tavallinen nainen vastaan " kaunis" nainen
itse ainakin naisen ulkonäköön liittyvissä asioissa olen sitä mieltä
että mieluummin valitsen omaksi kumppanikseni ihan tavallisen suomalaisen naisen kuin jonkun kuvankauniin...
kyllä mä osaan jostain kauniista naisesta sanoo että toihan on aivan helvetin kaunis pakkaus ja todella pidän kauniina mutta tosiaan omaksi kullakseni otan mieluummin sellasen tavallisen tuulipukusen naisen ja kauniina pidän sitäkin...
ehkä siinä on just se että kuitenkin arvostan enemmän sitä päätä kuin sitä miltä näyttää...
siis ihan seksissäkin pidän kiihotavampana naisena tälläistä tavallista naista
entisissäkin tyttöystävissä on ollut niitäkin jostai on " kaveritkin kateellisia" mut kuitenkin itse arvostan niitä " tavallisia" paljon enemmän
mietin et onko yleistä...
Kommentit (33)
Liian eksoottinen ulkonäöltäni useimmille. Harva uskoo mua ensinäkemältä suomalaiseksikaan. Toiset sitten taas pitää todella kauniina.
Olen siis se toisen sikaruma ja toisen kaunotar. Rakkautta ei mulle tunnu löytyvän lainkaan.
Kyllä kuule naista ja miestäkin pitää jaksaa kattoo 30 v päästäkin. Onko kaunis tyyppi jättänyt, ja nyt täällä selittelet, kuinka paaaaljo mieluummin oot jonku tuulipukutantan kanssa..
MUAHHAHH salli mun.......
itse olen kuullut monesti olevani kaunis, mutta persoonallisella tavalla. eli jonkun mielestä olen varmasti ruma. olen samalla myös jonkinasteinen idioottimagneetti, eli bussissa kuulin juuri joltain juopolta, että vaikka olen kaunis se ei merkitse että kauneus säilyisi ja ei saa olla ylpeä...samoin bussissa olen saanut kamalan kovaäänisen keskustelun aikaiseksi pariskunnan taholta...nainen huusi miehelle, että älä tuijota sen tissejä, johon mies sanoi että saahan kaunista naista katsoa, mutta ei se varmasti ole yhtä älykäs ja hauska kuin sinä. luoja mitä idiootteja...ja samoin olen saanut ravintolassa ja festareilla turpiini oudoilta naisilta ilman syytä, on huudeltu ota suihin ja muutenkin oudot ihmiset puivat ominaisuuksiani kuin minulla ei olisi järkeä.
olen fiksu (äo 140), korkeasti koulutettu ja muutenkin erikoisen tavallinen.
miehistä ei ole ollut pulaa, mutta älykkään ja tavallisen miehen löytäminen on ollut aina vaikeaa. sellaiset olen joutunut iskemään itse ;) koska minulle tulee juttelemaan aina vain itseään täynnä olevat idiootit :)
Huoh, kyllä kauniitkin naiset on yksilöitä siinä missä muutkin. Harmaissa hiirulaisissakin on tyhmiä ja ilkeitä. :(
Sanot että " arvostan enemmän päätä kuin ulkokuorta" jne. mutta eikö kirjoituksestasi saa juuri sen kuvan, että ulkokuori on se, minkä perusteella arvostelet koska valitset mieluummin tavallisen tuulipukulook-naisen kuin " kauniin" ??
Minusta kuulostaa, että olet kateellinen näille ns. kauniille. Olet varmasti itsekin kaunis ainakin jonkun mielestä, ihan turhaan ajattelet että kauniin täytyy olla jotenkin vähemmän miellyttävä sisäisesti.
jota sitten pokailin.Lopult tajusin että ihan tyhjää niillä sisällä ja se aito tunne löytyy niistä ihan tavllisista miehistä.
Ja kysypäs kuinka monen miehen mielestä isot rinnat on jees?
Moni sanoo että kiva katella mut omalla on ihan normaalit rinnat..
ja blondit on jees mut hupsista kun tummaveriköt onkin halutumpia.
isorintainen blondi ei voi olla miesten mielestä haluttava elämänkumppani, joopa joo.....kade?
Olen muuten itsekin tumma A-kuppi, mutta kyllä mä miehenä ottaisin mieluusti vaalean C-kuppilaisen.
Vierailija:
blondit on jees mut hupsista kun tummaveriköt onkin halutumpia.
todellakin se uskottavuus on toinen asia...olen niin tottunut siihen, että olen se kenen kanssa pidetään hauskaa, se jonka kanssa on hauska olla, mutta ei sitten mitään vakavampaa.
samoin varatut miehet pyörivät aina ympärillä. ärsyttävää!
t.7
mutta noin yleistäen. Miksi luulette, että naiset ovat alkaneet aikojen saatossa meikata/meikkaavat? Yleensä lisääkseen väriä ja pigmenttiä (tummemmat kulmat, tummemmat ripset, tummempi suu, poskiin väriä jne.) Jo pieni vauva reagoi positiivisemmin kasvoihin, joissa erottuvat silmät ja suu selkeinä, ja veikkaan että tämä on aika yleismaallinen kauneuteen liitetty näkemys vaikka kauneuskäsitykset niin paljon vaihtelevatkin kulttuurista toiseen. Tummilla naisilla on nämä tummat piirteet jo valmiiksi. Ja tummat ihmiset ovat yleensä karvaisempia, mikä ei tietenkään säärissä ja kainaloissa ole kiva asia, mutta korreloi kivasti tukan runsauteen. Lisäksi ainakin eurooppalaisittain " tummemmissa" maissa juuri elää ne hoikat ja sirot kaunottaret (vertaa ranskattaria, espanjattaria ym suomalaisiin leveäperäisiin pottunokkiin). En usko että miehillä on mitään preferenssiä juuri vaaleuden suhteen, kaunis on aina kaunis. Sen sijaan usein todella kaunis nainen ei saakaan niin paljon huomiota kuin voisi luulla. Olen itse huomannut, että sellaiseia upeita kaunottaria ei ehkä samalla tavalla uskalleta lähestyä ja sellaiset vähän keskivertoa paremman näköiset perus söpöläiset korjaavat isoimman sadon. =nainen on tarpeeksi kaunis herättääkseen miesten mielenkiinnon, mutta ei liian kaunis joten he vielä uskovat mahdollisuuksiinsa. Lisäksi olen huomannut, että miehet haluavat esitellä nättiä tyttöystäväänsä, mutta eivät jäädä kaikkien kuolaaman kaunottaren varjoon (mustasukkaisuus ym. iskee jos oma tyttö on liian kaunis).
Naisnäkökulmasta haluaisin itse nimenomaan olla tumma ja pienehkörintainen. Ei aina tarvitsisi sutia ripsiväriä ja voisi kulkea ilman rintsikoita.
T: vaalea C-kuppi
juu eli todellakin olen mies... ja mukavaa että kirjoittelu on todella herättänyt ajatyksia vaikkkakin rönsyillu hieman tonne rintojen kokoon ja blondiuteen mitkä nyt lienevät ihan makuasioita...
no mikä mun alkuperänen ajatus on samoin kuin miehet niin monet kauniit (tai sen tiedostavat/sitä kuvittelevat) ovat itserakkaita nirppanokkia
miehen pitää olla taloudellisesti ja ennenkaikkea näkyvästi varakas..
ja mun mielestä on niin että monasti kyllä se tavis-mies kun saa kauniin naisen ennemminkin kohottaa itsetuntoaan sillä kun saa kavereilleen näyttää että mulla on noin komee nainen...
no kun joku väitti näin niin mulla ei itsetunnossa ole ongelmaa, kuten sanottu olen seurustellut sekä tavisten että näiden kuvankauniiden kanssa menneessä elämässäni... mutta tunnen enempi sen tulevan sielunkumppanini löytyvän sieltä tavisten joukosta... varmasti näiden kauniiden joukossakin niitä löytyy mutta se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
ei nyt asiaa kuitenkaan yleistetä että kaikki kauniit olisivat kamalia nirppanokkia ja tavikset mukavia... mutta sama pätee monasti tiehin naiset kuin miehiinkin ne kuvankauniit usein ovat kusta täynnä, poikkeuksia löytyy tietenkin...
sanotaan näinkin että itse tunnen että mä löydän sen jolla on samat haaveet ja samat elämänarvot paljon todennäköisesti sieltä tavisten joukosta...
kyse ei olisi siitä että kun oon vaan tavallinen duunari... mä oon tehnyt tietoisen elämänvalinnan sen suhtene mikä mulle merkitsee elämässä, moni äiti mukaan lukien on ihmetellyt sitä etä miksi mä tällä päällä oon jäänyt tähän kun olisin pystynyt lukenaan paljon korkempaankin ammattiin esin diplomi-insinööriks sun muuks... kyse vaan on siitä mitä haluan tehdä, ei että mitä siitä tienaa
menee niinkin pitkälle että tulee oikeen erityisesti sanomaan jotain ilkeää tai yrittää saattaa kiusalliseen tilanteeseen, ihan vaan siksi että sais antaa " ylpeälle nirppanokalle" opetuksen! Häiriintynyttä hommaa!
Miten voi toisen ulkomuoto olla niin helvetin tärkee???
ps. 17, kyllä muualla maailmassa blondeja pidetään muita kauniinpana, Suomessa vain tummia, erilainen on aina kiinnostavaa.
en oikein ymmärrä, mistä naiset nyt niin kovasti pillastuivat. Eikö se ole vain hyvä, että meille tavallisen näköisillekin läytyy ottajia, etteivät kaikki haaveile jostain supermalleista? Varsinkaan, kun rakkaudessa ja fyysisessä vetovoimassa (kemiassa) ei MINUN mielestäni ole edes kovin paljon kysymys ulkonäöstä vaan ihan muista asioista. Rakastunut ja ihastunut olen aina miehen luonteeseen ja persoonaan ja miellyttävään ulkonäköönkin tietysti, mutta sehän on aina katsojan silmässä. Se mikä yhdelle on hyvännäköistä, voi olla toiselle kauhistus, kuten täällä jo todettiin. Muistan kerrankin seonneeni aivan täysin eräästä hieman vatsakkaasta turjakkeesta, joka vain oli NIIIIIN seksikäs mielestäni.
Eihän ap myöskään sanonut, että rakastuu RUMIIN naisiin tms., eli uskon kyllä, että ne tavis-tuulupukunaisetkin, joista hän tykkä, jollain lailla kuitenkin miellyttävät myös hänen silmäänsä. Harva sitä kuitenkaan ehdoin tahdoin hakee kumppanikseen nimenomaan epämiellyttävän näköistä henkilöä.
Eli siis rauha maahan!
t. kaunis tavis, fiksu tyhmä
ei oo provo.... ihan oikeesti...
täällä moni tuntuu ottaneensa nokkiinsa keskustelusta.. kiva herättää kyllä mielipiteitä..
no en ole niitä tyyppejä jotka suoraan haluaa näpäyttää nirppanokkia kyllä mä annan ihmisen ensin luoda sen mielikuvan päänsä sisällöstä ja luon sen kuvan ihmisestä sen mukaan..
kokemuksesta täytyy sanoo että usein vaan näin on ihmisissä jotka kuvittelevat olevansa muita kauniinpia ja myös siten parempia...
ja rumuus on se toinen ääripää...
On se ihanaa, että kaltaisesi palkinto on antanut tavis-naisille sellaisen almun kuin oman, ihanaisen itsesi. Voisit saada kenet vaan ja tienata rutosti tuohta, mutta tyydyt yksinkertaiseen elämään!
Että olis kiva nähdä ap.
mistä olisin mustasukkainen :-) ..... en vaan tiedä en vaan oo kohdannut kaunista naista jonka kanssa kemiat olisivat synkanneet...
siis vaikee asia selittää kun on ihan vaaan mutu asiaa.. näin mä vaan tunnen... tai voisko sanoo niinkin että mulle ei vaan se ulkokuori merkkaa niin paljoo oli sitten miksei kauniskin voi olla " fiksu" en nyt tarkoita siis mitään älyllistä ÄÖ:tä mut jollain tapaa mulla vaan sydämmeen uppoo paremmin sellanen tavallinen kotiäiti-look..