Kertokaapa tyhmälle, miksi otatte LAPSET mukaan joululahjaostoksille??
eilen olin Jumbossa hankkimassa viimeisiä joululahjoja. Ja kamala kaaoshan siellä oli!
Mutta mitä ihmettä... monella oli lapset mukana! Siis mitä ihmettä?? Miten silloin voi muka lahjoja ostaa?
Tai jos ette olleet lahjoja ostamassa, niin kuka täysijärkinen lähtee huvikseen lasten kanssa tuonne tungokseen pyörimään??
Kommentit (28)
Meillä mietitään lahjat yhdessä ja sitten toinen käy ne ostamassa tai käydään vuorotellen. Näin lahjaostokset saa hoidettua alle kahdessa tunnissa. Vihaan nimittäin sitä ruuhkissa raahustamissa ja haluan selvitä siitä mahdollisimman vähällä. Voisin kyllä ottaa lapsenkin (meillä vain yksi) mukaan, koska reissut ovat nopeita.
Toinen vanhemmista voi jäädä kotiin lasten kanssa.Me sovimme miehen kanssa etukäteen mitä hankitaan.Ainakin täällä pk-seudun
ostoskeskuksissa on sellainen härdelli viikonloppuisin että ei kiitos!!!
T.kolmen äiti
Täällä varmaan aika vähän on sellaisia yh-vanhempia joilla ei ole mitään tukea tai lapsi ei koskaan isällään jne. Itsekin yh:na sain lahjat ostettua ilman lapsen raahamista kauppaan niitä etukäteen katsomaan. Joskus sain kaverin katsomaan lasta pari tuntia tai sitten joku shoppaili mun puolesta. Ei kukaan yh saa olla niin yksin! Jos on niin asialla pitäisi hei ehkä tehdä jotain (muiden syiden takia kuin varsinaisesti tämän " ongelman" .
Hirveän moni ihminen muuten iei osaa mennä itsekseen kauppoihin vaan tarvii shoppailukaverin, olen huomannut. Itse kun menen mielummin yksin niin ei tarvii juosta ylimääriäisä kuappoja ja voi lumpustella siellä missä haluaa..
Minä en joululahjaostoksille ota lapsia mukaan, enkä miestäkään. Saatan kuitenkin käydä kaupoissa joulukuussa muutenkin ja lapset voivat tulla mukaan jos haluavat. Viihdyn yksin shoppailemassa. Viihdyn myös lasteni kanssa kaupassa, eivät nuo niin pahasti tiellä ole =) Ehkä minulla sitten on vain niin rauhalliset lapset.
Jännää ettei teillä tule edes mieleen sellainen,että kaikilla ne kaupat eivät todellakaan ole nurkantakana & joka äidillä ei ole ajokorttia,mies ja lapsi otettava mukaan.
Miten teillä on otsaa muutenkin arvostella sitä jos joku haluaa mennä jonnekin (ihan minne nyt vaan, vaikka sitten kauppaan) perheensä kanssa? Mitä se teille kuuluu? Jos siellä on teille ikävää, niin älkää sitten itse menkö, niin ei ole valittamista.
joissa lapset ovat lelukaupassa mukana ostamassa joululahjansa. Olin siis utelias. t.21
Kaikilla ei ole sitä miestä.
Vierailija: