Muita joiden loppuvuodesta 1998 syntynyt lapsi eskarissa ja aloittaa siis koulun vasta ensi vuonna?
Oletteko mielestänne tehneet oikean ratkaisun? Miten samanikäiset jo koulua käyvät kaverit ovat suhtautuneet?
Kommentit (37)
Juu täältä löytyy! Tyttö oppi just jo lukemaankin ennen kouluunmenoa. :)
Lakkiaiset on ens vuonna. Hyvä nosto!
Täh kuinka kauan tää palsta on ollut olemassa???
Mun 1998 syntynyt lapseni tuli juuri töistä. On lukiossa. On syntynyt joulukuussa, ei lykätty koulun aloitusta. Alakoulun ensimäisten vuosien aikana aina välillä mietin että ehkä olisi kannattanut. Alakoulun viimeisinä vuosina mietin että onneksi ei lykätty. Tällä hetkellä en osaa sanoa kumpi olisi ollut parempi ratkaisu.
Hetken mietin ja luin otsikkoa että mitä halvattua, ennenkuin klikkasin avausta.
Täh kirjoitti:
Täh kuinka kauan tää palsta on ollut olemassa???
Mä muistan palstailleeni vuosituhannen vaihteessa jo. Sillon oli vauvan chattikin.
Poika täytti joulukuussa siis 17, on reipas lukion tokaluokkalainen, ka vähän vaille 9. Ei onneksi lykätty kouluun menoa, vaikka oli noita loppuvuodesta syntyneitä reppana poikia.
Oispa kiva kuulla ap:n lapsen kuulumiset ja kuinka peruskoulu sujui, vuoden viiveellä tai ajallaan. :)
Elokuussa 1998 syntynyt poika, vähän mietittiin että laitettaisko kouluun vasta ensi vuonna, mut päätettiinkin sit laittaa jo vuonna 2005. Ihan hyvin on mennyt, peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo 9,8 ja nyt lukion tokalla.
Mikäs tässä nyt niin hälyäaiheuttavaa, palsta täynnä keskusteluita jotka eivät kaikki ole tämän vuoden puolella alkaneet.....
Olen syntynyt 1979 ja menen nyt vasta eskariin.
mun vm 1998 valmistuu kohta yliopistosta. se eskari jäi sitten tällä kertaa.
Hitto sentään. Mä plussasin nuorimmasta just tuolloin. Nyt se täyttää 18v :)
Mitäköhän ap:n lapsi touhuaa? Menikö kouluun ja jäikö luokalle? Täyttää/täytti 24 tänä vuonna.
Hyvä.