Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuinka te kehtaatte vaan jauhaa siitä omasta halusta ja niistä omista tarpeista?!

Vierailija
15.12.2005 |

Luin äsken tuossa ketjua, jossa parjattiin " suomalaisen miehen" rakastelutaitoja. Siis järkyttäviä ihmisiä siinä ketjussa.

Minä haluan olla saavana osapuolena, miehen pitää osata nuolla/panna/sormettaa tms. , minä haluan pitkään kestäviä yhdyntöjä, minä haluan miehen pitää minä minä minä!!!

Uskomatonta. Minusta seksi on kahden ihmisen vuorovaikutusta, herkkä tapahtuma, jossa tuollaisten ulkoisten kriteerien mittaaminen osoittaa henkistä kypsymättömyyttä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kahden ihmisen vuorovaikutusta" , " herkkää" , kuule nuolemista ja sormea on paljon helpompi pyytää ja saada, sinä se vasta vaikeita vaadit.

Vierailija
2/3 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi taitaa olla ongelmista pienin tossa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eri " kielellä" ..

Siitä on romantiikka kaukana jos mies vaan sörkkää.

Naisen pitää osata sanoa mistä tykkää ja mitä haluaa.

On tietty eri asia vaatia " minä, minä" koska onhan se kahden keikka parisuhde. Mutta tosiaan yhtä kamalaa on se ettei mies ole kiinnostunut naisensa toiveista. Tosin, voihan tässä miettiä kuinka moni on kiinnostunut miehensä fantasioista ja haluista??? -Siis nainen saa

tasa-arvon nimissä vaatia peppupanoa, muttei mies..

On upeeta että nainen tietää mitä haluaa ja upeaa on myös se että mies sen osaa antaa, mutta pitää muistaa myös toisinpäinkin sitten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi