Haluan mieheni parasta kaveria
Pari kuukautta on ollut ihan käsittämätön tilanne. Miehen paras kaveri oli taas kerran meillä iltaa istumassa ja kun tulivat saunasta tajusin, että en pystynyt muuta ajattelemaan kuin mieheni kaveria. Sen jälkeen ei ole mennyt päivääkään, etten olisi häntä ajatellut ja aina kun hän käy meillä, pysyn pois tieltä, kun panettaa niin että varmasti näkyy kohta naamastakin. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta ja kun lapset on jo isompia (7 ja 5), ollaan taas saatu seksielämä vauhtiin ja seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Mutta ei vaan auta, haluan myös kaveria ja monta kertaa olenkin seksin aikana ajatellut häntä. Pettää en aio, mutta muuten tilanne on tukala. Kohta alkaa mieskin jo ihmetellä, että miksi en enää tule hänen kaverinsa kanssa toimeen, vaikka aina on liikuttu kolmisin (tai jos kaverilla on tyttöystävä, nelisin).
Onko kokemuksia tällaisesta? Mikä tuohon auttaisi, vai auttaako vain aika? Ja paljonko sitä sitten tarvitaan...
Kommentit (102)
on se onni että mun miehen kaverit on kaikki niiiiiiiiin syvältä perseestä että en panis niistä ketään!
Hanki elämä ja oikeita ongelmia. No, niin oot ilmeisesti tekemässä, hankkimassa oikeita ongelmia. :-D
Ja mitähän säkin tiedät mun ongelmista haista pitkä P...........!
En todellakaan kaipaa arvostelijoita mutta niitähän täällä riittää tiedän tasan tarkkaan mikä on oikein ja mikä väärin ja olen tehnyt oikein eli en ole tehnyt mitään mikä olis satuttanut ketään tai mitään mikä olisi jotenkin halveksittavaa mutta oli todella helpottaa omalla tavallaan saada "puhua" jollekin!!
Ja vielä viititään ihmetellä miksi ihmiset kärsii psyykkisistä ongelmista kun ei niitä viiti missään EIKÄ SAA tuoda julki ja koittaa pohtia ja löytää ratkaisuja.....aina moititaan ja tuomitaan ilman että tiedetään mistään mitään!
Kiitos niille jotka edes jotenkin tiesi mistä oli ja todellakin OLI kyse, nyt eteenpäin.....
Ja sinä "HUH" ole todellakin onnellinen ettei miehesi kaverit ole haluttavia, en todellakaan toivo tälläistä kenellekään! Mutta sittenhän tiedät kun joskus vuosien varrella tulee tämä eteen, muista sitten ongelmasi! ÄLÄKÄ hairahdu vaikka kuinka tekis mieli, itse en sitä tehnyt ja hyvä niin! Ja tämä siksi että tässä listassa on monta muutakin jotka ovat kokeneet tämän!
Nyt antaa tämän asian olla minun kohdaltani!
jos antaudut niin nautit, mutta jossain vaiheessa, ehkä vuosien päästä, tulee paha morkkis
ja pelko kärähtämisestä
i know..
Minua vaan ilahduttaa, jos on elämässä sellaista vipinää jonkun kanssa, että housut kastuu katseestakin. Miehenkin kanssa niistä joskus vitsaillaan, jolloin asialta poistuu jännittävyys. Mitäpä jos kokeilisit sinäkin sitä?
Molemmat ollaan aikuisia, tiedetään jo mitä seksi on ja miltä se tuntuu kun kiima on valtava - samaten se, miltä se tuntuu tutun ja miltä vieraan kanssa. Tiedetään myös, että ikä ei noita tunteita ja himoja poista - niihin vaan osaa suhtautua kypsemmin - kohtalonomaisuus haihtuu. Se on vaan kemiaa :)
likaisia ajatuksia ja vähän sutinaa kokoajan elämässä, liian tosikot pysykööt luostarissa runkkaamassa/sormettamassa , kuitenkin ollaan täällä vain kerran. eikä ajatukset ketään oo ennenkään avioeroon vieneet....? eriasia sitten jos menee tekojen puolelle,,niin se on sitten sen ajan murheita! päivä kerrallaan katsellaan....mihin tie vie? iloista kesää kaikille...eritoten n30 koetahan kestää ja älä ota liikaa paineita. t.spm
pahoittelut. Ehkä viestin sävy ei välittynyt aivan kuten tarkoitin. Tässä kun välity se pilke silmäkulmassa millä viestini kirjoitin. Ok, huumorini on omalaatuista ja se oikeassa elämässäkin ymmärretään usein väärin.
Mutta, siis, paikkansa pitää se että mieheni ystävät ei iske. Ihan kivoja kavereita mutta täysin platonisesti. Suhteeni heihin kaikkiin on sisko ja sen veli tasolla. Eivät todellisuudessa ole perseestä. :-DDDD
Yksi elämä ja näin, mutta fiksuna tyttönä (heh) olen päätellyt että en koskaan, missään tilanteessa, uskaltaisi ottaa tuttua "vierasta".
Tsemppiä, kiitos ja anteeksi.
Huh
Mutta hän nyt vaan sattuu olemaan tosi fiksu, hauska ja komea. Meidän juttu alkoi yhdestä tekstiviestistä ja on johtanut satunnaiseen seksiin. Hän vaan tuo omaan arkeeni niin paljon hauskuutta ja jännitystä, että en nyt halua vielä miettiä muuta. Sen verran skitso olen, että yhteyttä pidän pre paid liittymän ja ylimääräisen kännykän kautta ja jos meinattais narahtaa, kieltäisin kaiken, ihan varmasti.
panetus on elämän suola.Pelkkä ihana tunne saa jo kummia aikaan: Laihtumista nälkäkuoleman partaalle,kuntoilua hänen kotikadullaan,panostamista omaan ulkonäköön,paneutumista kulttuuriin ja EM-jalkapalloon(olis esittää fiksuja kommentteja.......).Värkkään hikipäässä patalapun jotta voin sanoa harrastavani käsitöitä.Ostan marketin puolityhjältä pöydältä nahistuneen kukka-amppelin parvekkeelle voidakseni osallistua keskusteluun pihanhoidosta.Ostan valkkaripullon jotta voin sanoa nauttineeni viinlasillisen sen siideritölkin sijaan.Leffaillan vietän Elokuvastudiolla katsellen Almodovaria Harrison Fordin sijaan,jotten vaikuttaisi aivan täystumpelolta Rouva Tiptop-täydellisyyden rinnalla.
SNIF.Tuloksena lähestulkoon kummastuneita katseita,intensiivistenkin lomaan.Välillä jopa niin puolipöljiä,joita on pakko juosta vessaan nauramaan.Itkisinkö vai nauraisinko: jätkä ei tajua millin vertaa missä mennään, enkä minä voi lakata repimästä itseäni täysin väärään suuntaan.
Haluaisin niin koskea hänen hiuksiaan ja välillä ah-niin-sänkistä leukaansa myöhäisen maanantaiheräämisen jälkeen. Avata loputkin napit paidasta,vyö housuista, painautua ihan kiinni.Pitelemistä oli etten hiljattain olisi liu úttanut sormiani hänen karvaisten käsivarsiensa läpi.Himon nielaisuni peitin äkilliseen yskänpuuskaan.
Joskus voin haaveissani tuntea hänen kosketuksensa hiuksissani tai käsivarrellani.
Joskus leikittelen ajatuksella että sanon haluni suoraan,täysin kesken muun keskustelumme.Kaikki yhden kortin varaan,sittenhän se on sanottu.Mutta,ehkä sitten oliskin pakko vaihtaa työpaikkaa; pitkästä katseesta huolimatta en millään jaksa uskoa,että ...
..mutta jotenkin ihanaakin niin kauan, kuin mitään ei ole tapahtunut ;)
Omat fantasiat tekevät asian mielessä niin IHANAKSI, mutta sen jälkeen, kun on antanut himoilleen periksi saatat jopa katua sitä. Vaikka et jäisi kiinnikään.
Vakuuttelen samalla itselleni ;) kun meillä taas naapurin ukkomiehen kanssa sähköä välissä ja molemmat perheellisiä ja avioliitossa tahoillamme.
Toisaalta ihana flirtti on nautinnollisempaa, kun sitten itse seksi, jossa saa tuntea syyllisyyttä. Ajattelen myös hänen vaimoaan.
En olekaan ainoa joka miehensä kaveria himoitsee!
Asuu ryökäle vielä naapurissa ja saunoo meillä usein!
Sellainen timmi treenattu kroppa ja pelkkä pyyhe ympärillä, huoh!
..mutta jotenkin ihanaakin niin kauan, kuin mitään ei ole tapahtunut ;)
Omat fantasiat tekevät asian mielessä niin IHANAKSI, mutta sen jälkeen, kun on antanut himoilleen periksi saatat jopa katua sitä. Vaikka et jäisi kiinnikään.
Vakuuttelen samalla itselleni ;) kun meillä taas naapurin ukkomiehen kanssa sähköä välissä ja molemmat perheellisiä ja avioliitossa tahoillamme.
Toisaalta ihana flirtti on nautinnollisempaa, kun sitten itse seksi, jossa saa tuntea syyllisyyttä. Ajattelen myös hänen vaimoaan.
joo...kivaapa on kiusata itseään.....joskus vaan kiusaus saattaa mennä yli se on sitten kiihkeetä naintia se, tiedän kokemuksesta
niin todellakin haluan häntä edelleen vaikka mitään ei ole tapahtunut eikä pidetty mitään yhteyksiään....
se vain on ja pysyy....
N30
lähetä sille vihjailevaa sähköpostia ; )
N30, seuraatko vielä ketjua?
Miten tiukkapipo tai omistushaluinen miehesi on? Vapaamielisemmän kanssahan voisi tehdä sopimuksen, että otatte miehen kaverin kolmanneksi pyöräksi, tai että saatte panna miehen luvalla. Tulisi sitten hoidettua pois päiväjärjestyksestä.
Oliko sillä miehen kaverilla vaimokin? No jos on, pitää ehkä ajatella jotain vastuuta siihenkin suuntaan. Voi kyllä olla epätodennäköistä saada häntäkin mukaan kuvioon. Parhaassa tapauksessahan siitä voisi syntyä yhteistä kimppakivaa tai parinvaihtoa.
Mutta vaikea mennä näistä tilanteista sanomaan. Riskejä siinä on, saattaa mennä homma kiville, kaksi parisuhdetta JA miesten ystävyys poikki. Että sinänsä yksinkertaisinta olisi niellä himonsa muihin ja keskittyä omaan puolisoon.
- M32
Mutta vaikea mennä näistä tilanteista sanomaan. Riskejä siinä on, saattaa mennä homma kiville, kaksi parisuhdetta JA miesten ystävyys poikki. Että sinänsä yksinkertaisinta olisi niellä himonsa muihin ja keskittyä omaan puolisoon.
- M32
[/quote]
Tuota viimeistä lausetta juuri toteutan.... ja voit uskoa että ihan oikeastikin! Ja toivon koko kropallani että se auttaa unohtamaan!
N30
aikas intohimoinen lady n30....? kun, ei kaveri ihan äkkiä unohdu! t.spm
kun oliskin VAIN JA AINOASTAAN yksipuolista!
Uskon että pääsis helpommin yli ja ympäri
Niin ja hei vaan spm! Taidan olla aika heikko tyyppi kun taas täällä.
N30
kun oliskin VAIN JA AINOASTAAN yksipuolista!
Uskon että pääsis helpommin yli ja ympäriNiin ja hei vaan spm! Taidan olla aika heikko tyyppi kun taas täällä.
N30
on vaan kiva käydä välillä kirjoittelemassa täällä, kun et kuitenkaan ukkoskaan kanssa kehtaa tästä asiasta puhua ps. onko ollu etes kiva kesä?
on se onni että mun miehen kaverit on kaikki niiiiiiiiin syvältä perseestä että en panis niistä ketään!
Hanki elämä ja oikeita ongelmia. No, niin oot ilmeisesti tekemässä, hankkimassa oikeita ongelmia. :-D