Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit kun kuulit WTC-iskuista?

Vierailija
14.12.2005 |

Hohhhohohoijaaakaaah!

Asuin ulkomailla. Oltiin poikaystävän kanssa kotona kun sen kaveri soittaa ja sanoo et laittakaa CNN:lle. Laitettiin ja siellähän se näky livenä koko kauheus...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tieto tuli etta nayttaa silta kun lentokone on iskenyt yhteen torniin.

En ikina unohda kun toinen kone iski, omin silmin nain mutta en voinut uskoa todeksi.

Vierailija
2/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulikin jos telkkarikuvaa niin että soi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku amerikkalainen tyttö tuli selittämään asiaa, hänen veljensä oli ollut jossakin viereisessä rakennuksessa töissä, mutta olivat saaneet toisiinsa yhteyden.

Vierailija
4/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NRJ:llä juttelivat tapauksesta ja mietin hetken että mikähän juttu tää taas on, kiva pila joo... no laitoin kuitenkin telkkarin päälle vähän ajan päästä kun alkoi jo epäilyttää ja niin vaan ehdin näkemään kun toinen kone tömäytti siihen toiseen torniin.

Vierailija
5/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri soitti ja kertoi. Siellä se viesti vasta oudolta tuntuikin.

Vierailija
6/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri vienyt esikoisen mummuun yökylään(kun aamulla siis lähtö sektioon) ja ajoin autolla pihaan niin mies tuli vastaan ja kertoi lentokoneista ja torneista,,ei tuntunut kivalta, mielessä pyöri monenlaisia ajatuksia esim. että mihinkäs maailmaan tässä enää ollaan lasta saattamassa..sairaalassa odotin koko helkutin päivän sektioo ja aina kun avasin telkun niin WTC WTC WTC; arvaapa nappasinko aina heti sen kiinni !

Vierailija
7/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin parkkipaikalla, kun jäätelöauton kuljettaja huhuili, että tulkaa katsomaan uutisia, ja tuijoteltiin jätskiauton kannettavaa telkkaria sitten ihmeissämme, että onkohan tämä nyt totta vai joku vitsi...

Vierailija
8/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi, että keskustassa on lentänyt lentokone päin taloa...luulin koko kotimatkan, että Suomessa :O

Vierailija
9/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tapaus. Muutti todella turvallisuuskäsitystäni. Tapaus muutti elämääni kansainvälisessä ympäristössä aika rajusti.

Vierailija
10/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kans kaveri käymään ja sano vaan, et paa se CNN.

Vierailija
11/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika orpo olo katsella venäjänkielisiä uutisia koko ilta ymmärtämättä muutamaan tuntiin, mistä oli kyse.

Vierailija
12/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kattoin ja en olis reagoinut varmaan juurikaan siihen mutta kun äiti oli justiinsa siellä lomalla. En katos oikein tajunnut mikä juttu se lopen olikaan, kun koko tornit oli mulle outoja ;) Mut sitten välähti.

Vierailija
13/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli katsomassa telkkaria.

Vierailija
14/35 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ajoi pihaan ja tuumasi, että " ookko kuullu, että joku vitun rättipää on hyökänny Amerikkaan?"

Joo.. Ja minä en siis ole rasisti mutta vastasin kysymykseen. =)

Vierailija
15/35 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin oli hormonimyrskyt päällä. Itkin pari päivää tyrskyissäni ; " minulla on pieni vauva ja maailman loppu tulee....byähhähääääääää"

Vierailija
16/35 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa ko. juttu ei ollut ollenkaan sellainen megauutinen kuin Suomessa ja muualla...Ei kyllä mitkään muutkaan ...tsunamit tai muut oo juuri uutiskynnystä hetkauttaneet...

Vierailija
17/35 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä olin just lähdössä. Kaveri soitti ja sanoi että lentokone on törmännyt NYC:n WTC-torniin. Ajattelin että paha onnettomuus.

No, kymmenen minuutin päästä olin vielä töissä kun sama kaveri soittaa ja sanoo että toinenkin kone on törmännyt. Silloin kävi mielessä että ei se enää mikään onnettomuus ole. Kotiin pääsin ja telkkari auki, teksti-tv, CNN, BBC, RTL ja kaikki suomen kanavat pelkkää terroristi-iskua!

Vierailija
18/35 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin mistä ihmeestä asiakkaat oikein puhuu, aluks luulin et jostain elokuvasta (kukaan ei siis puhunut asiasta suoraan mulle, vaan asiakkaat puhuivat keskenään) yöllä kun menin kotiin koko kaameus selvisi mulle.

Vierailija
19/35 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siinä tissillä äheltäessään tuli potkaisseeksi kaukosäädintä ja kanava vaihtui NBC:n, siellä tuli suoraa kuvaa tapauksesta.

Vierailija
20/35 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan turistiripulin kourissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän