Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuiko eilisessä vaihtovaimot-sarjassa mitään järisyttävää???

Vierailija
05.12.2005 |

Unohdin nimittäin katsoa sen ja näin vain 15 minuuttia lopusta ja siinä ainakin oli ihan rauhallinen meininki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin söpöä kun junttimiehen elämä järkkyi oikein kunnolla!

Vierailija
2/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän katraan kanssa paremmin kuin oma ja toinen mies suli täysin vaihtovaimon edessä. Näinhän se on, tässä maailmassa ei ole yhtä ainoaa oikeaa vaikka monesti niin luullaan, on monia vaihtoehtoja ja parempiakin tarjolla kuin se oma. Tuuria on koko parisuhde episodi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se iso kaappi mikä hankittiin junttimeihen perheeseen oli hirveä eikä sopinut niiden kämppään ollenkaan



Musta sinne olis voinut hommata jokin puinen kaappi, eikä tuollainen valkoinen hirvitys. Kun koko muukin huone oli kalustettu puun värisillä kalusteilla. Tai jokin Lundia systeemi, tms. mutta se valkoinen möhkäle siellä ei ollut mistään kotoisin.

Vierailija
4/4 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee se junttimiehen talo..koko huone puuta ja sit vähän tiiliseinää..

*yöks*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme