Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pettäminen tarkoittaa?

Vierailija
13.12.2005 |

Olen ollut 9 vuotta naimisissa ja meillä menee vaimon kanssa ihan hyvin, välillä paremmin ja välillä huonommin, mutta ylipäätään tosi OK.

Vaimoni on hyvin henkinen ihminen, syvällinen ja viisas, meillä on tosi hyvä yhteys ja juttelemme paljon (esim. ollaan vaikka kaksitaan ulkona.. meil on yksi 1 lapsi 2v)

Seksikin on ihan ok, ehkä välillä välillä vähän väljähtynyttä, mutta silti jees, n. 1krt/viikkossa ja ihan monipuolistakin varsinkin kun päästään rauhassa nussimaan ja vaimon on henkisesti valmistautunut. Lapsi tietty vähän häiritsee, mikä linee aika tavallista. (esim. päiväpanot ei oikein onnistu). ...nyt sitten asiaan:

Mitä on pettäminen? Mä oon muutaman kerran " sortunut" seksiin toisten naisten kanssa, joidenkin ravintolailtojen jälkeen, kun näyttää siltä, että nyt yli 30v ikäisenä homma (siis naisen saaminen) on aika helppoa. Olen sanonut aina näille naisille, että mä oon täysin varattu, musta ei saa poikakaveria, puolisoa yms. vaan ainoastaan panokaverin, lyhyeksi tai pitkäksi aikaa. No, joskus se " auttaa" , eli nainen perääntyy jota arvostan enkä jää ruikuttamaan.... ehkä joka kolmas kerta homma menee loppuun asti siitä huolimatta.

No, mitä sitten? Yleensä mä nään näitä sitten, pari kolme kertaa ja lopulta ne rupee kuitenkin seurustelee tai niiden oma suhde paranee ja nussiminen loppuu...välillä ei lopu edes siihen. Yleensä pysytään kavereina ja kun tavataan niin nauretaan. Välillä tietty nainen ei halua edes nähdä jos sen oma tilanne on muuttunut, joka sekin on ihan OK.

Mä en milläään näe, että se fyysinen yhteys (puoli)tuntemattomaan naiseen murentais mun suhdetta vaimooni. Päin vastoin, mä oon tavallaan oppinut arvostamaan esim. mun ja vaimon seksiä paljon enemmän kuin aikaisemmin (olin tosi kiltti aikaisemmin). Vaimoni näyttää olevan varsin avomielinen ja muutenkin tosi timmissä kunnossa muihin verrattuna. Sitten kun se on lisäksi niin fiksu, niin miksi ihmeessä mä vaihtaisin - en mistään syystä!

Se että mä käyn nussimassa jotain naista sen omasta tahdosta ja teen sille hyvää (yleensä varsinkin nuoret naiset ei edes ymmärrä, että mies voi oikeesti tuottaa niille nautintoa, nuoret kundit on ilmeisesti aika tolloja).... Jos mun vaimo tekis saman, se ei mua haittais. Erityisesti kun tiedän, että jos se tekis, niin se vastapuoli olisi mitä todennäköisemmin toinen nainen. Ehkä se on tehnytkin sen mutta so what.

Musta pettäminen on toisen ihmisen henkistä hylkäämistä, sitä että löytää toisen, jota alkaa rakastamaan, jolle uskoutuu, kertoo huolet ja murheet, jonka kanssa jakaa ilot ja surut. Se ei ole musta sitä, että työnnän pippelini jonkin tuntemattoman naisen sisään ja/tai laukeen sen päälle!? Miten se voisi murtaa mun 10 vuotta rakennetun suhteen....edes naisen mielestä?

Sitä paitsi tiedän, että vaimoni voisi ottaa eron jos mulla olisi tällänen sydänystävä joka olis mulle häntä tärkeempi ja jonka kanssa olisi henkisesti läheisempi kuin hänen kanssaan, vaikka en edes nussis sitä.

Sen sijaan se ehkä enintään loukkaantuis ja kuittailis mulle muutaman kk jos kertoisin sille mun syrjähypyistä. Eroa se ei ainkaan ottais. Me ollaan juteltukin tästä ja siksi olen niin varma.

Hyvät arvoisat naiset ja äidit, nyt saatte kritisoida ja haukkua ihan vapaasti!

terv, mies 34v.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikäs siinä sitten. Itse uskon, että kirjoitit viestisi siksi, että sinulla on huono omatunto pettämisestä. Mikäli mieheni " työntäisi pippelinsä" jonkun muun naisen sisään, suhteemme olisi finito, oli hänellä millainen henkinen yhteys kehen tahansa.

Vierailija
2/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi elää rehellisesti.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on joko yhdessä sovittu " avoin suhde" (joita en ymmärrä, mutta kai ihan OK, jos molemmat haluaa) tai sitten 100-prosenttinen uskollisuus ja rehellisyys. Itse arvostan uskollisuutta ja rehellisyyttä.

Ja vastaus otsikon kysymykseen: Pettäminen on sitä, että pettää toisen luottamuksen, ja antaa itsensä muille seksuaalisesti, vaikka lyhyeksi aikaakin. Minä ainakin haluan antaa itseni kokonaan miehelleni, ja toivon ja uskon, että hänkin haluaa antaa itsensä kokonaan minulle. Ja näin on asiat puhuttukin keskenämme.

Sinä petät vaimoasi, jos ette kerran ole nimenomaan sopineet, että saa hyppiä.

Vierailija
4/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin seksuaalisuus on jotain niin tärkeää ja arvokasta, ettei sitä jaeta kenen tahansa kanssa, vaan vain sen rakkaimman. Se on meidän kahden juttu. Meidän suhteelta putois kyllä pohja, jos toinen pitäis tärkeenä mennä jonkun toisen kanssa sänkyyn.

Vierailija
5/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on sitä, että pettää toisen luottamuksen. Tekee jotakin, mikä ei ole sallittua ja yhdessä sovittua.

Mutta varo vaan, ehkä vaimosi ei kuitenkaan osaisi noin välinpitämättömästi suhtautua, jos tietäisi toden olevan kyseessä.

Vierailija
6/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^

Kiitos vain kommenteista. Ihan odotettua ... vaikka olenkin kurja ihminen, niin halusin vain vähän herättää keskustelua tästä tosi mustavalkoisesta kulttuurin muovaamasta ajattelumallista, mikä täälläkin näkyy vallitsevan. Musta vain mikään asia maailmassa ei ole mustavalkoista -ei yhtään mikään.

Tässä tapauksessa täällä nähdään, että suhde on joko avoin, eli molemmat pelehtii mielinmäärin missä tahtoo.... tai sitten suljettu, eli syrjähyppyjä ei sallita, jos sen tekee niin se on ero välittömästi. En väitä että vaimoni tulisi siitä onnelliseksi jos kertoisin omista tempuista, toisaalta ei se eron paikka hänelle olisi lähimainkaan, eri edes erityisen aviokriisin. Keskustelua siitä tulisi, ja tuo luottamuksen pettäminen nimenomaan siltä kantilta katsottuna, että en ole kertonut hänelle olisi hänelle suurin närkästyksen aihe. Ei se, että olisin muhinoinut jonkun kanssa. (jos vain tauditta olisin pysynyt)

Toisaalta olen pettänyt hänen luottamuksen muissakin asioissa ja salannut asioita häneltä. Etteko te sitten ole? Oletteko niin avoimia ja niin pyhiä, että kaikki asiat menee aina suoraa päätä puolison tietoon...mitään ei salata. Tämä varmaan olisi ideaalitapaus, mutta kohtuu vaikeata ....Ok, sitten voidaan ajatella, että ei saa salata sellasta mikä loukkaa toista. Mistä te tiedätte, että esim. kun keskustelette sivistyneesti (=juoruatte) kahvilassa vaikka teidän perheen erektio-ongelmista, ei loukkaisi teidän miehiä....joka sitten tulee seuraavissa bileissä teidän ystävättären miehen kautta miehenne tietoon....

no, joo eri tason asioita sanoo joku mutta periaatteessa sama asia. Miehenne ei takuuvarmasti ilahtuisi jos tietäisi ystävättärenne tietävän, että ei ota eteen! Ettekä varmasti kerro kertoneenne!

Siis, minusta pettäminen ei ole aina eron paikka, mutta suuttua siitä saa - en väitä vastaan. Minusta pettäminen henkisellä ja sen luonnollisena seurauksena fyysisellä tasolla on eron paikka. Kun miehesi on rakastunut toiseen naiseen, se on pettämistä ... ihan riippumatta mitä muuta on ehtinyt tapahtua.

terv, ketjun aloittaja

Vierailija
7/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei nyt oikein ole selvinnyt, että minkä takia sä petät. Jos kuitenkin olet ihan ok tyytyväinen seksielämäänne vaimosikin kanssa. Vai oletko niitä miehiä, jotka " ajattelee munillaan" . (Tuo on mun miehen lanseeraama termi..)

Voisiko sitä seksielämää sen oman vaimonkin kanssa piristää? Uusilla kokeilulla, fantasioilla, roolileikeillä, seksileluilla?

Minusta kuitenkin kuulostaa siltä, että kannat huonoa omaatuntoa. Se varmasti vaikuttaa myös sinun ja vaimon suhteeseen etäännyttävästi. Ei ehkä tee hyvää teidän suhtellenne ja seksillenne? En tiedä, näin mä luulisin.

Meidän eräs tuttavapariskunta on juuri eroamassa. Tuntuu vaan niin surulliselta. Heillä oli ehkä vähän samanlainen juttu kuin teillä. Mies jäi kiinni pettämisestä. Heillä on kaksi pientä lasta. Paljastui, että mies on pettänyt pitkin matkaa lasten ollessa pieniä, ja vaimon äidin kuollessa. Yrittivät pariterapiassa saada tilannetta korjattua, mutta eivät ole onnistuneet. Mies haluaisi jatkaa yhdessä, mutta vaimo ei. Heilläkin käsittääkseni on ollut ihan aktiivinen seksielämä. Että siitä ei pitäis olla kiinni.

Jotenkin tuntuu erityiskurjalta, kun toinen pettää silloin kun puoliso on muutenkin jotenkin erityisen heikoilla (pienet lapset, jotka ehkä sairastelevat, lähisukulainen kuolee jne.). Jotenkin ajattelis, että parisuhteessa tuetaan toista on kyse niin paljon muustakin kuin seksistä. Tuollaisissa tilanteissa itse ainakin kokisin sen pettämisen erityisen loukkaavana. Ja olis varmasti vaikea päästä yli, vaikka kuinka yrittäisi. Aina kun toinen koskettaisi, tulisi mieleen, miten hän on koskenut muita. Siten seksi alkaisi mennä alamäkeä ja sitä myöten muukin suhde. Kannattaisiko elämää pilata sellaiseen räpiköintiin? Kuulemma monet syrjähypyn/syrjähyppyjen jälkeen yhdessä pysyneet parit toivovat 10 vuoden kuluttua, että olisivat kuitenkin eronneet. Se pettäminen satuttaa puolisoa niin kovasti.

Vaikka vaimosikin on sanonut, ettei eroaisi sen takia, hän ei kuitenkaan voi tietää, miltä tilanne hänestä todellisuudessa TUNTUISI. Kun me ei olla ihan pelkkiä järkiolentoja kuitenkaan.

Jatkan nyt tätä ripitystä, koska itsekin olen vasta iän myötä oikeasti ruvennut tajuamaan, miten iso loukkaus pettäminen puolisoa kohtaan on.

Jos jutut eivät merkitse sulle itsellesi mitään, niin älä kerro vaimollesi. Satutat häntä vain turhaan, ja liittonne on vaarassa. Mutta mieti nyt vielä, pystyisitkö lopettamaan pettämisen? Tarvitsetko niitä muita naisia todella?

Vierailija
8/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteenne on niin hyvä, MIHIN IHMEESEEN niitä muita naisia tarvitset? Kun eivät kerran ole edes yhtä hyviä sängyssä...

Vierailija
9/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no syitä on varmaan monta.

- narsistinen oman vetovoiman testaaminen.

- oman ikäkriisin lieventämiseen (on tosi hivelevää, kun 23v nainen toteaa, että best sex ever), tätä ja edellistä ei vaimo vain voi paljoa lievittää.

- flirtti jossain kokkareissa on vaan tosi hauskaa, vaikka se ei johtaisi mihinkään...jos se sitten rupee johtamaan, on tosi vaikeeta pysäyttää maalin ajautumista...eli ihan puhdas itsehillinnän puute on yks selkee syy. Ei näistä kerroista monikaan ole ollut tällänen tietoinen..." nyt lähden raflaan jotta saan pillua"

- seksiä tartten ehkä vähän enemmän kuin tuo 1krt/viikkoon, koska nämä lisäkerrat eivät ole mitenkään häirinneet meidän omaa elämää mitenkään.

- runkkaaminen alkaa olka tosi tylsää tässä iässä...nyrkkipyykkiä on pesty jo varsin paljon!

- osittain myös oman suhtessa seksin pirteänä pitäminen. Jos joku juttu on tuntunut hyvältä toisen tekemänä niin pyydän sitä vaimolta. Eikä tässä ole aina kyseessä joku asento tai muu temppu, vaan ihan pieniä asioita.

Kelpaako? Muitakin syitä varmaan tulisi mieleen...

Vierailija
10/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinuna en riskeeraisi hyvää suhdettanne itsehillinnän puutteella tai runkkaamiseen kyllästymisen takia. runkkaamalla tuskin loukkaat vaimoasi yhtä paljon kuin muilla naisilla, siis ihan eri tason asioita. tästä tuli nyt vähän palopuhe, mutta saat luvan kestää... :-) jos oma itsetunto (vetovoiman testaaminen) on heikko, onko se silti oikeutus tehdä väärin toista kohtaan. ja yksi pointti: kortsukaan ei täysin suojaa taudeilta! ja eikö olisi kivempaa harrastaa seksiä oman vaimon kanssa paljaalta kuin kortsupelaaminen muiden kanssa?! musta on tosi väärin hankkia tauteja mahdollisesti myös toiselle...

Kannattaisiko puhua vaimon kanssa, että kaipaisit useamminkin kuin kerran viikossa. Ties vaikka vaimollesi olisi mieleen vaikka kerta päivässä? Ei tarttis muihin sit haksahtaa... Ja oikeesti... mietin, et eikö vaimos tosiaan aavista mitään, kun oon baari-illoista jatkoilla...

Ja mielikuvitustakin kannattaa käyttää, ei niitä pikkujuttuja tarvi toisilta oppia...

Vierailija:

- oman ikäkriisin lieventämiseen (on tosi hivelevää, kun 23v nainen toteaa, että best sex ever), tätä ja edellistä ei vaimo vain voi paljoa lievittää.

- flirtti jossain kokkareissa on vaan tosi hauskaa, vaikka se ei johtaisi mihinkään...jos se sitten rupee johtamaan, on tosi vaikeeta pysäyttää maalin ajautumista...eli ihan puhdas itsehillinnän puute on yks selkee syy. Ei näistä kerroista monikaan ole ollut tällänen tietoinen..." nyt lähden raflaan jotta saan pillua"

- seksiä tartten ehkä vähän enemmän kuin tuo 1krt/viikkoon, koska nämä lisäkerrat eivät ole mitenkään häirinneet meidän omaa elämää mitenkään.

- runkkaaminen alkaa olka tosi tylsää tässä iässä...nyrkkipyykkiä on pesty jo varsin paljon!

- osittain myös oman suhtessa seksin pirteänä pitäminen. Jos joku juttu on tuntunut hyvältä toisen tekemänä niin pyydän sitä vaimolta. Eikä tässä ole aina kyseessä joku asento tai muu temppu, vaan ihan pieniä asioita.

Vierailija
11/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoppa nyt rehellisesti ja jonkun aikaa asiaa metittyäsi että mitä jos vaimosi pettää sinua? ja sanonpa sulle että moni asia jonka nainen sanoo näin hyväksyvänsä voi todellisuudessa tuntua ihan eriltä kun se onkin oikeasti totta, en olisi ninn varma että nainen hyväksyy kaiken tosta noin vaan.

Vierailija
12/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-----

Mä kyllä uskon, että mainitsemistasi seikoista tällä seikalla voi olla merkitystä. Rehellisyyden nimissä. Omassa suhteessanikin tuli alkuaikoina nuoruuden hölmöilyissä sen verran klähmittyä. Pettänyt en kuitenkaan ole ja tuostakin jutusta kerroin miehelle. Hän onneksi kesti kuulla. Mutta saimme yhden jutun sieltä, josta oli iloa varsin pitkään.

Mutta silti, uskon että jäät miinuspuolelle pettämällä.

Tuo oman viehätyskyvyn testaaminen taas - eikö se nyt ole tullut jo todistettua?!! Että voisit jo lopettaakin. :)

Vierailija
13/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että elämä ei ole mustavalkoista ja täydellistä.

Kerron nyt, että itsekin suutelin kerran toista miestä kihlausaikanamme. Ero sinun ja minun välillä on kuitenkin siinä, että pidin tekoani vääränä, kärsin sen vuoksi helvetin tuskat, kerroin asian miehelleni, koska halusin, että hän saa tehdä ratkaisunsa tosiasioiden pohjalta. Mieheni antoi silloin minulle anteeksi. Mikä ei ollenkaan helpottanut oloani, enkä helpotuksen saamisen toivossa kertonutkaan. Kärsin asiasta pitkään. Siitä on yli 14 vuotta, enkä sen jälkeen ole pettänyt.

Meidän suhteemme ei ollut silloin ihan sitä, mitä olin toivonut, olin vielä haku päällä, mutta en puolustele itseäni ollenkaan sillä.

Vierailija
14/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaimollasi on oikeus tietää.

Vierailija
15/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn nusasemassa jotakin toista ku vaimoani,niin silloin oon pettänyt.Jä myöskin jos rupean kismailee toisen muijan kanssa samoin oon silloinkin pettänyt.Jos on toisen mielestä ok et saa käydä vieraissa

silloin on eriasia...

Kyllähän tässä on meilläkin pettämistä joskus ollut molemmilla mut nää on vatvottu läpi ja ei kyl oo kiinostanut enään leikkiä kenenkään tunteilla..

N.30v mies

Vierailija
16/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias mies ja takana avioliittoa yli 10v.

Eipä ole tullut petettyä vaimoa. Runkkailtua on

tullut toisinaan paljonkin mm. vaimon sairaudesta

johtuneen 3 kk pitkän sairaalajakson aikana.

Vieraissakäynti ei käynyt mielessäkään.

Joillakin on alhainen luonne, ei voi muuta sanoa.

Minun ei tarvitse testata viehätysvoimaani mitenkään,

ei varsinkaan baareissa.

Kauneinta on kun saan vaimon hymyilemään ja

sanomaan minulle spontaanisti, että hän rakastaa

suuresti minua ja lapsiamme.

Vierailija
17/71 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 35-vuotias mies ja takana avioliittoa yli 10v.

Eipä ole tullut petettyä vaimoa. Runkkailtua on

tullut toisinaan paljonkin mm. vaimon sairaudesta

johtuneen 3 kk pitkän sairaalajakson aikana.

Vieraissakäynti ei käynyt mielessäkään.

Joillakin on alhainen luonne, ei voi muuta sanoa.

Minun ei tarvitse testata viehätysvoimaani mitenkään,

ei varsinkaan baareissa.

Kauneinta on kun saan vaimon hymyilemään ja

sanomaan minulle spontaanisti, että hän rakastaa

suuresti minua ja lapsiamme.

Sä olet varmaan pystynyt käsittelemään ikäkriisisi muilla vähän kypsemmillä tavoin. Jos ikäkriisin takia pettää, niin onhan se vähän asioiden käsittelemisestä pakenemista. Eikö vaan? Kyllä se oma ikä pitäis oppia hyväksymään muutenkin kuin todistelemalla itselleen, että saa vielä nuoria naisia.

Jos sitä viehätysvoimaansa haluaa testailla, niin kyllähän se onnistuu ihan kevyelläkin flirtillä. Ja ei kai sellaista nyt kukaan laske pettämiseksi? Mutta sitä ei tietty ole kohteliasta tehdä oman puolison läsnäollessa ainakaan häntä loukkaavalla tavalla.

Täytyy vielä sanoa, että minäkään en voisi kuvitella oman mieheni pettävän. Jos hypoteettisesti kuvitellaan, että sellaista paljastuisi, niin olisi romahduttava asia. Tuntuisi varmaan, etten olekaan tuntenut häntä ollenkaan. Hänhän olisi ihan eri ihminen, kuin se ihana mies, jota rakastan ja jolle minä ja lapset olemme kaikki kaikessa.

Vierailija
18/71 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näin, että mun persoonallisuus muuttui melko paljon 26 v kun selvisi, että vaimolla oli vipinää kodin ulkopuolella oikein vakavastikin. Se oli järkyttävä kokemus, jonka käsittelin noin vuoden prosessilla jonka jälkeen elämä ja tunteet vaimoa kohtaan ovat olleet täysin erilaiset. En tiedä voiko siitä ketään syyttä kuitenkaan. Tästä on kulunut nyt noin 4 vuotta ja tänä aikana muutuin itsevarmaksi iskijäksi, sellaiseksi joka saa aina jos siltä tuntuu, useimmiten ei tunnu juuri miltään vaan se on harmitonta oleskelua ja flirttailua. Raflaan en minäkään mene asenteella " nyt saan pillua.." tai liikaa yrittämään, asiat vaan menevät omalla painollaan ja yleensä silloin tiedän jo heti koska oikeasti tapahtuu. Pakit eivät tunnu edes pakeilta enää, mä saatan sanoa jollekkin että " mä en ole seksiseuraa hakemassa, mun tyttö on jossain täällä ja muutenkin" jos näyttää siltä, että hommasta ei kuitenkaan tule mitään (naiset, sen tietää tosi nopeasti lähteekö mukaan vai ei).

Tiedän, että olen narsistinen paskiainen eikä persoonallisuusasiani ole hyvin tai aivan tolallaan mutta tulen toimeen itseni kanssa kuitenkin. Naiset joita " katson" ovat aina esim yökerhon tasokkainta kymmenestä ja toki mun reittä vasten saa lattialla painautua kuka vaan niinkuin tekeekin. Tottakai se hivelee itsetuntoa. Eikö? juuri tuo best sex ever -juttu, tai " sä olet kuin jostain kataloogista" , ehkä ne uppoaa liikaakin, koska se voi saada hetkittäin aika kyyniseksikin? Mä en kovinkaan useille puhu siitä mitä tapahtuu klubbailun jälkeen - ja monesti nämä tapahtuvat oman paikkakuntani ulkopuolella jossa ei ole joukkoa minut tuntevia pidäkkeenä -, en ikinä kehuisi itseäni näin kuin tässä palstalla rehellisesti kerron (ehkä syyllisyyttä ja omaatuntoa on vielä kuitenkin jäljellä). Enkä ikinä ole SIKA, dumppaa panon jälkeen ulos hotellihuoneesta (paitsi kerran vastikään kun mulla oli huoneessa kaksi naista kun toisen naisen " poka" sai kenkää sieltä, mä sanoin, että voivat molemmat jäädä nukkumaan, olihan siinä huoneessa ja sängyssä tilaa, mun " poka" kävi oikeasti sättimään mua, että mä haluan panna sen ystävää viimeistään aamulla) ja pelkkä panomies, vaan saatan lähettää kukkia seuraavalla viikolla tai muistaa kortilla, suklaalla tai illalliskutsulla. En tiedä " jäänkö kiinni" joskus ja mitä sitten tapahtuu.. toisaalta tiedän että vaimo tietää, asiasta vaan ei puhuta meillä mitään tai ainakaan oikeilla nimillä. Asumme välillä erossa, välillä yhdessä.

Vierailija:

Kelpaako? Muitakin syitä varmaan tulisi mieleen...

Vierailija
19/71 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon Rouvat!

Jos teidän miehellänne olisi (salainen) naisystävä, jota hän olisi tapaillut ja jolle hän olis uskoutunut, kertonut murheensa ja ilonsa, stressinsä, jonka kanssa hänellä olisi vaikka yhteinen kiinostuksen aihe (esim. sama duuni ja duunimatkat), käynyt esim. pitkillä dinnereillä, ehkä teatterissa, oopperassa, ulkoilemassa MUTTA ei koskaan sängyssä eikä edes suudellut. ...jos miehenne olisi sairastunut, ystävätär olisi käynyt yhtälailla miestänne tapaamassa vaikka sairaalassa....

Hän ei olisi koskaan kertonut tästä sinulle, tai jos olis, niin ei mitään suhteen syvällisyydestä!

Jättäisittekö miehenne? Jos ette niin miksi, jos jättäisitte niin perustelkaa myös tämä ...

T. ap

ps. Jos haluaa vielä kärjistää, niin vastaavasti sinun kanssa aika menisi lasten kasvattamiseen, kaupassa ja IKEAssa käyntiin ja talon rakentamiseen ... vapaahetket seksiin.

Vierailija
20/71 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea että sinunlaisiasi on vielä olemassa : ) Onnellinen on vaimosi... : )