tavallinen nainen vastaan " kaunis" nainen
itse ainakin naisen ulkonäköön liittyvissä asioissa olen sitä mieltä
että mieluummin valitsen omaksi kumppanikseni ihan tavallisen suomalaisen naisen kuin jonkun kuvankauniin...
kyllä mä osaan jostain kauniista naisesta sanoo että toihan on aivan helvetin kaunis pakkaus ja todella pidän kauniina mutta tosiaan omaksi kullakseni otan mieluummin sellasen tavallisen tuulipukusen naisen ja kauniina pidän sitäkin...
ehkä siinä on just se että kuitenkin arvostan enemmän sitä päätä kuin sitä miltä näyttää...
siis ihan seksissäkin pidän kiihotavampana naisena tälläistä tavallista naista
entisissäkin tyttöystävissä on ollut niitäkin jostai on " kaveritkin kateellisia" mut kuitenkin itse arvostan niitä " tavallisia" paljon enemmän
mietin et onko yleistä...
Kommentit (33)
tarkoitus oli herättää tavalliseksikin itseään tuntevia naisia että he ovat myös haluttuja, me kaikki ku ei arvosteta pelkkää hyvää ulkonäköö
Mutta kävikin että täällä palstalla ei oo kuin kauniita/itseään niiksi tuntevia naisia jotka oitis ottavat nokkiinsa kun nyt heitä arvosteltiin
niin ja miksi en voisi olla mies... kysyn Paavo Lipposelta...
olihan se kiva kun saatiin tänne palstalle näinkin kuuluisa vieras
Blondi olen, ja ilman kestovärjäyksiä ja/tai meikkejä mulla on huomaamattomat vaaleat kulmakarvat ja näkymättömät ripset (jotka on pitkät mutta vaaleat eivätkä siksi näy). Eli täysin luonnontilassa aika valju naama. Kroppakin näyttää ihan vaatetuksen mukaan joko lössähtäneeltä tai hyvältä, verkkarit ja t-paita on mukavemmat päällä kuin farkut ja toppi. Siinä asussa vaan näyttää räjähtäneeltä...
en nyt sitä tarkoitakkaan että kaikkien kauniiden pitäisi lihottaa itseään.. omat ottajansakkin niilläkin on...
pointti oli vain se oma mielipiteeni että taviksetkin kunniaan ei kaikkien tartte olla suoraan muotilehden kannesta..
siis makuasia..
mut siis tosiaan tää palsta taitaa olla täynnä kaunottaria tai itseensä sellasiksi luulevia kun jokainen tuntuu ottavan nokkiinsa siitä että MÄ pidän taviksista, osuuko itsetuntoon että on joku joka mieluummin ottaa jonkun muun kuin mallivartaloisen kuvankauniin.. sillä ei ole mitään tekemistä oman viehätysvoimani kanssa... jota en nyt pidä tavallista huonompana kuin parempanakaan.. kyse on vain mun omasta naismaustani..
jumaloihan moni ruma mieskin missejä vaikka mahiksia ei olisikkaan tai eikö ruma nainen saisi ihastella komeaa miestä
ja nimenomaan puhun tavallisista naisista en rumista..
ntaktia muihin. En siis saa miehiä ollenkaan ja kukaan ei tule edes juttelemaan. Ei edes baarissa. Tuijottavat vain sopivan turvavälin takaa. En ole ylpeä, ja jos olisinkin niin en ulkonäön takia. miehen ei tarvitse olla komea, vaan etsin vain kunnollista miestä, joka näkisi muutakin kuin sen kauneuden ja kropan. olen herkkä, hyvä ja empaattinen ihminen siitä huolimatta, että olen kaunis ja hyväkroppainen. Miten tämän sitten ujona ihmisenä näyttäisin miehille? Ja miksi ulkonäöstä pitää tehdä yleensäkään numero, minulla se ei ainakaan vaikuta parin valintaan, kunhan on vain " normaalin" näköinen.
Itse olen ulkonäkööni tyytyväinen ja sinkkuaikoina ei todellakaan tarvinnut jäädä seinäkukkaseksi ja kyllä niitä kehuja edelleen kulkeutuu korviini,mutta kenekään kehut eivät vaikuta minuun millään tavoin
Minua henkilökohtaisesti enemmän ihmisessä kiinnostaa se mitä siellä korvien välissä on.Olen tavannut monia kauniita/komeita ja hyvin mukavia ihmisiä,mutta on niissä paljon niitä " minäminäminä" maailmankuvankin omaavia,kuten on myös näissä ns. " taviksissakin" .
Ei tulisi mieleenikään lähteä arvioimaan ketään pelkän naaman perusteella.
Miksipä sitä aina katsoisi peiliin.
Voihan olla samaan aikaan tavallinen ja kaunis...
Onko ollut kivaa keskustella keskenäsi? 😎
Älä yhtään yritä hyvitellä että olet mies ja paha sellainen.
mutta se pointti mitä sanon on jossain tuolla viestien sisällä..
en itsekkän ole mikään yli-ihminen sen tiedän..
mulle on sanottu tosiaan että tuolla päällä olisin päässy paljonkin korkeemmalle.. sitä en ees oo kokeillu pitääkö paikkansa.. enkä ole sille liikaa painoa laittanut..
mitä muuten tulee niin sanotaan että ulkonäöllisesti olen sitä 13 tusinassa luokkaa, enkä varmasti voi joka naista saada hurmattua, mutta sen naisen jonka kanssa kemiat kohtaavat..
ap