Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mun miehellä on.. :(

Vierailija
07.12.2005 |

Normaali työrytmi, maanantaista perjantaihin 8 h/pvä. Hirveän paljon joutuu tosin puhelimitse vastailemaan ihmisten kysymyksiin työajan ulkopuolellakin.

Ennen oli joka maanantai ja pitempien vapaiden jälkeen vatsa sekaisin ennen töihin lähtöä, mutta nyt on alkanut oksentamaankin. :(

Ja lääkärin ei tietenkään ihan helposti lähde..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hän ei viihdy työssään yms.

Tunnen parikin ihmistä jotka ovat itse sanoneet, että jännitän töihin menoa niin paljon, että aina on maanatai aamuna maha kuralla jne.

Vierailija
2/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukillani puhkesi vatsahaava ja siinä oli juuri tuota oksentelua yhtenä oireena...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies oksentaa/yökkäilee vaan maanantai aamuisin ennen töihin lähtöä.

Itsekin olen epäillyt stressiä.

-ap-

Vierailija
4/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tapahtuu, jos sitä ei hoida? Mitä se vatsahaava voi aiheuttaa muuta kuin oksentelua?

-ap-

Vierailija
5/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis mitä tapahtuu, jos sitä ei hoida? Mitä se vatsahaava voi aiheuttaa muuta kuin oksentelua?

-ap-

Vierailija
6/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies puhunut että olisi ahdistunut töissä? Työpaikan vaihto ehkä edessä..?

Vierailija
7/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusausta???

Vierailija
8/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin mielellään. Kipu yltyy niin hurjaksi, että omalla kohdallani synnytys sattui vähemmän.

Vierailija
9/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon mielestä paras työntekijä( luotettavin ja parhaiten hommat hoitava), eräs toinen työntekijä kulkee kyydissä töihin, eli hänellä ei olisi kyytiä ilman miestä, vastuuta paljon. Ja liian vähän työntekijöitä töihin nähden.

Sunnustai-maanantai välisenä yönä ei nuku juuri ollenkaan.

Ei mieheni oikeastaan inhoa töitään, mutta kun niitä on niin paljon. Samoin kuin vastuuta.

-ap-

Vierailija
10/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa pahasti siltä, että hän tarvitsee stressilomaa. Itse juuri pahasta stressistä toipuvana voin sanoa, että ei se nyt vielä välttämättä vatsahaava ole, mutta pian voipi olla. Ja sitten ei todellakaan ole kuolemakaan enää kaukana.

Omalla työpaikallani on myös liian vähän työntekijöitä, mutta firmalla ei ole varaa palkata uusiakaan. Lisäksi itse ainakin koen jonkinlaista ammattiylpeyttä omaavani, joten haluan tehdä tekemäni työt huolella. Stressiä pukkaa siinä vaiheessa, kun on tehtävä valintoja sen suhteen teenkö jonkun työn puolihuolimattomasti vai jätänkö jonkun työn kokonaan tekemättä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi