Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan mieheni parasta kaveria

Vierailija
13.06.2008 |

Pari kuukautta on ollut ihan käsittämätön tilanne. Miehen paras kaveri oli taas kerran meillä iltaa istumassa ja kun tulivat saunasta tajusin, että en pystynyt muuta ajattelemaan kuin mieheni kaveria. Sen jälkeen ei ole mennyt päivääkään, etten olisi häntä ajatellut ja aina kun hän käy meillä, pysyn pois tieltä, kun panettaa niin että varmasti näkyy kohta naamastakin. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta ja kun lapset on jo isompia (7 ja 5), ollaan taas saatu seksielämä vauhtiin ja seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Mutta ei vaan auta, haluan myös kaveria ja monta kertaa olenkin seksin aikana ajatellut häntä. Pettää en aio, mutta muuten tilanne on tukala. Kohta alkaa mieskin jo ihmetellä, että miksi en enää tule hänen kaverinsa kanssa toimeen, vaikka aina on liikuttu kolmisin (tai jos kaverilla on tyttöystävä, nelisin).

Onko kokemuksia tällaisesta? Mikä tuohon auttaisi, vai auttaako vain aika? Ja paljonko sitä sitten tarvitaan...

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan kiva käydä välillä kirjoittelemassa täällä, kun et kuitenkaan ukkoskaan kanssa kehtaa tästä asiasta puhua ps. onko ollu etes kiva kesä?

ja selvitellessä olotilaani.

Oma mies on ainakin saanut sellaista kyytiä ettei varmaan koskaan uskonut saavansa ainakaan mun kanssa, oli noi sänkykamari puuhat jo aika kuollutta puolin ja toisin, muuten uahn kiva mutta kun mun inspiraation lähde tahtoo olla jossain muualla.... rumaa tiedän.

N30

Vierailija
82/102 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä tiedä vaikka se olisin minä ? uneton spm...; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoita jutella. En niinkään saadakseni yhteyttä sinuun. Minua kuitenkin kiinnostaa ihmissuhteet ja jos vaikka voisin olla kuuntelija.

Joke

Vierailija
84/102 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guj

Vierailija
85/102 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinull. Haluaisin jutella.

Ei niinkään seksistä.

Joke

Vierailija
86/102 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne,mieheni bestis ihaili nyrkkeilijäkenkiäni ja valahdin märäksi oli pakko kertoa miehelleni,joka nai minua kengät jalassa

Vierailija
87/102 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tällainen mies. Eli olin naisen miehen paras kaveri, jota nainen halusi. Flirtailimme pitkään toisillemme, vuosia. Muutaman kerran hän puristeli kaluani ja minä hänen rintojaan. Tämän lisäksi nuoleskilimme hyvin kiihkeästi. Hänen kanssaan suutelu on itse asiassa vieläkin tähän päivään mennessä ollut kaikista kiihottavinta.

Kerran sitten päädyimme harrastamaan seksiä. Nuoleskelimme ensiksi ja siitä sitten kiihkon voimassa riisuisuimme vaatteet pois. Sitten otin häneltä suihin. Tämän jälkeen hän kysyi onko minulla kondoomia? Sanoin että on. Sitten jän kysyi miten hän voi olla seksiä miehen parhaan kaverin kanssa? Sanoin että onhan minullakin puoliso. Joten haarat aukenivat. Seksi hänen kanssaan oli todella huonoa. Hän on ollut löysin nainen elämässäni. Ihmettelen vieläkin tätä. Hän on muuten todella suuri pihtari. Oliko hän oikeasti niin löysä, vai oliko hän jotenkin kiihottunut niin paljon. En tiedä voiko kiihotuksesta paikat sitten muuttua löysäksi? Tiedän myös, että omistan isomman kalun kuin paras kaverini.

Tapahtuman jälkeen nainen olis lähellä paljastaa seksiaktimme, mutta ei sitä tehnyt. Hän myös koki että hylkäsin hänet jotenkin ja halusin häneltä vaan pillua, koska jouduin aktin jälkeen menemään panemaan puolisoani alibin takia.

Jälkeenpäin akti oli virhe kummankin kannalta enkä suosittele sitä kellekkään.

Vierailija
88/102 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aivan sama tapaus kuin aloittajalla.

Parhaan kaverini vaimo ilmoitti juhlissa jossa olimme tanssimassa "rakastavansa minua" painoin tämän villaisella. Mutta kun asiaa mietin illan aikana niitä kaikkia "vihjeitä" mitä olin saanut vuosien saatossa häneltä, en voinut asiaa unohtaa. Seuraavan kerran kun tapasimme baarissa kysyin tätä häneltä mitä hän tarkoitti sillä mitä viimeksi sanoi? Hän ei vastannut mitään. Mutta soitti myöhemmin ja kysyi mitä kysyin. Kysyin uudelleen ja tarkensin että tarkoittikoko hän ystävämielessä vai tosissaan? Hän vastasi että vähän enemmän kuin ystävämielessä. Ja olisi jatkunut jo jonkin aikaa. Itse myönsin kans ajatellen häntä jo kauan. En tiedä miksi häntä olen ajatellut vaikka itselläni on ihana vaimo jota rakastan. Ja niin tälläkin naisella on mies jota hän rakastaa. Tämähän johti siihen että keskustelimme seksi sävytteisesti toisillemme. Tuntui kivalta ja kiihottavalta puolin ja toisin. Tätä jatkui pari kk samoin sala tapaamisa ja keskustelimme myös mitä kaikkea tämä voisi tuhota jos menisimme pidemmälle. Totesimme asian olevan paremmin vain näin ja jättää tähän. Pari kk tästä niin satuimme samoin bileihin. Ilta meni kosteissa merkeissä ja sitä jotakin oli ilmassa. Baari illan jälkeen sattui se mitä kummatkin olivat varonneet. Yksi asia johti toiseen. En sanoisi että olisi ollut huonoa seksiä. Tykkäsin tosissani naisella oli todella ihana kroppa ja tiukka. Hänestä en tiedä mitä mieltä oli... tapasimme pari kertaa vielä ja keskustelimme asiasta.. Siihen asia on jäänyt. Itse pelkään vieläkin asian esille tuloa... Vaikka haluttaisi tosin uudestaan ja uudestaan seksi. En tiedä miksi kun en halua tuhota kahta perhettä. Eli vihjeeni on "se on hetken huumaa ja loppu elämän piinaa."

Vierailija
89/102 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta mennyt, panitteko?

Vierailija
90/102 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kertaakaan. olen ikuinen haaveilija

Vierailija
91/102 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde varattuna ollessani parikymppisenä kymmenen vuotta vanhempaan esimieheeni.Alkoi ihan yllättäin stressaavan sesongin jälkeen firman laivareissulla.

Ei vain voitu pitää enää sen jälkeen näppejämme toisistamme erossa,kun olimme kerran suudelleet siellä laivalla.

Sänkyynhän sitä sitten päädyttiin ja olihan se todella ihanaa.

Työpaikallakin livahdettiin välillä toisella puolella rakennusta olleeseen tupakkakoppiin suutelemaan ja kähmimään.

Puolisen vuotta meni kuin huumassa.Sitten alkoivat tulemaan monenlaiset tunteet mukaan peliin.

Puhuttiin jo yhteisestä tulevaisuudesta...

Sitten iski se valtava syyllisyys...Silloinen tyttöystäväni jo teini-iästä asti luotti täysillä,eikä varmasti voinut kuvitellakaan,mitä tein hänen selkänsä takana.

En enää ollut kyllä pitkään aikaan silloista avokkiani rakastanut,olimme niin erilaisia jne.mutta eipä se mitään oikeutusta toiminnalleni antanut.

Olin aivan hajalla tuolloin ja ryyppäämällä purkasin asiaa kaveriporukassa,jotka epäuskoisina kuuntelivat....

Tällä toisella naisella oli pieni lapsi ja kaikki..

Onneksi tuolloisen yrityksen,jossa työskentelin, omistaja haistoi tilanteen ja pyysi minut toiselle puolelle Suomea töihin muutamaksi päiväksi ja sain purkaa täysin selvänä hänelle tilannetta ja hän antoikin sitten pohdittavaa kotimatkalle...

Pian tämän työreissun jälkeen sitten lähdettyäni illalla oman avovaimon,nyt jo eksän,vierestä ”yötöihin” ja toisiin lakanoihin pomoni kumppanin ollessa oikeasti yövuorossa ja tuon ihastukseni lapsi tuhisemassa metrin päässä iski hirveä,lopullinen ahdistus.

Odotin,että salarakas nukahti ja häippäsin vähin äänin ja laitoin heti seuraavana päivänä homman poikki.

Tiesin,että se satutti häntä paljon ja minäkin oikeasti tuolloin häntä rakastin paljon mutta ei vain ollut oikea aika ja paikka.

Kait sitä sitten lopulta ajattelin,että periaatteitani en myy..

Tämä lähinnä jokaiselle,joka miettii sitä syrjähyppyä..

Ei kannata..

M39

Vierailija
92/102 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haaveiltiin kimppaseksistä , joku mies vaimon ja itseni lisäksi. Katseltiin ehdokkaita kauan, mutta ei baareista löytynyt sellaista joka olisi sopinut molemmille. Niinpä mietittiin sitten, olisiko muita mahdollisuuksia ja keksittiin, että sinkku kaverimme olisi täydellinen, mukava, siisti, komea,mielettömän hyvä tyyppi. Niinpä miehenä sitten saunoessa aloin puhua haaveestamme varovasti, lopuksi lisäsin toiveen ettei pitäisi meitä ihan hulluna ja ainakin jatkettaisiin kaveruutta , vaikkei suostuisi kaa. Kaverimme mietti hetken ja sanoi että olisi ihan kunnia, jos saisi vaimoani ja toteuttaa meidän haaveet me. Niinpä samana iltana alkoi upea suhde kolmin, joka on kestänyt jo vuosia. Ei kannata aina etsiä vierasta, josta ei voi olla varma onko terve, tasapainoinen ym, me kyllä suosittelemme katsastamaan tuttava piiri ensin.

Vierailija
93/102 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Suomi, tarkemmin en halua kertoa :)

en halua että viattomat kärsii, mutta välillä ajattelen aivan hullujakin, tiedät varmaan mitä.....

N30

Kui hullui? pippeli/pimppi - hulluu vai?

Ootpa kyllä dorka. Kyllähän tässä kaikki saa haluta mitä ikinä tahtoo. Tarviiko noita täällä jakaa.... Jaa miehellesi yai sen kaverille.

Vierailija
94/102 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sinne päin. Mä haluan poikani parasta kaveria. Se on aika outoa ja perverssiä. 

Vierailija
95/102 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan vaimon parasta kaveria ja tiedän, että tunne on molemminpuolinen. Tätä on jatkunut jo vuosia eikä ole edetty mihinkään. Tilanne on kiihottava. Eroottinen jännite välillämme on tosi kova.

96/102 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukautta on ollut ihan käsittämätön tilanne. Miehen paras kaveri oli taas kerran meillä iltaa istumassa ja kun tulivat saunasta tajusin, että en pystynyt muuta ajattelemaan kuin mieheni kaveria. Sen jälkeen ei ole mennyt päivääkään, etten olisi häntä ajatellut ja aina kun hän käy meillä, pysyn pois tieltä, kun panettaa niin että varmasti näkyy kohta naamastakin. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta ja kun lapset on jo isompia (7 ja 5), ollaan taas saatu seksielämä vauhtiin ja seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Mutta ei vaan auta, haluan myös kaveria ja monta kertaa olenkin seksin aikana ajatellut häntä. Pettää en aio, mutta muuten tilanne on tukala. Kohta alkaa mieskin jo ihmetellä, että miksi en enää tule hänen kaverinsa kanssa toimeen, vaikka aina on liikuttu kolmisin (tai jos kaverilla on tyttöystävä, nelisin).

Onko kokemuksia tällaisesta? Mikä tuohon auttaisi, vai auttaako vain aika? Ja paljonko sitä sitten tarvitaan...

Puhukaa puolisoillenne haluistanne!

Itseäni kiihoittaa kovasti kun toinenkin mies panee vaimoani.

Ehkä saatte miehenne kaveria niin kuin minun vaimoni.

Kaverini kanssa olemme naineet kimpassa vaimoani pari viikonloppua kuussa ja joskus viikollakin.

Vaimoni on ollut kahden miehen nainen jo 6 vuotta.

97/102 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen jo 5vuotta kirjoitti:

Meillä haaveiltiin kimppaseksistä , joku mies vaimon ja itseni lisäksi. Katseltiin ehdokkaita kauan, mutta ei baareista löytynyt sellaista joka olisi sopinut molemmille. Niinpä mietittiin sitten, olisiko muita mahdollisuuksia ja keksittiin, että sinkku kaverimme olisi täydellinen, mukava, siisti, komea,mielettömän hyvä tyyppi. Niinpä miehenä sitten saunoessa aloin puhua haaveestamme varovasti, lopuksi lisäsin toiveen ettei pitäisi meitä ihan hulluna ja ainakin jatkettaisiin kaveruutta , vaikkei suostuisi kaa. Kaverimme mietti hetken ja sanoi että olisi ihan kunnia, jos saisi vaimoani ja toteuttaa meidän haaveet me. Niinpä samana iltana alkoi upea suhde kolmin, joka on kestänyt jo vuosia. Ei kannata aina etsiä vierasta, josta ei voi olla varma onko terve, tasapainoinen ym, me kyllä suosittelemme katsastamaan tuttava piiri ensin.

Meillä on mennyt aivan samoin, minun lapsuuden kaveri on paras valinta meidän mielestä eikä ole kaveri valittanut kun panee vaimoani.

98/102 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku31 kirjoitti:

Meillä on mennyt aivan samoin, minun lapsuuden kaveri on paras valinta meidän mielestä eikä ole kaveri valittanut kun panee vaimoani.

Paras kaverini on saanut panna vaimoani jo 16 vuotta kimpassa kanssani sekä kaksistaan vakmon kanssa.

Kannattaa keskustella puolison kanssa asiasta niin voi jopa saada miehen parasta kaveria. Minun vaimoni saa myös muita kavereitani aina välillä.

Vierailija
99/102 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa teistä on mahtavan vapaita ihmisiä. Olisipa mullakin tuollaisia kavereita.

Ingelma on minusta enempi siinä, jos salaa nai jotakin puolisolle läheistä ihmistä ja lopuksi ehkä vielä jättää puolisonsa.

Kyllä siinä turpaan tekisi mieli vetää.

Mutta entä, jos voi sopia naimisesta?

Vierailija
100/102 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mvu40v kirjoitti:

Markku31 kirjoitti:

Paras kaverini on saanut panna vaimoani jo 16 vuotta kimpassa kanssani sekä kaksistaan vakmon kanssa.

Kannattaa keskustella puolison kanssa asiasta niin voi jopa saada miehen parasta kaveria. Minun vaimoni saa myös muita kavereitani aina välillä.

Teillä varmaan kaverit panee ensin ja jatkat sitten jälkiliukkaille? Vai onko mahdollista kaverina päästä liukkaille panemaan heti perään