Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosteessa verta! :(

Vierailija
25.11.2005 |

Mikähän minua vaivaa? Tietääkseni ei ole peräpukamia. Ei ole koskaan ollut. Ei lorisemalla tule, mutta selvästi tulee paperiin, kun pyyhkii. Näkyy myös kakassa. Hyh. Voiko olla vaan joku verisuoni mennyt vai jotain vakavempaa? Tätä on kestänyt nyt kolmisen päivää. Mitään kipuja minulla ei missään vaiheessa ole ollut, eikä ummetusta eikä ripulia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pukamat kuitenkin. Sitten tulee mieleen sellainen hyvälaatuinen, mutta kiusallinen suolistosairaus kuin Crohnin tauti.

Vierailija
2/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla oli, kuin olisi menkat. Sen jälkeen vähentynyt, mutta on edelleenkin ihan selkeästi verta. Mistä tunnistaa peräpukamat? Voivatko olla " näkymättömiä" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ekalla kerralla oli, kuin olisi menkat. Sen jälkeen vähentynyt, mutta on edelleenkin ihan selkeästi verta. Mistä tunnistaa peräpukamat? Voivatko olla " näkymättömiä" ?

ns. sisäisiä. eikä tarvi olla edes kipeitä. veikkaan 99% että sinulla on pukamat, jos mitään muita yleisoireita ei ole ollut.

Vierailija
4/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikähän minua vaivaa? Tietääkseni ei ole peräpukamia. Ei ole koskaan ollut. Ei lorisemalla tule, mutta selvästi tulee paperiin, kun pyyhkii. Näkyy myös kakassa. Hyh. Voiko olla vaan joku verisuoni mennyt vai jotain vakavempaa? Tätä on kestänyt nyt kolmisen päivää. Mitään kipuja minulla ei missään vaiheessa ole ollut, eikä ummetusta eikä ripulia.

TAI SITTEN MUNUAISET VETELEE VIIMEISIÄÄN!