Poliittisesti epäkorrekteja ajatuksia
En arvosta AMK:ta ollenkaan - opiston korvikehan se on.
Pidän kokoomusta äänestäviä jotenkin yksinkertaisina.
Kommentit (80)
Niinkuin minäkin joka pidin lapsen, mutten huolttio isää! Ja hyvin ollaan pärjätty ilman! Yksinhuoltaja on usein vahva, itsenäinen nainen jos ei yh uran alussa niin ainakin hetken päästä! Sekös muuten monia kiukututtaa kun yh-naiset pärjää siinä lampun vaihodssa ja autonkin kanssa, kun on vain PAKKO!
Ei siksi että lapsen kehitys välttämättä kotona taantuisi, vaan siksi että ne jotka ripustautuvat äiteinä lapseensa ja jäävät kotiin, ovat henkisesti alikehittyneitä vanhemmiksi.
Spurgut pitäisi viedä Helsingistä vaikka pohjois-karjalaan.
Narkkarit on vanhempiensa pilalle lellimiä.
~Anna kaikkien kukkien kukkia.~
Minusta on ihan yhdentekevää kaikki muu, kunhan ei kukaan satuta toista henkisesti/fyysisesti.
saisitte pitää tarjan pressana, me otettas vanhanen...
Vierailija:
Kaikki ei ansaitse kukkimista.
pois suomesta!
ottakoon suomalaisvosunsa mukaan.... ja sekasikiöpentunsa!
Jos ei ole valmis sitoutumaan toiseen ihmiseen, ei ole valmis äidiksi/isäksi.
koska ne ei tule kuitenkaan hoidetuksi. Alle 20-vuotiaille pitäisi valtion toimesta syöttää pakollisena e-pillereitä ja jos vahinko sattuisi, lapsi olisi adoptoitava heti.
En ikinä koskis yhteenkään mustaan mieheen koska pelkään että niillä kaikilla on HIV (ja kyllä monilla onkin!)
Avioero vaikeammaksi tai mahdottomaksi niille kenellä lapsia, jos ei lapsia avioliitto voitaisiin perua.
kaikilla naisilla ja miehillä pitäisi olla rakastajia...
Nämähän ovat hauskoja. Varsinkin se etteivät kaikki malta olla provosoitumatta. Tai vastaamatta, kuten minä.
törkeää tehdä vanhana lapsia, ei ne kuitenkaan tule hoidetuksi.
avoliitto laittomaksi.
Eihän näitä ajatuksia kukaan ääneen sano ja minä ainakin tavallaan häpeän omia epäkorrekteja ajatuksiani. On helpottavaa kirjoittaa ne tänne näkyville ja huomata että kaikilla näitä on. Sinullakin, myönnä pois!
Ihmiset, jotka jostakin syystä tahtovat lisääntyä, mutta eivät olla lastensa kanssa, saisivat maksaa omasta pussistaan lapsensa hoidon ja opetuksen. Normaalitilanteessa vanhemmat vastatkoot näistä itse hoitamalla kotona ja ottamalla vastuun (joka heillä jo nyt lain edessä on) lapsensa oppivelvollisuudesta. Valtio voisi tukea ääritilanteissa, nykyisen toimeentulotuen tms. tapaan, jos vanhemmat eivät itse pärjää.
Miten perhe sitten ruokitaan? Ainiin, taisi koskea vain NAISIA tämä työkielto...
Aasialaiset ovan yleisesti ottaen ruma ihmisrotu.
avioliittoleiri pakolliseksi kerran vuodessa.
kirkko ja valtio pitäisi erottaa.
lapsia ei saisi lain mukaan laittaa hoitoon ennen kolmatta ikävuotta.
terveydenhoito maksulliseksi!