Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

----MAANATAITA SYYSVÄKI -04----

12.12.2005 |

Alotetaan pino,kerta valvon vielä..

Tehkää aamu kahville luettavaa.

Öitä,jatu

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, ettei jaksa mitään.

Käytiin korvalääkärissä. Pönksyn toisessa korvassa ei enää putkea ollut. Tulehdus oli.

Taas meni niin, että lääkäri ensin sanoi, että siisti ja hyvännäköinen korva. Pyysin kuitenkin katsomaan vielä tympanometrilla ja pelkkä viiva tuli.

Mistä saisi voimia ja uskoa tulevaan?

Vierailija
22/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun ahkeruus on ohi..monellehan se on ihan normaalia toimintaa ja niin mulleki oli joskus,mut nyt imurointi,ruuan laitto ja puistoilu on ihan super suoritus :-/

Nyt nuo lapset ei tee mitää järkevää,typy kulkee paikasta toisee sotkemassa,mut mä en jaksa niitten kans nyt tehä mitää!!Mies tulee vast kymmeneltä...

T@hti:Voi kurja niitä äitisi sanomisia :-( Jospa siitä mieli muuttuu kun pienen nyttysen syliinsä saa..lämmin hali!!

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy tuossa ajelee mopollansa ja huutaa " ajjaa ajjaa" :) Nenä valuu hulvattomana, korvat NÄYTTÄVÄT terveiltä. Ehkä huomenna kuskaan sen tympanometrinkin kotiin, tänään toin vain korvalampun. Tosi on, Lempo, kyllä lasten korvista on tosi vaikea sitä liikettä nähdä pelkällä silmällä. Ehkä yhdellä kymmenestä on niin puhtaat korvakäytävät ja istuvat niin rauhallisesti että liikkeen pystyy ilmapumpullakin näkemään.

Testin tein: negatiivinen. Pupukausi alkaa taas kohta. Katsoin kalenterista parin vuoden takaisia merkintöjä: menkat päivän myöhässä ja tissit pingotti, testin olin tehnyt vasta viikon päästä siitä kun oli jo aamupahoinvointiakin. Nyt oon tehnyt jo kolme testiä kolmen kk aikana. Vähän tyhmä olo tulee tästä.

Taitaa olla typylin nukkuaika. Uusi hieno pyjamakin on päällä. Nukutushommiin siis. Parempi näin kuin eilen klo 23.50!

- tea -

palaan vielä

Vierailija
24/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ois plussa :)))

la kuukkareiden mukaan 20.8

aika jänskää!!!

lisäksi meidän muuto aikastu kuukaudella,

ens kuussa jo kipii!!!

palataan

moiks

ramika

Vierailija
25/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Aavaliinalle iso myötätuntoinen halaus. Toivottavasti pääsette pien hoitoon ja saatte avun. Ei ole enää reilua :(

Lempollekin lähtee myös empatiaa ja myötäelämistä. Minä ajattelin epätoivoisina hetkinä enää, että kyllä tämä joskus loppuu - pakko.

Tealle kovasti tärppionnea taas ensi kuukauteen.

Meillä oli mukava päivä tänään. Oli kokopäivän kivaa seuraa. Tyttö nukkui tosin vaan 45 min päiväunia, mutta ei se mitään, nyt tyttö on jo yöunilla. Kohta täytyy laittaa poikakin unille. Mies vielä töissä, se ei tällä kertaa harmita, koska on viime viikolla tehnyt varsin kohtuullisesti töitä.

Kiva kun vanhoja tuttuja käy moikkaamassa, käykää useammin.

Pilette

Vierailija
26/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä T@hti, että äitisi suhtautui raskauteesi noin ikävästi. Onneksi anoppisi oli aidoisti iloinen.

Vierailija
27/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramikalle hurjan paljon Onnee " plussasta" ja masuasukille: tervetuloa pikkuinen( vaikka aikaahan vielä on).

Sain pojun nukkuu, tuntia aikaisemmin kuin normaalisti, nukkui päivällä vain tunnin. Simahti heti ku päänsä painoi uniriepua vasten...

Onks teidän taaperoilla se Rakas unilelu? Meidän Kassulla on Uniriepu( jonka välillä lutkuttaa ihan märäksi, mun vanha T-paita) ja Ainun punainen pupu. meillä on kyl muutenkin pinnasängyn reunoilla aikas paljon erinäköisiä nalleja ja pupuja. Niitä se Kassu kattelee herättyyn, kun sillä ei oo mikään kiire pois sieltä sängystä. Hiljaa vaan istuu ja aamullakin " odottaa" , millonkahan se mamma jaksaa nousta :)

Nyt rupeen iltakaffelle...

palailen taas astialle....

T: zsazsa & DuhaDEDä Kassu

Vierailija
28/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hti, jotkut ihmiset ei kai vaan osaa olla iloisia toisten puolesta. Nyt ainakin kertominen on takanapäin eikä sitä tarvitse enää miettiä.

Jatu, meilläkin kalenterikuvat oli aika surkeita! Ovatkohan lopulta samassa puljussa tehty teidän kuvien kanssa? Kovasti kohinaa kuvissa ja värit mitä sattuu. Esimerkiksi miehen ottama mahtava ruskakuva oli ihan ilman ruskaa! Tosi valjut värit eikä kyllä kuvaajan vika eikä kuvien käsittelijän ja tilaajan vika. Onneksi joulukortit on eri paikasta ja niistä tuli ihan kivoja ja hyviä laadultaan (Fotonetistä tilattu).

Lähtisköhän vaikka kirjottelemaan joulukorttien kuoria...

T: Ynis ja piparintuoksuinen koti!

Ps. Hilu, joko teillä on piparit paistettu? Minäkin päätin ryhtyä toimeen, ettei vainoa mun ajatuksissa koko ajan:)

Vierailija
29/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tealle tärppi Onnea,kyllä se siitä!Älä ajattele koko asiaa niin avot :)

Niin kovin aikaista tää mulla vielä on mut ei pystynyt olee kertomatta!

Toivotaan et kaikki menee hyvin.

Viime viikolla oli näyttöviikko koulussa ja kyllä mä mietin oonko oikealla alalla...Ne vanhankansan hoitajat on oikeesti ilkeitä!Hirveetä haukkumista ja seläntakana pskan puhumista.

Pinot vähän huonosti lukematta,shortsit!On niin kiireista ollut.

Huomenna vielä vika iso koe,sit joululoma Kipii!!

Töitä onneksi vähän,aattelin seuraavaan työvuorolistaan ilmoittaa perheenlisäyksestä.

Mä joudun jäämään erityisäitiyslomalla koska savutonta työtä noi ei voi mulle tarjota..

Hilmalla kaikki ennellaan.Höpöttää kun ruuneperi :)

Omaa kieltään ja väliin oikeita sanoja.

Leikattiin hiuksia eilen,ai että tuli hieno!!

Lenssu rupeaa olla voitettu kanta.

Nyt saunaa

Palataa

Hyvikset :)))))

R

Vierailija
30/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramikalle onnea hurjasti!!!!

T@hti: olipas inhottava kommentti äidiltäsi plussauutiseen:( No, onneksi anoppisi osasi iloita puolestanne! Tsemppiä!

Täällä on ollut sisäpäivä. Aamulla oli niin kova myrsky ja pääkallokeli, ettei ulkona voinut tehdä mitään. Onni veteli hirsiä 3h päivällä!!!! Ja minä 2h!!! Ah, olipas ihana nukkua. Nyt on kahtena päivänä Onni nukkunut 3h unet päivällä heräämättä kertaakaan. Nyt sitten yöunilla. Nukahti helpolla tuossa n. vartti sitten. Viime yönä tais se kakkendaali vaivata, väänsi sellaisen tortun tuossa illalla. Laitoin suponkin kyllä, kun hammasharjaa jyrsi niin kovasti ja on pidellyt suutaan.

Kaveri kävi kylässä tänään molempien poikiensa kanssa kun ei iltapäivälläkään ollut asiaa pihalle. Ei tuommosilla keleillä ole mitään hommaa pihalla, kun tuulee ja on liukasta ja märkää.

Lempolle voimia Pönkyrän sairasteluun! Voisihan se jo helpottaa.

Nyt ei tule muuta mieleen. Menen sohvaperunaksi. Nyt väsyttää vähän, toivottavasti päiväunet ei vie mun yöunia.

T-P

Vierailija
31/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on se paikka jossa kerrotaan heti kun on plussattu! Ihanaa, olen onnellinen puolestanne. Ja oikeassa olet, mekin voitaisiin enempi rentoutua ja lakata niin kovasti yrittämällä yrittämästä. Taitaa vaan olla helpommin sanottu kuin tehty!

Typy onkin enempi kipeä kuin aattelin. Kuumetta 38,5 ja väsähti ihan totaalisesti äsken. Nukkui 10 min ja heräsi sitten yskäänsä. Yskii ja itkee perään, taitaa olla kurkku tosi kipeenä. Suppo jo laitettiinkin, pitäisi ehkä hommata Buranasuppoja, mullakaan ei Panadol auta yhtään niin voi olla pikkuneidillä sama juttu.

Laitoin kuvatilauksen menemään Fotonettiin, viime joulusta saakka kuvia. Huh. Karsin kyllä rankalla kädellä vain parhaat paperikuviksi asti, enimmäkseen katsellaan kuvia tästä koneelta. Fotonetin laatuun oon ollut aina tyytyväinen ja nopeuteen myös. Lisäsympatiat siitä, että on torniolainen firma eikä hkiläinen.

Sorruin ostamaan lähes puolikkaan paperipussillisen jogurtti- ja suklaarusinoita. Olivat mokomat Sokoksen ikkunaan laittaneet niitä niin houkuttelevasti. Nyt ne huutelee tuolta keittiöstä. Typykin liittyi taas seuraamme, heräsi niin totaalisesti yskäänsä.

Siispä rusinoita syömään ja typyä hoivaamaan.

-t

Vierailija
32/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy nukahti helposti,toivottavasti poikakin pian...

Onnea Ramskulle :-) Ihana kun näitä + uutisia tulee...

Ja Tealle tsemppihali!!!Kyllä se teidänkin vuoro koittaa!!!

Ynis:Mies kävi sanomassa kalentereista,ke saadaa uudet.Tekevät niille minkä voi kun laaser tulostimella tehty muuttaa sävyjä!!!Esim.ku typy on vaalee ja lähes tukaton ni se muuttaa sen pään värin sinertäväks ja sille ei kuulemma maha mitää...Et jos iteki korjailee kuvia ni se laaser tekee ihan omanlaisesa!!Mies sano et pitäs mainita et sävyt voi olla vähä mitä sattuu,mut vastaus oli et yleensä ihmiset ei kiinnitä niihi huomioo!!Oli siin kyl ihan rajaus virheitäki ni ne lupasivat muuttaa.

Mua niin ottaa päähän et niit kortteja ei tullu..mokoma äijä!!!Tänääki soitin et joko on treeneis,ni ei ku kameroit kattomas...

Täytyy tästä syömään taas matkata!!

jatu

Vierailija
33/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, Ramika!

Tea, harmi, kun ei tärpännyt ja tyttökin sairaana :( Toivottavasti saatte pikkupotilaan pian kuntoon ja onnea uuteen yritykseen.

Mimmuk. jatu, pirjoleena, yniäinen ja Tikru-Pikru. Kiitos myötätunnosta. Kyllähän mä äitini tunnen, mutta ei tuollaista silti ollu kiva kuulla. Oonkin miettiny, että äitiä taitaa painaa, kun ei aikanaan millään pystyny meidän lastensa kanssa kovin paljon aikaa viettämään, vaan isä ja mummu huolehti miestä, kun hän oli muualla töissä ja joutu vielä suurestä väkijoukosta miniänä huolehtimaan. Niin nyt sitte huolehtii liikaakin mun jaksamista ja isommista lapsista. Ei siis ymmärrä, että tätä minä haluan ja elän tyystin erilaisessa tilanteessa kuin hän milloinkaan. Tietää kyllä, että meilläkin esikoista ennen oli lapsettomuustutkimuksia. Ja hyväksyy kyllä kaikki lapset. Mutta miehestä puhuu usein ikävään sävyyn :( Yrittäneekö sitten hyvitellä puheitaan noilla lahjoilla, kun ei muutakaan osaa. Ja on totta, että on tosi ihanaa, että anoppi ja appiukko perheineen on aidosti iloisia ja meidän tukena.

No joo. taisin paasata tarpeeksi.

Jaksamisia!

T@hti

Vierailija
34/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisesti Ramiska! :)

Teukka: ihan varmasti tärppää ennemmin tai myöhemmin, tuntuu jopa, että ennemmin. Ja ajattele, miten mukavaa, kun saa pupuilla ;0)

T@hti: Ärsyttävä äiti, ymmärrän tunteesi :( Omalta äidiltäni tuli vastaavanlainen versio, kun Antsaa aloin odottamaan (=kolmatta siis).

Tänään oli virallinen vanhenemispäiväni...Kakkua sain ja pari lahjaakin. Äitikin lähetti hiukan rahaa.

Paremmalla ajalla enemmän,

Halauksia kaikille!

Saamuska

Vierailija
35/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaahan se on, kun nykyäänhän täyttää aina vaan sen 23v, ainakin Ayapin mukaan:)

Ilmottauduin aikuisopiston digikuvauksen jatkokurssille maaliskuulle. Saa nähdä miten pärjään siellä:) Voi olla, etten ihan kaikessa ole kärryillä, mutta peruskurssi ois liikaa kertausta.

Jatu, pitäisköhän munkin laittaa viestiä kalentereista sinne firmaan. Jotenkin tökkii toi laatu. Minne ne väritkin on kadonneet:( Ehkä teenkin sen, vaikkei oiskaan mitään hyötyä.

T: Ynis

Vierailija
36/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii,se 23 on ihan hyvä ikä...

Ynis:laita ihmeessä palautetta...Ärsyttää ku ei ne kalenterit nyt ihan halpoja ole ja sit jälki on tollasta!!!

jatu

Vierailija
37/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain kirjoitan, hiukan jaksavampi mieli, päivällä olisi tullut painokelvotonta....

Ramikalle LÄmmin Onnittelu Plussasta. Ihana on näitä lukea!

Saamuskalle puolestaan lämpimät onnittelut nuorentumisesta;)

*Huoh* Tätää, tätää kuuluu makkarista, mies tainnutusvuorossa, edelleen huonoa on menestys meillä nukkumisrintamalla. Putkitusaika saadaan heti kun on pieni kunnossa eli todennäköisesti menee välipäiviin tai uudenvuoden jälkeen. Pahenee vaan tuo tauti:(

Kiitokset myötäelosta, lämmittää väsynyttä mieltä:)

Lempolle isokokoinen virtuaalihali! Puhuin tänään sen vyöhyketerapeutin kanssa puhelimessa, joka oli asiantuntija K&T:n jutussa, kovasti kertoi positiivisia asioita nuosta vaihtoehtohoidoista, joten nyt kun vaan löytäisin täältä jonkun hyvän....Maidon ja munan poisjättöä ovat korostaneet kaikki asiantuntijat kenen kanssa olen jutellut.

Tänään olen yrittänyt hoidella kaikkia paperiasioita, todella helppoa tuon hurlumhei poitsun kanssa. Mutta sain terveystarkastajan tänne jo huomiseksi, tuleepahan nyt sitten varmuudella tuo homeasiakin tsekattua.Vielä odottaa muutama lasku ja vakuutusanomukset, joten....

Woimia kaikille arkeen ja juhlaan:)

Aavis ja MOtti

PS:En sitten turhaan luottanut vanhaan kunnon Ifiin, kalenterit oli tosi hyviä, suosittelen 14,90¿.

Vierailija
38/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun tilasi 2kpl, ne sai 15,50 per kalenteri. Postituskuluja tuli muutama euro. Laitoinkin jo viestiä sinne sähköpostitse, kun asioin sillä tavalla niiden kanssa jo aikaisemminkin. Saa nähdä tuleeko kommenttia.

Tea, piti sanoa, että mekään ei mielestämme mitenkään yrittämällä yritetty kumpaakaan tyttöä saada alulle. Joku siellä alitajunnassa kai silti mätti, kun tärppäsi molemmilla kerroilla sitten siinä vaiheessa, kun ei enää uskottu koko hommaan. Siis ihan oikeasti oltiin luovuttu koko touhusta hetkeksi. Silti mun järki väittää vastaan, että miten niin voi vaikuttaa se, jos ihan tosissaan yrittää tulla raskaaksi. Mua vähän harmittaa, kun nyt tunnen itsekin millon suunnilleen on ovulaatioaika, kun aikaisemmin en ollut mitään merkkejä siitä. Miksi nyt, kun ei enää kiinnosta:)

T: Ynis

Vierailija
39/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalenterit oli 19¿ kappale ja 4tilattii ni ihan kiva summa!!!Ei niitäkää ajoissa tehty ni en tiiä oisko netistä ehtiny..

jatu

Vierailija
40/41 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUT RAMIKA, ihana uutinen =) Tarrasukkia matkaan. Meillä alkoi tästä kierrosta pikkuakakkosen yritys, ovis juuri tuloillaan... Voi kun pääsisin liittymään syysmammojen plussajunaan, paljonhan nuita vauvoja on joukkoomme siunaantumassa =)

Tea: HArmi kun testi näytti negaa, onnea uuteen kiertoon!!! Ja ennen kaikkea pupuenergiaa =)

T@hti: Iso tsemppihali sulle, toivottavasti äitisi suhtautuisi positiivisemmin tulokkaaseen ajan kanssa.

Hyvää yötä teille rakkaat mammat =)

-frodo ja nukkuva pikku kulta-