Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan mieheni parasta kaveria

Vierailija
13.06.2008 |

Pari kuukautta on ollut ihan käsittämätön tilanne. Miehen paras kaveri oli taas kerran meillä iltaa istumassa ja kun tulivat saunasta tajusin, että en pystynyt muuta ajattelemaan kuin mieheni kaveria. Sen jälkeen ei ole mennyt päivääkään, etten olisi häntä ajatellut ja aina kun hän käy meillä, pysyn pois tieltä, kun panettaa niin että varmasti näkyy kohta naamastakin. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta ja kun lapset on jo isompia (7 ja 5), ollaan taas saatu seksielämä vauhtiin ja seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Mutta ei vaan auta, haluan myös kaveria ja monta kertaa olenkin seksin aikana ajatellut häntä. Pettää en aio, mutta muuten tilanne on tukala. Kohta alkaa mieskin jo ihmetellä, että miksi en enää tule hänen kaverinsa kanssa toimeen, vaikka aina on liikuttu kolmisin (tai jos kaverilla on tyttöystävä, nelisin).

Onko kokemuksia tällaisesta? Mikä tuohon auttaisi, vai auttaako vain aika? Ja paljonko sitä sitten tarvitaan...

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n30 spm

Vierailija
42/102 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10 vuotta liittoa takana,ja toista tekee mieli.Ne kriittiset vuodet meneillään.Oman puolison kans arki puuduttaa,puheenaiheet puuduttaa,naamataulu puuduttaa,seksi puuduttaa.Enemmän tai vähemmän tiedostetusti ollaan tuntosarvet valmiina.Täysin ventovieras ei välttämättä riitä,kun halutaan muutakin kuin pelkkää panoa:läheisyyttä ja hellyyttä,kelpaamista aivan omana itsenään,ilman monimutkaisia soidinmenoja.Lähipiiristä voikin löytyä sellainen,joka tuntee sinut jo entuudestaan,on mukava ja katseenkestäväkin.Tunteensiirto toimii: siinäpä oiva kohde toteuttamaan toiveeni.

En todellakaan tuomitse ketään,koska näinhän ihmismieli toimii.Itsellenikin on käynyt näin.Valitettavasti taisin vain oikeasti rakastua,hänen tunteistaan ei mitään varmuutta.Nyt on otettu takapakkia,tahallaan tuodaan huonot puolet itsestä esiin.Lapsellista kokeilua,mutta taitanee kuulua asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se helppo aina sanoa, että en petä, en...nainen hakee..eikä sovi antaa pakkia... lähdet tanssimaan hitaita.hyvää kappaletta, hyvä hajuvesi, nainen liimautuu....katsoo silmiin..hieroo haarojaan etumukseen.puraisee korvannipukasta...on muuten helvetin vaikee paikka.ihmisen siinä olla.olen lähtenyt yleensä jollain tekosyyllä pois luikkimaan. kyllähän ne naiset osaavat panna heikon miehen pään pyörälle aikas helpolla, on niillä konstit..vai mitä mieltä oot n30 t,spm

Jos olisin edes joskus tämän miehen kanssa halannut, en voi tällä hetkellä kuvitellakaan edes halaavani koska tiedän sen johtavan asiasta toiseen....vaikeeta on, saati sitten tanssia hitaita jonkin hempeän biisin mukana ... hui eipäs ajatella enää pidemmälle....

Niin ja aina noita tuomitsijoita riittää, mutta jokaisen tarina on omanlainen eikä kukaan muu voi sitä tietää, vain jokainen itse ja sitten kun tämä tilanne ihan oikeasti sattuu omalle kohdalle voi ajatukset muuttua......joten parempi kun ei sano ei ikinä!

Hyvää juhannusta sullekin smp ja muillekin

Koitetaan pitää järki näiden halujen keskellä....

N30

Vierailija
44/102 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN IHAN KUIN OLISIN ITSE KIRJOITTANUT.....

Kauan olette tuntenut tämän miehen kanssa? Tuliko tunteet vaivihkaa?

Luotan edelleen siihen aikaan... ei kai tässä muukaan auta

N30

Vierailija
45/102 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

spm vai smp hälläkö väliä......jussina baariin ja hitaita tanssimaan..no ei vaineskaan

Vierailija
46/102 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekö tuo kun kaikki muukin sekaisin, tai siis pelottavinta ehkä on että ajatus on aika selkeä tällä hetkellä ne hitaat kuulostaa hyvältä... vai onkohan sittenkään hyvä idea :)

N30 - aikaan luottava :)

Vierailija
47/102 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää housut jalassa ja jumalat mielessä...jos vaan saa pysymään...jollain konstilla?

Vierailija
48/102 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää housut jalassa ja jumalat mielessä...jos vaan saa pysymään...jollain konstilla?

taitaa tämä kesä todellakin pistää nämä kaikenmaailman naishormoonit ja aivosolut aivan sekaisin....kohta ne illat pimenee niin eiköhän se mielikin "harmaannu"

N30

Vierailija
49/102 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteineen ja hormooneineen. Mutta kun näitä lukee niin tulee mieleen että onpa jollakin tosi hyvä "paras kaveri" kun pelaa tällaisia pelejä heti kun selänä kääntää.

Itselleni olisi kerran kehittynyt tämän tyyppinen tilanne kerran Oikeasti Parhaan kaverini vaimon kanssa jos olisin päästänyt asian yhtään pidemmälle. Heillä oli myös selvästi joku puutumisvaihe päällä pitkässä suhteessa. Tunnistin heti asian tilan ja laitoin hommalle stopin. En olisi ikinä antanut itselleni anteeksi jos olisin pannut parhaan kaverini vaimoa koska silloin olisin pettänyt myös sitä kaveria ja parhailla kavereilla ei minusta ole tapana pettää toisiaan tällä tavalla. Ja nainen on todella viehättävä eli kiusausta olisi kyllä ollut.

M40+

Vierailija
50/102 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt varmaan mietit et millaistahan se olisi ollut aina kun näet tämän vaimon!

Vierailija
51/102 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule tässä on haihattelu kaukana, kuka nyt tälläistä "myrskyä" haluaisi vaivoikseen ihan vaan piristääkseen omaa elämää.....

Minä en olisi ainakaan kaivannut tälläistä, mutta kun elämä ei aina mene niinkuin itse sen haluaisi menevän.... Tottahan olisin jo aikaa sitten upottanut nämä "haihattelut" jonnekin timpuktuun jos se olisi niin yksinkertaista!

Ja voin sanoa että olen YRITTÄNYTKIN!

N30

Vierailija
52/102 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita ainakaan tällä hetkellä. Olen pannut muutamia kymmeniä naisia ja kaikki ne on muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta perus ajo-ominaisuuksiltaan aika samanlaisia. Yritän selittää itselleni että tämäkin olisi ollut ihan samanlainen :-)

51

Vierailija
53/102 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluun ihan pirusti mun mieheni parasta ystävää. olen aina halunnut ja tulen varmaan aina haluamaan. (tilanne ollut päällänsä reilut 9 vuotta...)

Hänen tunteistaan en tiedä, mutta minä ja myös mieheni saimme aikamoisen sätkyn kun tämä kaveri esitteli meille uuden tyttöystävänsä jokunen vuosi sitten (nykyään ovat naimisissa). tämä nainen on täysi kopio minusta!

meidän ulkonäkö, käytös, eleet ym. kaikki ovat samanlaisia.

Meillä onkin vitsinä että "siskokset" on kattellu itelleen kaveruxet.....

...ei kyllä paljon naurata kun panettaa aivan sairaasti vaikka olis oman miehen kans mimmonen vaihe tahansa meneillään ja nähtävästikkin tämä mieheni kaveri on tykästynyt minun tyyppisiin naisiin....

mieheni kanssa olen asian selvittänyt enkä todellakaan aio asialle mitään tehdä. menis turhaan pilalle kaksi avioliittoa.

mutta joskus kun oikeen tekee mieli niin tämä äippä katoaa vessaan vibran kans, ja taas jaksaa hetken.

Vierailija
54/102 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko tätä kestää siis 9 VUOTTAKIN!

APUA! Tulenkohan hulluksi ennen sitä!

Vierailija
55/102 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen aivan kusessa näiden ajatusten kanssa...

Ei tässä ole mitään järkeä mutta toivon että järki voittaa tunteet.... mutta miksi aina pitäisi olla järkevä?

Eikö koskaan saa mennä ns.tunteella?

N30

Vierailija
56/102 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä jauhat asiaa? Menen ja nai sen kans,silläpä se lähtee pahin himo.

Vierailija
57/102 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä jauhat asiaa? Menen ja nai sen kans,silläpä se lähtee pahin himo.

Kiitos vinkistä ;)! varmaan pitäisikin! Hehheh

N30

Vierailija
58/102 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 30 ja oliko hyvää? vai vieläkö on alapää liekeissä?

Vierailija
59/102 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

panen ex-miehen parasta kaveria ja exältä salaa tietysti, ei varmasti kestäis jos sais tietää

Vierailija
60/102 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 30 ja oliko hyvää? vai vieläkö on alapää liekeissä?

on noita rajoittavia tekijöitä niin paljon että hedelmä on vielä ns. syömättä....

enkä tiedä tulenko koskaan saamaankaan koska taitaa järki onneksi voittaa vaikkakin halut on vieläkin kovat, nyt vain tuntuu että tähän on tullut jotain muuta mukaan siis tunteita jota pakenemme tämän miehen kanssa.....

kumpikin ihmettelemme kuinka näin on päässyt käymään ja miksi, ja miksi sen kielletyn hedelmän kohde on tämä toinen just jonka kanssa asioiden paljastuessa voisi tulla maailman suurin sotku ja niin moni joutuisi kärsimään ehkä siksi tuo järki voittaa... tai mistä sitä tietää... nyt koitamme vältellä toisiamme ja tukehduttaa tämän kaiken kaikin eri tavoin.....

Sanokaa että näin on parempi, pakko olla!

Ei pelkän seksin takia kannata pilata kahden perheen idylliä!

N30