miksi synnäreiltä viedään tavaroita? siis tuore äiti/isä=varas
Ihmetellään suureesti kun synnäreiltä katoaa vaikka mitä huoneista esim ihanat pienet villasukat (lastenhoitajien tekemiä), fleeceviltit, voiteet, öljyt, rintakumit(niitä ei enää hankita), tutit (ei niitäkään) ja nyt 2kk:n aikana yli 10 lämpömittaria...huh, uskomatonta....Miksi näin tehdään?
Kommentit (140)
Minun mielestä siellä ei ollu mitään viemisen arvoista edes.
ja hänkin tunnustaa vieneensä sieltä tavaraa!! Kirjan perusteella jäi muutenkin vähän pöhkö olo koko henkilöstä...
En ihan oikeasti tiennyt, että ne käytetään uudelleen jollain toisella???? Olisko ne pitänyt palauttaa, voiskohan sitten tällaisesta vähän informoida?
Rintakumin kätilö antoi omaksi ja tutit oli mukana omasta takaa.
Niitä taitoksia (joilla putsataan vauvan silmät) otin kyllä vähäsen.
ihan kyllä luulin et se on meidän,ei tullut mieleenkään,että sitä käytettäisiin jollekkin toiselle????
samoin yhden rintakumin, rintakumista sanoivat vielä, että kun ei kumminkaan heti samana päivänä päästy ostamaan omia, että ei tarvitse tapella sitten imettäimesestä heti ekana päivänä kotona. JA RINTAKUMIT EIVÄT OLE IKUISIA! PAKKAUKSESSAKIN LUKEE; ETTÄ PITÄÄ VAIHTAA SILLOIN JA SILLOIN.
Kyllä minäkin otin mukaan pojan käyttämän tutin sekä käyttämäni rintakumin, ei tullut mieleenkään että niitä siellä keiteltäisiin uudelleen käytettäviksi...? Huovat ja lämpömittarit jne on asia erikseen, niitä nyt tyhmempikään tuskin ottaa vahingossa mukaan.
Ei hyvää päivää..
Kas kun ette vieny omia lakanoitakin sängystä..eihän niitä enää muilla voi käyttää. Ja pyyhkeet ja sairaalavaatteet myös koska luulinhan että ne on mun omia nyt :D
Kyllä tutit ja rintakumit ihan steriloidaan että niitä voi käyttää myös muut.
Asia eri jos on lupa annettu mutta ainakin meidän sairaalassa oli ihan systeemi se että niitä ei sovi omaksi ottaa.
Onneksi vauva nukkui, olin juuri syöttänyt hänet niin täyteen kuin mahdollista. Että eipä sitä sitten tarvittukaan ja kotimatka oli lyhyt. Mulle ei tullut edes mieleen, että olisin omia tutteja vienyt laitokselle. Kai ne siellä sitten steriloi tutitkin ja heittävät pois kun ovat siinä kunnossa.
loukkannuin aluksi kun lapselle annettiin tutti, koska olin vakaasti päättänyt että lapsi ei tuttia syö. Se tutti sitten kaivettiin kuitenkin aika kiireellä roskiksesta keskellä yötä ja pestiin:) Ja sen tutin otin mukaani sairaalasta..
Nykyään pitää käydä erikseen pyytämässä hoitajilta uusia vaatteita jos tahtoo vaihtaa vauvalle puhtaat, aika surullista.
sa,käytävällä tuli hoitsu vastaan kun olimme lähdössä kotiin.Eikä ollut tieten tahtoen tarkoitukseni tutia varastaa vaik hoitaja varmaan niin luulukin,ei vaan tullut siinä tilanteessa mieleen.Ja rintakumilla kin imetin,sanoi (eri)hoitja siellä monta kertaa että TÄLLÄ VOIT KOKEILLA JA SITTEN OSTAA OMAN,NÄITÄ EI ANNETA. On se niiiiiiiiiin tarkkaa!Ehkä pienemmissä sairaaloissa ollaan vähän " lepsumpia" .
Ettekö voisi sielä osastolla laittaa joka huoneeseen lapun seinälle, jossa kohteliaasti ja selkeästi kerrotaan mikä on henkilökohtaista ja mikä sairaalaan omaa. Niin ei jäisi kenellekään epäselvää ja sen jälkeen voi alkaa soittelemaan poliiseja kun varkaat ovat poistumassa talosta ;)
niin saat uuden kunhan tuot sen vanhan takaisin. Luulin että rintakumi keitetään tai jotain että sitä sitten käyttää muutkin mut sit kun vein sen takaisin ja otin uuden niin hoitaja vaan heitti sen roskiin. Mietinkin sitten että miksi mun piti se palauttaa kun olisinhan itsekin sen voinu roskiin heittää. Hoitaja sanoi kun antoi tutin vauvalle että se sitten pitää palauttaa. Hoitaja antoi tuttipullon ja tuttipullon tutin kun lähdettiin sairaalasta kotiin...meillä oli piiiiitkä matka kotiin. Synnytin LKS:ssa
jos tutit ovat kiertokamaa, yöks
toiselle. Elikkäs syyllistyin tietämättöömyyttäni varastamiseen. Toki olisin lapselleni omat tutit ostanu mukaan saikkuun, jos vain olisin tuon tiennyt.
Ja luulisin että se on ollu joku pussi mihin ne heittää sterilointiin menevät rintakumit. Ei niitä roskiin heitetä.
Neuvoi vielä kotona sitten aina tutkimaan kyseista rintakumia ettei ole jo mennyt huonoksi kun sattuvat kuulemma olemaan lyhytikäisiä.. Njaah..
Palautin ne kyllä nolona seuraavalla viikolla.