Haluan mieheni parasta kaveria
Pari kuukautta on ollut ihan käsittämätön tilanne. Miehen paras kaveri oli taas kerran meillä iltaa istumassa ja kun tulivat saunasta tajusin, että en pystynyt muuta ajattelemaan kuin mieheni kaveria. Sen jälkeen ei ole mennyt päivääkään, etten olisi häntä ajatellut ja aina kun hän käy meillä, pysyn pois tieltä, kun panettaa niin että varmasti näkyy kohta naamastakin. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta ja kun lapset on jo isompia (7 ja 5), ollaan taas saatu seksielämä vauhtiin ja seksi on hyvää ja sitä on riittävästi. Mutta ei vaan auta, haluan myös kaveria ja monta kertaa olenkin seksin aikana ajatellut häntä. Pettää en aio, mutta muuten tilanne on tukala. Kohta alkaa mieskin jo ihmetellä, että miksi en enää tule hänen kaverinsa kanssa toimeen, vaikka aina on liikuttu kolmisin (tai jos kaverilla on tyttöystävä, nelisin).
Onko kokemuksia tällaisesta? Mikä tuohon auttaisi, vai auttaako vain aika? Ja paljonko sitä sitten tarvitaan...
Kommentit (102)
taitaa olla aika yleinen vaiva, hirveesti tekis mieli käydä , mutta järki sanoo EI! menis siinä kiinnijäädessä aikas sotkuun kaikki asiat.
kiinni jäädessä olis liian monta kärsivää osapuolta
..mulla sama tilanne! mieheni paras kaveri, bestman ja lapsemme kummisetä. Ja hänen vaimonsa on hyvä ystäväni.
Ja hänkin haluaa, tiedän sen!
haukkukaa kunnolla!
nussikaa ihmeessä kunnolla koko suvun asiat solmuun.kiva lukea sitten paskalehdistä miten joku laitooi lihoiksi koko perheen ja lopuksi itsensä.
Kaikilla niillä on pienempi mulkku kuin minulla, heehehehehe.
kuinka tämän kiihkon saisi taltutettua?
Vaikka kuinka panisin oman mieheni kanssa ja seksi olisi mitä mahtavinta niin en vain saa tätä mieheni kaveria pois mielestäni enkä pillustani joka tykyttää kuin aikapommi.
Pitäiskö kokeilla tämä kaveri vai kuinka? ei kylläkään minun tapaistani mutta nyt tulen pian hulluksi hänen läsnäollessa ja etenkin kun tiedän hänen haluavan myös minua.....on sanonut suoraan, siksi tiedän
antakaa nyt hyvät ihmiset neuvoja..... pelkään että jäämme tämän kaverin kanssa "kiinni toisiimme"jos kokeilemme yhteisen panon
Onneksi pettämismahdollisuuksia on todella vähän.....ainut onni.....tässä tilanteessa..
N30
kuinka tämän kiihkon saisi taltutettua?
Vaikka kuinka panisin oman mieheni kanssa ja seksi olisi mitä mahtavinta niin en vain saa tätä mieheni kaveria pois mielestäni enkä pillustani joka tykyttää kuin aikapommi.Pitäiskö kokeilla tämä kaveri vai kuinka? ei kylläkään minun tapaistani mutta nyt tulen pian hulluksi hänen läsnäollessa ja etenkin kun tiedän hänen haluavan myös minua.....on sanonut suoraan, siksi tiedän
antakaa nyt hyvät ihmiset neuvoja..... pelkään että jäämme tämän kaverin kanssa "kiinni toisiimme"jos kokeilemme yhteisen panon
Onneksi pettämismahdollisuuksia on todella vähän.....ainut onni.....tässä tilanteessa..N30
kai se silleen menee, ett miettii ne seuraukset ensin...mut kauhean herkullinen olis se kielletty hedelmä!
sen verran on kokemusta, että potkaisin avovaimoni asunnostani pois kun alkoi pelehtimään kaverini kanssa. Vieraissa käynti voidaan aina selvittää, mutta tutuissa käynti onkin suuri ongelma.
[Vieraissa käynti voidaan aina selvittää, mutta tutuissa käynti onkin suuri ongelma.----- tämä onkin se just mikä pidättelee....
toivottavasti aika tekee tehtävänsä.....enkä sitä ennen tule hulluksi näiden halujeni kanssa
N30
joo..tilaisuus tekee varkaan....toivottavasti ei mullekkaan tule tilaisuutta siihen,,ois nimittäin varmasti menoa
[Vieraissa käynti voidaan aina selvittää, mutta tutuissa käynti onkin suuri ongelma.----- tämä onkin se just mikä pidättelee....
toivottavasti aika tekee tehtävänsä.....enkä sitä ennen tule hulluksi näiden halujeni kanssa
N30
joo..tilaisuus tekee varkaan....toivottavasti ei mullekkaan tule tilaisuutta siihen,,ois nimittäin varmasti menoa...tai mistäpä sen koskaan tietää minnepäin se elämä viskelee.ps.mistä päin olet n30 itse olen kuopion seudulta?
Länsi-Suomi, tarkemmin en halua kertoa :)
Mut jos keksit keinon kuinka tästä hemmetin himosta pääsee eroon niin kerro ihmeessä..... aika ajoin tämä on todella rasittavaakin... vaikka mitä tekis ja ajattelis niin ei auta...
toivon todella että aika kuihduttais tämän himon jonnekin kiven koloon ja syvälle....
en halua että viattomat kärsii, mutta välillä ajattelen aivan hullujakin, tiedät varmaan mitä.....
N30
kannattaa ehkä jo ottaa sitten ihan kunnolla etäisyyttä tuohon kaveriin..muuten tosiaan kärsii kaikki..ota lomaa ja tee jotakin mikä vie ajatukset pois..rupea vaikka käymään lenkillä..mulla ainakii häviää viimeisetkin seksin himon rippeet, kun päivät pitkät teen raskasta työtä.
lomaa, työtä 7 päivää viikossa aamuin illoin ja päivät välissä , lapset valvottanut, seksiä oman miehen kanssa, etäisyyttä tähän kaveriin... ja vaikka mitä ja ihan tosi, olen yrittänyt ja vakaasti saada itteni pois noista ajatuksista....
siksi luotan enää vain tuohon aikaan... niin kuin monessa asiassa, aika on paras "lääke"
N30
lomaa, työtä 7 päivää viikossa aamuin illoin ja päivät välissä , lapset valvottanut, seksiä oman miehen kanssa, etäisyyttä tähän kaveriin... ja vaikka mitä ja ihan tosi, olen yrittänyt ja vakaasti saada itteni pois noista ajatuksista....
siksi luotan enää vain tuohon aikaan... niin kuin monessa asiassa, aika on paras "lääke"
N30
pitäs varmaan ruveta etsimään omasta partnerista vaan hyviä puolia ja siitä kaverista kaivaa kaikki mahdollinen huono esiin, sillähän vois saada ajatusmaailman muuttumaan? tosin kyllä jos oikein on johonkin ihastunut, on varmaan vaikea etsiä niitä huonoja puolia, mutta lyckå till vaan...itse olen kerran sen huuman kokenut, enkä jäänyt kiinni, enkä ole katunut, tosin sillon vähä pelotti tuliko toinen osapuoli raskaaksi, ei onneksi tullut......eikä onneksi ole satuttu samaan baariin yhtä aikaa!
[pitäs varmaan ruveta etsimään omasta partnerista vaan hyviä puolia ja siitä kaverista kaivaa kaikki mahdollinen huono esiin, sillähän vois saada ajatusmaailman muuttumaan? tosin kyllä jos oikein on johonkin ihastunut, on varmaan vaikea etsiä niitä huonoja puolia, mutta lyckå till vaan...itse olen kerran sen huuman kokenut, enkä jäänyt kiinni, enkä ole katunut, tosin sillon vähä pelotti tuliko toinen osapuoli raskaaksi, ei onneksi tullut......eikä onneksi ole satuttu samaan baariin yhtä aikaa!
[/quote]
Oma mieheni on mitä ihanin, siksi en ymmärräkään tätä hiton himoa... seksiäkin löytyy ja usein, ei siis pitäisi olla valittamista.....
Niin ja noita huonoja puolia olen yrittänyt itselleni selittää ja todistella että oma mies on niissä asioissa huomattavasti parempi tai et ylipäätään tekee/osallistuu asioihin, esim. ruuanlaitto... mutta kun ei auta vaikka lähes tulkoon vihaisin tätä kaveria, sitäkin yrittänyt...
yllätyin että olet mies joka antaa mulle näitä neuvoja... siis päädyittekö sänkyyn? Kerran vai useammin? Kuinka pääsit huumasti eroon? Oliko seksi sittenkin ns. huonoa? Vai jäikö jotain hampaan koloon kun kerta toivot ettette satu samaan baariin ;)
N30
[pitäs varmaan ruveta etsimään omasta partnerista vaan hyviä puolia ja siitä kaverista kaivaa kaikki mahdollinen huono esiin, sillähän vois saada ajatusmaailman muuttumaan? tosin kyllä jos oikein on johonkin ihastunut, on varmaan vaikea etsiä niitä huonoja puolia, mutta lyckå till vaan...itse olen kerran sen huuman kokenut, enkä jäänyt kiinni, enkä ole katunut, tosin sillon vähä pelotti tuliko toinen osapuoli raskaaksi, ei onneksi tullut......eikä onneksi ole satuttu samaan baariin yhtä aikaa!
Oma mieheni on mitä ihanin, siksi en ymmärräkään tätä hiton himoa... seksiäkin löytyy ja usein, ei siis pitäisi olla valittamista.....
Niin ja noita huonoja puolia olen yrittänyt itselleni selittää ja todistella että oma mies on niissä asioissa huomattavasti parempi tai et ylipäätään tekee/osallistuu asioihin, esim. ruuanlaitto... mutta kun ei auta vaikka lähes tulkoon vihaisin tätä kaveria, sitäkin yrittänyt...
yllätyin että olet mies joka antaa mulle näitä neuvoja... siis päädyittekö sänkyyn? Kerran vai useammin? Kuinka pääsit huumasti eroon? Oliko seksi sittenkin ns. huonoa? Vai jäikö jotain hampaan koloon kun kerta toivot ettette satu samaan baariin ;)
N30
kylläpä päädyttiin ja ei voi valittaa aikas hyvä ja mukavaa oli, eikä ollu noita ehkäisyvälineitä se rajoitti touhuja jonkunverrran, mut siitä huolimatta...yks kerta tuli paneskeltua, se huuma kaikkosi pikkuhiljaa , kun mietti jääkö kiiinni vai ei. siihen samaan baariin menemisestä tarkoitin, ett ois oltu uudestaan sängyssä välittömästi..on siitä aikaa varmaan jo kymmenen vuotta ja epäilen, että taas oltais sängyssä , jos samaan pöytään pikku hiprakassa satuttais..sattu toimimaan nuo kemiat sen verta hyvin.
tilannetta ei todellakaan helpota tieto että tämä kaveri haluaa myös minua ja hän myös sanoi että jos päätyisimme "yhteisen peiton alle" niin se todennäköisesti tulisi tapahtumaan uudelleen joten nyt teemme kaikkemme ettemme pääse yhteisen peiton alle ja edelleen olen onnellinen että ko. asialle on todella vähän mahdollisuuksia.
Ja toivoisinkin ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä mutta kun nyt sattuu olemaan mieheni kaveri, enkä voi oikein poistua paikaltakaan kun usein näemme koko perheiden voimin. Tukalia tilanteita... tiedän!
Olen ajatellut et jos tämä kaveri olisi edes ns. kylmä niin asiahan oli huomattavasti helpompi ohittaa mutta kun fiilikset näyttää olevan samanlaiset, katse riittää...
noh edelleen luotan nyt siihen aikaan.... joka kuihduttaa tämän kaiken tai johonkin salaman iskuun joka tainnuttaisi hetkeksi ja sitten olisin unohtanut tämän kaiken :)
epätoivoinen ja naurettava tilanne- TIEDÄN!
N30
tilannetta ei todellakaan helpota tieto että tämä kaveri haluaa myös minua ja hän myös sanoi että jos päätyisimme "yhteisen peiton alle" niin se todennäköisesti tulisi tapahtumaan uudelleen joten nyt teemme kaikkemme ettemme pääse yhteisen peiton alle ja edelleen olen onnellinen että ko. asialle on todella vähän mahdollisuuksia.
Ja toivoisinkin ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä mutta kun nyt sattuu olemaan mieheni kaveri, enkä voi oikein poistua paikaltakaan kun usein näemme koko perheiden voimin. Tukalia tilanteita... tiedän!
Olen ajatellut et jos tämä kaveri olisi edes ns. kylmä niin asiahan oli huomattavasti helpompi ohittaa mutta kun fiilikset näyttää olevan samanlaiset, katse riittää...
noh edelleen luotan nyt siihen aikaan.... joka kuihduttaa tämän kaiken tai johonkin salaman iskuun joka tainnuttaisi hetkeksi ja sitten olisin unohtanut tämän kaiken :)
epätoivoinen ja naurettava tilanne- TIEDÄN!
N30
onhan se varmaan vaikea tilanne ja varmaan semmoinen joka yhtään mitään tajuaa huomaa pitkät katseet. ihmettelen jos ukkos ei oo huomannu, naiset yleensä kyllä antaa huomioita sellaiselle josta pitävät? oonko oikeassa?mulla on ollu pari vuotta sähköposti säätöä yhden tutun kaverin muijan kanssa, en tiedä miten niitä viestejä pitäisi tulkita....on nimittäin välillä aikas paljo noita alapäänjuttuja noissa viesteissä.
tilanteeni just sama, sillä erotuksella että olemme molemmat naimisissa, kummallakin 2 lasta jne. sma stoori kun ap:lle
Tämä mieheni paras kaveri haluaa myös minua ja kumpikin tiedämme toistemme ajatujset , joten kaipailisin myöskin näitä kommentteja.
Pettää en myöskään haluaisi mutta kiihkomme näkyy varmasti naamasta ja kumpikaan ei uskalla katsoa enää toista päin kun halut on niin valtavat..aargh mikä tilanne
sori en siis osannut auttaa, mutta olen ns.kohtalotoveri, joten tiedän tunteesi/tilanteesi
N30