Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri paikalla, vastaan 3 kysymykseen ennen nukkumaan menoa ;-)

Vierailija
13.12.2005 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut toisen lapsemme syntymän jälkeen (Lapsi nyt 8kk) jatkuvaa kuukautiskivun tuntua alavatsalla. Lisäksi vasemman pakaran päällä tuntuu voimakasta hermosärkyä. Gynellä sen epäiltiin olevan endometrioosia, ja minut tähystettiin. Mitään ei kuitenkaan löytynyt ja kirurgi sanoi että oireet helpottavat kun tiedän ettei siellä mitään ole.

Synnytyksen jälkeen on ollut parin viikon välein rusehtavaa vuotoa, mutta kohtutulehduksesta ei liene kyse. (Olen syönyt ehkä kadeksan antibioottikuuria ja käyttänyt jotain puikkoja yms.) Nyt parin kuukauden ajan voimakkaita yhdyntäkipuja (ei kuivuudesta johtuvia). Kohtu aristaa paljon tutkittaessa. Kysymys kuuluu, voiko ihminen kuvitella niin voimakkaan kivun, että ei pysty kuukausiin kunnolla nukkumaan? Menenkö kallonkutistajalle, vai jatkanko tuon panacodin syömistä? En imetä enää.

Vierailija
42/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus/paino on 170 cm/74 kg, liikkunut olen aina paljon ja varsinkin nuorempana (kilpaharrastaja). Särkylääkkeitä kuluu, varsinkin aamuisin....

Ehkä kuitenkin juuri nuo keskivartalon lihakset ovat heikentyneet:( Eli vatsa- ja selkälihasliikkeitä, kunhan vain sen verran paranee, että pystyy edes ajatteleen jotai voimistelun kaltaista...

T:nro 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kuuntele potilasta, ja hän kertoo sinulle diagnoosin."

Eli kerroit että sulle on asennettu hormonikierukka, minkä jälkeen nuo yhdyntäkivut ovat alkaneet, erityisesti vähän rajumman seksin yhteydessä.

Niin, kierukan laiton yhteydessähän me emme näe miten se kohtuun asettuu. Se on ehkä sinulla asettunut hieman vinoon ja siksi vaivaa yhdynnöissä.

Kierukan vaihto voi auttaa. Ei kannata hylätä hyvää ehkäisymuotoa vain tämän perusteella. Ole yhteydessä lääkäriisi.

Hyvää jatkoa, ja öitä!

T. lääkäri

Vierailija
44/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle lämpimästi ystävällisestä " palvelusta" . Ja hyvää joulun odotusta sinulle ja perheellesi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän