Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää meidän koiraa!!!!!!

Vierailija
14.12.2005 |

Yksinkertaisesti en jaksa! Jatkuva imurointi vähintään kahdesti päivässä, karvoja ja likaa silti löytyy. Kuolaroiskeita seinissä ja ovissa. Parketti todella hirveän näköinen, täynnä syviä naarmuja. Haukkuu, ulvoo silloin tällöin, onneksi ei sentään paljon. Ulkona vetää aivan hulluna, vapaana ei voi pitää, kun on vaistojensa varassa niin vahvasti. On niin iso, että täytyy pitää koko ajan lapsista erillään joko häkissä tai toisessa huoneessa, kun muuten lapset kaatuu koko ajan ja jää alle. Koiralla ikääkin jo 7 vuotta, mutta käyttäytyy täysin pentumaisesti, riehakkaasti. Oksentelee mahanesteitä, ellei saa ruokaa vähintään 12 tunnin välein, pissailee ulkona kintuilleen ja HAISEE sitten sisällä hirveälle. Siis miten mulle on käynyt näin? Olen täysin väsynyt hoitamaan tuota otusta, mikä ei sinänsä ole tehnyt minulle mitään pahaa. Ressukka ei saa meilla enää minkäänlaista muuta huomiota kuin ruokakupin eteensä ja nopeat pissalenkit aamuin illoin. MÄ en jaksa!!! Mies taas ei suostu koiraa hoitamaan yhtään, koska minä olen sen aikanaan meille ottanut. Piste. Anteeksi vuodatukseni, on niin paha olla!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on Therian-koira, vie lopetettavaksi.

Vierailija
62/63 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita valia jollain karvoilla? Asiat tarkeysjarjestykseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aktiivinen iso koira, jota lenkitetään 3 kertaa päivässä noin 10-20 kilometriä yhteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän