Haluan mieheni parasta kaveria
Pari kuukautta on ollut ihan käsittämätön tilanne. Miehen paras kaveri oli taas kerran meillä iltaa istumassa ja kun tulivat saunasta tajusin, että en pystynyt muuta ajattelemaan kuin mieheni kaveria. Sen jälkeen ei ole mennyt päivääkään, etten olisi häntä ajatellut ja aina kun hän käy meillä, pysyn pois tieltä, kun panettaa niin että varmasti näkyy kohta naamastakin. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta ja kun lapset on jo isompia (7 ja 5), ollaan taas saatu seksielämä vauhtiin ja seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Mutta ei vaan auta, haluan myös kaveria ja monta kertaa olenkin seksin aikana ajatellut häntä. Pettää en aio, mutta muuten tilanne on tukala. Kohta alkaa mieskin jo ihmetellä, että miksi en enää tule hänen kaverinsa kanssa toimeen, vaikka aina on liikuttu kolmisin (tai jos kaverilla on tyttöystävä, nelisin).
Onko kokemuksia tällaisesta? Mikä tuohon auttaisi, vai auttaako vain aika? Ja paljonko sitä sitten tarvitaan...
Kommentit (102)
tilannetta ei todellakaan helpota tieto että tämä kaveri haluaa myös minua ja hän myös sanoi että jos päätyisimme "yhteisen peiton alle" niin se todennäköisesti tulisi tapahtumaan uudelleen joten nyt teemme kaikkemme ettemme pääse yhteisen peiton alle ja edelleen olen onnellinen että ko. asialle on todella vähän mahdollisuuksia.
Ja toivoisinkin ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä mutta kun nyt sattuu olemaan mieheni kaveri, enkä voi oikein poistua paikaltakaan kun usein näemme koko perheiden voimin. Tukalia tilanteita... tiedän!
Olen ajatellut et jos tämä kaveri olisi edes ns. kylmä niin asiahan oli huomattavasti helpompi ohittaa mutta kun fiilikset näyttää olevan samanlaiset, katse riittää...
noh edelleen luotan nyt siihen aikaan.... joka kuihduttaa tämän kaiken tai johonkin salaman iskuun joka tainnuttaisi hetkeksi ja sitten olisin unohtanut tämän kaiken :)
epätoivoinen ja naurettava tilanne- TIEDÄN!
N30
onhan se varmaan vaikea tilanne ja varmaan semmoinen joka yhtään mitään tajuaa huomaa pitkät katseet. ihmettelen jos ukkos ei oo huomannu, naiset yleensä kyllä antaa huomioita sellaiselle josta pitävät? oonko oikeassa?mulla on ollu pari vuotta sähköposti säätöä yhden tutun kaverin muijan kanssa, en tiedä miten niitä viestejä pitäisi tulkita....on nimittäin välillä aikas paljo noita alapäänjuttuja noissa viesteissä.
Niin jätä homma sikseen. Sä vaan menetät maineesi. Niin se vaan on. Sut haukkuu kaikki, vaikka toi nainen olisikin ollut se aloitteentekijä. On niitä vapaitakin naisia !
ihmettelin vaan onko tuo viestittely vaan ihan harmitonta pilaa, vai suoranainen aloite?
No mulla kävi niin että itsellä on hyvä suhde, mutta kun miehen ystävä kertoi tunteista niin hiljalleen asia johti toiseen ja niin edespäin! No en kuitenkaan kadu ja kaikkiaan meni 4 kk kunnes homma vaan hiljalleen lopahti! Ollaan edelleen ystäviä. Mutta sen verran neuvoksi että jos hommaan ryhtyy kannattaa varautua seurauksiin tai sitten toimia varman päälle jotta ei jää kiinni! Sekin on mahdollista kunhan luottamus ja "pelisäännöt" ovat molemmille selvät!
No mulla kävi niin että itsellä on hyvä suhde, mutta kun miehen ystävä kertoi tunteista niin hiljalleen asia johti toiseen ja niin edespäin! No en kuitenkaan kadu ja kaikkiaan meni 4 kk kunnes homma vaan hiljalleen lopahti! Ollaan edelleen ystäviä. Mutta sen verran neuvoksi että jos hommaan ryhtyy kannattaa varautua seurauksiin tai sitten toimia varman päälle jotta ei jää kiinni! Sekin on mahdollista kunhan luottamus ja "pelisäännöt" ovat molemmille selvät!
Arvaa vain kuinka paljon tekis mieli, panna kuin pikku puput ja sitten todeta ettei se nyt niin ihmeellistä ollutkaan... voi kun järki tuon tajuaisi ennen toimintaa...
N30
[/quote]
onhan se varmaan vaikea tilanne ja varmaan semmoinen joka yhtään mitään tajuaa huomaa pitkät katseet. ihmettelen jos ukkos ei oo huomannu, naiset yleensä kyllä antaa huomioita sellaiselle josta pitävät? oonko oikeassa?mulla on ollu pari vuotta sähköposti säätöä yhden tutun kaverin muijan kanssa, en tiedä miten niitä viestejä pitäisi tulkita....on nimittäin välillä aikas paljo noita alapäänjuttuja noissa viesteissä.
[/quote]
Kuinka miehet sitten osoittavat kiinnostuksensa?
Niin ja kumpikaan ei meistä ole alotteentekijä, meistä kumpikin pystyisi sanomaan tarkalleen ajan ja paikan missä tajusimme toistemme himon ja tunteet, silloin paikalla oli noin 10 muutakin ihmistä eikä siinä ollut mitään etukäteis juttuja tms. se vain tapahtui, kuulostaa tyhmältä ja kuluneelta mutta niin se vain on.
Niin ja tämä sähköposti tuttusi varmaan haluaisi panna sun kanssa :) jos kerta viljelee noita alapäänjuttuja vihjailevasti
N30
[/quote]
[/quote]
Kuinka miehet osoittavat kiinnostuksensa?
Niin ja meidän tapauksessa kumpikaan ei ole varsinainen aloittetekijä, kumpikin osaisimme sanoa ajan ja paikan missä tajusimme toistemme tunteet ja himot... paikalla oli silloin noin 10 muuta ihmistä, eikä siinä ollut mitään etukäteis säätöjä tms.
Niin ja tuo sun sähköpostituttus haluaisi varmaan panna sun kanssa jos kerta viljelee noita alapääjuttuja vihjailevasti...:)
N30
Tosi nainen (ja mies) mitataan siinä, toimiiko niiden ihastumisen tunteiden mukaan vai ei.
n32
Niin ja meidän tapauksessa kumpikaan ei ole varsinainen aloittetekijä, kumpikin osaisimme sanoa ajan ja paikan missä tajusimme toistemme tunteet ja himot... paikalla oli silloin noin 10 muuta ihmistä, eikä siinä ollut mitään etukäteis säätöjä tms.
Niin ja tuo sun sähköpostituttus haluaisi varmaan panna sun kanssa jos kerta viljelee noita alapääjuttuja vihjailevasti...:)
N30
kyllähän se siltä vähän vaikuttais, on vaan vaikea uskoa todeksi! mut on taatusti pidettävä näppinsä erossa, muuten tulis muutto timbuktuun välittömästi.
onneksi ei oo ollu ees tilaisuutta, että ois päässy hölmöilemään ja toivotaan ettei tuu....
Opetelkaa lainaamaan tekstiä oikein, erittäin rasittava lukea, kun lainattu ei ole kursiivilla...
N30
Opetelkaa lainaamaan tekstiä oikein, erittäin rasittava lukea, kun lainattu ei ole kursiivilla...
N30
Mun tekstiä nyt jotenkin liian monta kertaa peräkkäin :)
N30
niin ja mulla ei ole sähköpostituttua vaan tällä mieshenkilöllä :)
Tosi nainen (ja mies) mitataan siinä, toimiiko niiden ihastumisen tunteiden mukaan vai ei.
n32
tässä noita tunteita ja himoa vastaan taistellaan todella kovaa... ei ole vielä tähän ikään mennessä ollut näin voimakasta ja vaikeaa.....
N30
tai on jo huomannut jotakin säpinää välillänne.Itse luulee olevansa aivan pokerinaama ja käyttäytyvänsä normaalisti,mutta eleet ja ilmeet ja vartalon asennot paljastavat huomattavasti enemmän kuin luullaankaan.Myös epätavallinen kaverin välttely saa takuuvarmasti hälytyskellot kalkattamaan miehesi päässä.Ainakin hän terästäytyy jollakin lailla tarkkailemaan tilannetta,ehkä tietämättäänkin.
Itse päätät mitä teet.Kiinnijääminen tosin tuhoaa aika monta ihmissuhdetta,joten ehkä kannattaa miettiä se puoli erittäin tarkkaan.
Halu itsessään voi olla valtava,mutta itse petipuuhat sittenkin pettymys - nimim.kokemusta on.
Sillä hepulla olikin melkoisen pieni kalu,suutelu kummaa nuoleskelua ja itse yhdyntä vain jatkui ja jatkui ja.....teki mieli paeta pahimmalla mahdollisella hetkellä! Tipahdin todella korkealta ja kovaa.Häpeän tunne tuntui nielaisevan mukanaan.Hän olis halunnut jatkaa,minä en missään tapauksessa.Tajusin olleeni täysidiootti.
Aikaa vaati tajuta olleensa silkan halun ja halun kohteena olemisen sokaisema.Nykyään välit ovat aivan asialliset,pystyn todellakin näkemään hänessä niitä huonojakin,ärsyttäviä puolia,jotka aikoinaan sivuutin täysin.
Onnea valisemallasi tiellä!
sulle 35/35, KIITOS! olet aivan oikeassa ja nämä asiat tiedostan vallan mainiosti.... niitä itselleni todellakin yritän sisäistää, aivan tuota kaikkea mitä mainitsit ja etenkin tuota kohtaa että liian moni joutuisi kärsimään jos jotain tapahtuisi ja jäisimme kiinni ja sitten tuo asia ettei se nyt varmaan niin kummoista ja erilaista olisi tämän kaverinkaan kanssa- seksi siis.... pelkäänkin että välilämme on jotain muutakin kuin tämä panopuoli.....en halua edes ajatella sitä vaihtoehtoa.
Ja kaikki mahdolliset huonot puolet olen käynyt läpi monta kertaa mutta kun tuo ajatus maailma on niin perseestä......
Siksi edelleenkin odotan sitä päivää kun nauran(nauramme tämän miehen kanssa) tälle kaikelle! Sitä päivää odotellessa on varmaan annettava asian olla sellaisena kuin se nyt on eli haaveena!
N30
Halu itsessään voi olla valtava,mutta itse petipuuhat sittenkin pettymys - nimim.kokemusta on.
Sillä hepulla olikin melkoisen pieni kalu
Kyllä oltiin ja useastikin!
Joskus vaan se jännitysmomentti on myös suuri ja halut lujat ettei pysty vastustamaan kiusausta!
Nyt myös parisuhteessa ovat tulleet halut takaisin!
en viitti lainata tekstiä ,koska tää ei pelaa siten kuin pitäis..
Eli, mun mielestäni tollanen nainen joka ehdottelee suoraan, tai lähes suoraan, varatulle miehelle, kertoo jo itsestään sen verran ,tai tyylistään, että jokainen fiksu mies kiertäisi kaukaa moisen tapauksen. Todella ala-arvoista touhua.
Mitä tykkäisit, jos sun naises tekis samaa jonkun miehen kanssa, sillä ymmärtääkseni myös vastailet jotain tuon naisen viesteihin. Hyväksyisitkö vaimoltasi saman ?
Eikö tässä jumalattomassa maassa ole YHTÄÄN miestä/naista johon voisi oikeasti luottaa..yäk teitä.
Heti kun joku osoittaa vähänkään kiinnostusta ollaan miettimässä että pitäiskö vai ei..mitä hiton miettimistä siinä on jos kerran on omankin kumppanin kanssa asiat kohdallaan. Miksi pitää satuttaa toista ihmistä, joka ainakin vielä "eilen" oli niin rakas ja tärkeä...
enhän minä oo muuta tehnytkään ,kuin joskus vastannu muutamaan mailiin ! enkä minä oman muijan säätöjä voi tietää, kun se istuu päivät koneen ääressä ja naputtaa ammatikseen, enkä kyllä tiedä mitä ajattelisin jos sillä ois jotain mailin vaihtoo jonkun kanssa, ehkäpä en mitään? eikä sitäpaitsi mulla oo ollu kauheesti halua lähtee tuohon leikkiin... t.spm
onneksi ei oo ollu ees tilaisuutta, että ois päässy hölmöilemään ja toivotaan ettei tuu....
Sä kirjoitit noin...spm ! Hei, toihan onkin hyvä nimi sulle :) Toi lause vaan paljastaa mun mielestäni juuri sen, mihin niin oksettavan moni mies (sekä nainenkin) sortuu, eli käytetään syynä "tilaisuus tekee varkaan". Ja paskat sanon mä, omasta kokemuksestani voin sanoa, että olen aina ollut uskollinen, eikä tilaisuuksista pettää ole todellakaan ollut puutetta. Mä olen erittäin ylpeä itsestäni ja voidessani katsoa miestäni rehellisin silmin.
Joo oikeesti, eihän se tietty kenellekkään kuulu mitä teet, mutta kannattaa ihan vakavasti miettiä mihin lähtee mukaan. Ehkei se edes anna sulle sitä mitä siltä odotat...siis tarkoitan, että voi olla enemmänkin paska fiilis jälkeenpäin kuin hyvä..
Toivottavasti pidät itsesi miehenä josta sun vaimos voi olla ylpeä ja ennenkaikkea sä itse ! Mukavaa ja nautinnollista Juhannusta, vaimosi kanssa !
onhan se helppo aina sanoa, että en petä, en...nainen hakee..eikä sovi antaa pakkia... lähdet tanssimaan hitaita.hyvää kappaletta, hyvä hajuvesi, nainen liimautuu....katsoo silmiin..hieroo haarojaan etumukseen.puraisee korvannipukasta...on muuten helvetin vaikee paikka.ihmisen siinä olla.olen lähtenyt yleensä jollain tekosyyllä pois luikkimaan. kyllähän ne naiset osaavat panna heikon miehen pään pyörälle aikas helpolla, on niillä konstit..vai mitä mieltä oot n30 t,spm
Niin jätä homma sikseen. Sä vaan menetät maineesi. Niin se vaan on. Sut haukkuu kaikki, vaikka toi nainen olisikin ollut se aloitteentekijä. On niitä vapaitakin naisia !