Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa tyhmälle, miksi otatte LAPSET mukaan joululahjaostoksille??

Vierailija
12.12.2005 |

eilen olin Jumbossa hankkimassa viimeisiä joululahjoja. Ja kamala kaaoshan siellä oli!

Mutta mitä ihmettä... monella oli lapset mukana! Siis mitä ihmettä?? Miten silloin voi muka lahjoja ostaa?

Tai jos ette olleet lahjoja ostamassa, niin kuka täysijärkinen lähtee huvikseen lasten kanssa tuonne tungokseen pyörimään??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole sitä miestä.

Vierailija:


meillä käydään aina vuorotellen, ei meilläkään mitään hoitajia ole.

Vierailija
22/28 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mietitään lahjat yhdessä ja sitten toinen käy ne ostamassa tai käydään vuorotellen. Näin lahjaostokset saa hoidettua alle kahdessa tunnissa. Vihaan nimittäin sitä ruuhkissa raahustamissa ja haluan selvitä siitä mahdollisimman vähällä. Voisin kyllä ottaa lapsenkin (meillä vain yksi) mukaan, koska reissut ovat nopeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vanhemmista voi jäädä kotiin lasten kanssa.Me sovimme miehen kanssa etukäteen mitä hankitaan.Ainakin täällä pk-seudun

ostoskeskuksissa on sellainen härdelli viikonloppuisin että ei kiitos!!!



T.kolmen äiti

Vierailija
24/28 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä varmaan aika vähän on sellaisia yh-vanhempia joilla ei ole mitään tukea tai lapsi ei koskaan isällään jne. Itsekin yh:na sain lahjat ostettua ilman lapsen raahamista kauppaan niitä etukäteen katsomaan. Joskus sain kaverin katsomaan lasta pari tuntia tai sitten joku shoppaili mun puolesta. Ei kukaan yh saa olla niin yksin! Jos on niin asialla pitäisi hei ehkä tehdä jotain (muiden syiden takia kuin varsinaisesti tämän " ongelman" .



Hirveän moni ihminen muuten iei osaa mennä itsekseen kauppoihin vaan tarvii shoppailukaverin, olen huomannut. Itse kun menen mielummin yksin niin ei tarvii juosta ylimääriäisä kuappoja ja voi lumpustella siellä missä haluaa..

Vierailija
25/28 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en joululahjaostoksille ota lapsia mukaan, enkä miestäkään. Saatan kuitenkin käydä kaupoissa joulukuussa muutenkin ja lapset voivat tulla mukaan jos haluavat. Viihdyn yksin shoppailemassa. Viihdyn myös lasteni kanssa kaupassa, eivät nuo niin pahasti tiellä ole =) Ehkä minulla sitten on vain niin rauhalliset lapset.

Vierailija
26/28 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää ettei teillä tule edes mieleen sellainen,että kaikilla ne kaupat eivät todellakaan ole nurkantakana & joka äidillä ei ole ajokorttia,mies ja lapsi otettava mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on otsaa muutenkin arvostella sitä jos joku haluaa mennä jonnekin (ihan minne nyt vaan, vaikka sitten kauppaan) perheensä kanssa? Mitä se teille kuuluu? Jos siellä on teille ikävää, niin älkää sitten itse menkö, niin ei ole valittamista.

Vierailija
28/28 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa lapset ovat lelukaupassa mukana ostamassa joululahjansa. Olin siis utelias. t.21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän