Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärsinkö nyt oikein, päiväkodin tätejä harmittaa Reimatecit?

Vierailija
27.10.2005 |

Meillä lapsi menee hoitoon ensi vuoden alussa ja kotona olen tykännyt pitää lapsella ko. merkkisiä haalareita. Muita ei edes ole. Kun nyt vien lapsen hoitoon, en ajatellut että haalarit olisivat punainen vaate heidän hermoilleen (vaikka punaiset ovatkin...).

No, jos asia on tosiaan ongelmallinen, voin toki jatkossa ostaa heitä paremmin miellyttävät haalarit. Tälle talvelle saa kyllä vanhat kelvata.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut vahingoista??! Tuskin kukaan hoitaja tahallaan vaatteita pilaa! Ei voi olla totta, että joku ajattelee, että hoitajat kateuttaan pilaavat näitä parempia vaatteita, uskomatonta!

Vierailija
62/74 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tajua, miksi on niin hankalaa, jos jollain on reimatecit. Meidän pojilla ei ole koskaan ollut, mutta jos joku haluaa sellaiset hankkia, niin se on mulle ihan yhdentekevää. Mutta päiväkodin pitäisi huolehtia siitä, että pysyvät kunnossa, kuten muutkin vähän arvokkaammat tavarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa viestiketjussa täällä sekä puistossa jutellessa olen kuullut, että aika usein jossain päiväkodeissa käy niin, että kosteussuojatut haalarit ovat kuivauskaapissa. Eikä ne sitä kuumuutta kauan kestä.

Vierailija
64/74 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos joku päiväkoti vaan toteaisi, että voi voi, meillä nyt vaan on nämä leikit niin rajuja, että lapsen silmälasit eivät niitä kestä. Eli siis antaisivat vaan mennä rikki. Niin kuin ilmeisesti kosteussuojahaalarien kanssa jossain todetaan.

En tajua, miksi on niin hankalaa, jos jollain on reimatecit. Mutta päiväkodin pitäisi huolehtia siitä, että pysyvät kunnossa, kuten muutkin vähän arvokkaammat tavarat.

Jotkut päiväkodit nyt vaan ovat tulleet siihen tulokseen, että ne kuravaatteet vaan ovat heidän käytössään paremmat kuin kosteussuojahaalarit yksistään. Ja sitä hankaluutta, jonka ne saattavat aiheuttaa, et voikaan tietää, ellet ole kyseisen tarhan henkilökuntaa. Ja nimenomaan, tällä vaatesäännöllä halutaan juuri huolehtia siitä, että haalarit pysyvät kunnossa.

Vierailija
65/74 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurahousuja. Mielestäni nykyään kosteussuojaus on niiiiiin yleistä, että päiväkotien normaaleihin rutiineihin pitäisi kuulua sellaisten haalareiden asianmukainen kuivaaminen.

t. 66.

Vierailija
66/74 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän päätteksi se oli mennyt rikki. Hoitaja sanoi, että jatkossa ei näin kalliita leluja tarhaan kun tulee hoitajille paha mieli kun ne menee rikki (hoitaja oli itse rikkonut kuulemma lelun : ))) Minä sanoin, että tottakai minä tuon kaiken omalla vastuullani tänne (sen kaikkein tärkeimmänkin eli lapsen, By the way..) Itse en edes tiennyt että se oli kallis lelu ja eipä tuota meillä itketty ollenkaan, edes lapsi. Teidänkö logiikalla, minun olisi pitänyt saada raivokohtaus ja vaatia korvauksia? Ei helvetii sentään! Hoitajaparat todellakin teidän kynsissänne. En ihmettele kuinka moni hoitaja valittaa väsymystään ja haluaa vaihtaa alaa! H-Ä-V-E-T-K-Ä-Ä!!!

Vierailija
67/74 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai osoittaa mieltä Reimateciä vastaan (:D). Miksi ihmeessä hoitajat ylläpitäisivät sääntöjä, jotka HANKALOITTAISIVAT heidän toimintaansa? Kyllä nämä säännöt on luotu ihan sen mukaan, mikä on kätevimmäksi katsottu. Olette te sitten... outoja.

Vierailija
68/74 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

äitejä harmittaa se, että niiden pyhien vetimien päälle saatetaan joskus laittaa kurahousut. Kannattaa hankkia tavishaalari päiväkotia varten, jos ei kestä reimateccinsä joutuvat kosketuksiin kurakankaan kanssa.

Vierailija
69/74 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reima

Vierailija
70/74 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelu! En ollut muistanutkaan, ettei Reimatekkejä saa laittaa kuivauskaappiin. Sinne ne vaan on viskelty. 

Vierailija
71/74 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xc

Vierailija
72/74 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskytä vuotta, ylikin.

Vierailija
73/74 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että tällainen on ollut ongelma 20 vuotta sitten (ja kuka näitä vanhoja nostelee...?).

Esim. meillä eskarissa on ihan selkeä ohje ja sääntö, että kurahousut, kurahanskat ja kumpparit puetaan aina kun maa on märkä, enkä muista  kuulleni, että kukaan äideistä olisi asiasta valittanut.

Vierailija
74/74 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan