmas maailmansota. Mies tuli lasten kanssa kotiin ja vedin miehen heti sohvalle katsomaan suoraa lähetystä New Yorkista.
Ennen lähtöä ajattelin vielä vikaista tv:tä.
Olin menossa iltalukioon matikan tunnille. Ja jättämässä TASAN 2kk ikäistä vauvaa isoveljeni hoiviin. Lapsen isä oli juuri samana aamuna paria tuntia aiemmin lentänyt Suomeen samalta kentältä. Avioeropaperit allekirjoitin samana päivänä. Ekaksi en tajunnut, että iskuissa kuoli ihmisiä, ajattelin vain materian kannalta. Shokki kesti pitkään. Olin vihainen, että miksi juuri sinä päivänä kun esikoiseni täytti 2kk? Pidin sitä henkilökohtaisena loukkauksena. Eli olin täysin shokissa niin monesta asiasta etten ajatellut selkeästi
kuinka suuri juttu oikeasti oli kyseessä. Sitten kotona lomilla ollessani perehdyin juttuun tarkemmin.
sisko soitti ja kertoi. Eka en ihan tajunnut, että mistä oli kyse, mutta kaikki selvisi kun kotona avasi telkan.
Ja sieltä menossa isäni synttäreille. Synttärit istuttiin telkun ääressä, ei kovin hilpeää.
silloinen poikakaverini soitti minulle uutisen. sain kauhean naurukohtauksen ja jouduin pitämään tamperetalon pylväästä tukea että pysyin pystyssä.
Laitettiin heti telkkari päälle ja siellähän se torni savusi. Sanoin miehelle, että varmaan ollut jokin vika koneessa, mutta miten toi on edes mahdollista. Sitten kuva vaihtui ja näytettiin kun toinen kone törmäsi torniin. Silloin tajusimme, että onkin vähän isommasta asiasta kyse.
että tyyliin 3 lentokonetta on kadonnut ja sitä ja tätä....Pakko oli mennä katsomaan sitten telkkaria ja sieltä sitten saatiin kuulla todelliset jutut. se oli aika järkyttävää
sain kauhean naurukohtauksen ja jouduin pitämään tamperetalon pylväästä tukea että pysyin pystyssä.
[/quote]
isännöitsijältä kuulin, ja kokouksen asiat jäi vähän huonolle hoidolle