Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri paikalla, vastaan 3 kysymykseen ennen nukkumaan menoa ;-)

Vierailija
13.12.2005 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. kellolasikynnet?

Vierailija
2/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo aikuinen nainen, ja akne sen kun kasvoilla kukoistaa. Pitäiskö kokeilla jotain lääkekuuria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi johtua?

Vierailija
4/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli niitä kymmenen minuutin ajan, molemminpuolisia polkevia liikkeitä jaloilla. Pitäisikö huolestua? Ja jos, niin miksi?

Vierailija
5/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lego / porkkananpala tms. mitä tulisi tehdä. Onko ohje edelleen, että roikotetaan jaloista pää alaspäin? Vai pitäisikö osata Heinrichin ote (vai mikä se nyt olikaan)? Kuinka pitkän ajan ihminen voi selvitä hengittämättä? Ajattelin, kun lapset ovat pian taas menossa mummulaansa (joka on puolituntia " metsään" eräästä kaupungista) eli mikäli siellä jokin vastaava hätä sattuisi, kestää _hieman_ ennen kuin sinne metsään mikään pelastusyksikkö ehtii... kiitos vastauksestasi

Vierailija
6/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellolasikynsien kehittyminen vie vuosia ja kielii pitkäaikaisesta hapenpuutteesta elimistössä - esimerkiksi tupakoitsija joka on kehittänyt itselleen COPD:n eli keuhkoahtaumataudin.

Nykyään näkee enää harvoin. Itse olen kyllä tavannut.

T. lääkäri

Vierailija
7/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvasti vatsa sekaisin. Siis oikeestaan aina. Ei ole väliä mitä syön, niin aina tulee ripulina ulos...

Laktoosi-intoleranssi on joskus todettu ja syön hyla-tuotteita.

Ulkomailla ei ole käyty.

Mistä johtuu? Millaiset tutkimukset?

Kiitos jos vastaat vielä tähän =)

Vierailija
8/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kielletäänkö silloin vain yhdyntä vai onko orgasmistakin haittaa??

Vierailija
9/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa hoidetaan kuin aikuista: läpsitään selkään (ota siis syliin, kumara asento, läpsitään selkään, voi pyytää yrittää yskimään, jos osaa noudattaa jo kehotuksia), jos ei auta, Heimlichin ote, jos sekään ei auta, voi yrittää sormin koukkia palaa pois, jos sekään ei auta, puhalluselvytys, yritetään näin siis työntää ilmavirralla pala toiseen pääkeuhkoputkeen.

Muistathan, että porkkanat, omenat ja kurkunpalat ovat VAARALLISIA alle 3-vuotiaille! Ne täytyy pilkkoa TOSI pieniksi ja syömistä täytyy valvoa. Pitkin asuntoa ei kannata antaa juoksennella missään tapauksessa.

T. lääkäri

Vierailija
10/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tuo lääkäri, mutta veljelläni oli 3 vuotiaana noita nukahtamis säpsyjä normaalia enemmän ja hänellä todettiin epilepsia, muita oireita ei ollut.

Vierailija
11/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne voivat auttaa siihen. On myö jykevämpiä lääkkeitä, vaihtoehtoja on monia, mutta esim. Roaccutan- hoito ei sovi raskaana olevalle tai jos raskautta lähiaikoina suosittelee (tuli vain mieleen, kun ollaan vauva-sivuilla...). Jos iho-ongelma sinua häiritsee, ilman muuta marssi lääkärin puheille.

Apua kyllä on saatavissa.

Ystävällisin terveisin lääkäri

Vierailija
12/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuon alan lääkäreitä enkä osaa kommentoida.

T. lääkäri

Vierailija
13/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai jos raskautta lähiaikoina suosittelee

Vierailija
14/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee hakeutua (jälleen?) lääkärin puheille ja pyytää lisätutkimuksia, jotta vaivan syy selviäisi.

Ystävällisin terveisin, lääkäri.

Vierailija
15/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. lääkäri silmät sirrillään

Vierailija
16/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön diane novia, jotka jostai syystä lisänneet vaan aknea..

Taidanpa varata ajan lääkäriin..=)

Vierailija
17/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 4

Vierailija
18/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut kyllä tutkimuksiin menoa, mutta en oikein pidä mistään pepunronkkimistutkimuksista, joten siksi olen koittanut vältellä :)

Vierailija
19/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lisäkysymys kynsistä vielä: Voivatko liittyä johonkin sydänsairauteen?

Vierailija
20/44 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kehtaat vastata :)

Minulle on suositeltu nielurisaleikkausta ja vuosia, risat todella suuret ja infektiokierrettä jatkunut jo monta vuotta. Pelkään vain kuollakseni leikkauksen jälkeistä kipua (mieheni ja siskoni molemmat ovat kokeneet todella ankarat kivut leikkauksen jälkeen viikon verran, molemmilla todella kauhukokemukset leikkauksista). Voiko kipua lääkitä yhtään paremmin (heillä kipulääkkeinä Burana 800 mg).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi