Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS tammikuussa, onko muita?

08.12.2005 |

Mulla tilanne, että ensimmäinen IVF/ICSI tulos negatiivinen. Nyt sitten PAS-hormonit saa aloittaa, kun toiset kuukautiset alkaa IVF-hoidon jälkeen. Laskiskelin, että ne osuis juur viikolle 1 eli tammikuussa sitten sais taas salamatkustajan toivottavasti sulatus onnistuu ym...

Tähän voi tulla seuraksi odottelemaan sitä, kun selviää tarkempi aikataulu.

kp 2/24-34

Kommentit (216)

Vierailija
81/216 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Olin eilen gynellä, ja limis 7,7cm paksunen. Siirtopäivä on sitten jo perjantaina, koska seur. mahdollisuus tiistaina, ja silloin on jo myöhäistä. Zumenon annostusta lisättiin 3:a tabletista 4:n. Luget aloitin myös eilen. Perjantaina pitää soittaa taysille ja kysyä, miten sulatus on onnistunut. Hoitaja meinas, että kun meillä on 16 alkiota pakkasessa, niin kyllähän joku niistä selviää.. Niinhän sitä luulisi. Katsotaan!

Eli Angut, meillä sama siirtopäivä! Ja ilmeisesti Ibiza menee silloin ultraan?

Solveig ja Marsa, perästä tullaan!

Mites Myyry, pääsetkö tammikuun junaan, onko menkkoja kuulunut? Ja eternal - helmikuu on myös lähellä, älä vaivu epätoivoon...

Mites muilla, ja onko vielä muita piinalijoita tai sellaisiksi lähiaikoina aikovia??

Plussasäteitä+++++

Vierailija
82/216 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveig, ONNEA ja PALJON LIIMAA!!!

Mimosa, olette saaneet mahtavan huurissaaliin=) ONNEA siirtoon ja LIIMAA sullekin!!!

Myyrylle pidän peukkuja ultraan " bd"

Huomasin hetki sitten, että olen pystynyt olemaan ajattelematta koko asiaa jo PARI TUNTIA!!! Kunnes tulin nettiin ja..

Eipä ole ollut tuntemuksiakaan, tai en ole vaan huomannut=) Olisikin kaikki vaan alitajunnassa. Mutta olen ainakin taas ollut iloisempi, hyvä minä.

Tsemppiä kaikille!!! Ihanaa, että näin monen tammikuusuunnitelma toteutuu.. Toivotaan, että kaikki päästään loppuun saakkai!!! Hirmuisesti plussasäteitä kaikille+

Lyyti pp7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/216 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille piinailun pian aloittaville ONNEA matkaan ja extrapari tarrasukkia! :)

Meikäläinen roikku joukossa mukana vaikka siirtoon pääsemme vasta viikolla 4. Menkat siis alkoivat viimein eilen ja tästä päivästä alkaen popsin Progynovaa nousevin annoksin. Eka ultra on ensi viikon perjantaina, samana päivänä kuin kaksi vuotta sitten sain varmistuksen plussasta :) Niin se aika menee...

Piinailijoille pitkää pinnaa loppusuoralle ja plussasäteitä matkaan mukaan! Perästä tullaan!

Vierailija
84/216 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mulla on sitten se limis ultra toivotaan että olis sen kokoinen että pääsis siirtoon ensi viikolla ja sitten piinailemaan...

Plussasäteitä kaikille piinistelijöille ja onnea meille siirtoon.

Kohta me kaikki sitten piinistellään...

Piinistelijät:

Marsa85, siirto 2.1, pp10

Lyyti77, siirto 4.1, pp8

Solveig, siirto 10.1, pp2

Mimosa75, siirto 13.1

agnut, siirto 13.1

Ibiza79, limis ultra 13.1

Korjatkaa, jos virheitä yritin kerätä meille piinis listaa tuolta pitkin pinoa!

Vierailija
85/216 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten huomenissa. Jännittää!!

Lyyti pitää kärkisijaa, ja piina on pian ohi... Vielä muutama päivä, ja sitten tiedät! Peukkuja ja varpaita ja.........

Hyvä idea Ibiza tehdä tuo lista. Mulla siirto vasta iltapäivällä, mutta onhan tuota ajomatkaakin monta sataa kilometriä. Lähden yksin, ja aion nauttia täysin rinnoin ja kuunnella musiikkia täysillä :) Ja toivoa ja rukoillakin...ehkä...:) Älä koskaan lakkaa haaveilemasta, älä koskaan lakkaa rukoilemasta. Älä koskaan lakkaa toivomasta, koska ihmeitähän voi tapahtua. Suora käännös ruotsinkielisestä:" Sluta aldrig önska, sluta aldrig be. Sluta aldrig hoppas, för under kan ju ske" .

Vierailija
86/216 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille keskenmeno marraskuussa ivf:stä. yritystä noin 2,5 vuotta takana. maanantaina 16.1. limisultra. olen käyttänyt viime perjantaista estradot laastaria.se hoitaja sano et siirto menis torstaille tai perjantaille. saa nähdä kuinka tällä kertaa käy. mulla on todella paha endometrioosi.eli jos nyt ei tärppää niin leikkaukseen. kunpa tärppäis niin saattais endo rauhottua vähäks aikaa.

ISOA PLUSSAONNEA KAIKILLE!

Vierailija
87/216 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Aluksi haluan toivottaa Mimosalle ja Angutille Onnea huomiseen siirtoon!!! Tarrasukkia=)

Hämyri, tervetuloa mukaan! Onnea tulevaan=)

Olisipa nämä piinapäivät jo ohi!!! Mitä lähempänä testauspäivä on, sitä tuskallisempaa tämä on=/ Enää ei tiedä edes miten kehoa tulisi tulkita. Pari päivää alaselkä on ollut todella kipeä ja kipu säteilee joka puolelle, eikä rinnatkaan enää pingota niinkuin eilen. Voi kunpa tietäisi kumpaa tämä on??

Ajatuksetkin on todella sekavia. Aiempaa pas-pinoa lukiessa omatkin toiveet onnistumisesta kasvoi, koska heistä suht moni plussasi! Mutta nyt on saanut lukea heistä monen saanen aikaisen keskenmenon tmv. Todella surullista!

Pakko vaan yrittää jaksaa ja toivoa, että selviän viikonlopun yli suuremmilta pelkokiputuntemuksilta! Olisi sitten testauspäivänä enempi jännittettävää=)

Olemmekin miettinet mieheni kanssa testausajankohtaa. Taidetaan pitää päät kylmänä ja testata vasta lääkärin ohjeen mukaan pp16!!!

Jaksuja kaikille piinaaville ja piinikset aloitteleville!!! Tuhansia plussasäteitä kaikille pinolaisille=)

Lyyti pp8

Vierailija
88/216 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten limis ultra, kaikki oli hyvin limis 11mm ja vasemmalla oli 20mm follikkeli. Huomisesta aloitetaan luget eli lääkitys huomisesta alkaen Zumenon 1x3 ja lugesteron 1x3, siirto keskiviikkona 18.1.

Piinistelijät:

Marsa85, siirto 2.1, pp11

Lyyti77, siirto 4.1, pp9

Solveig, siirto 10.1, pp3

Mimosa75, siirto 13.1

agnut, siirto 13.1

Ibiza79, siirto 18.1

Hämyri, ultra 16.1

Tervetuloa hämyri mukaan!

Tarrasukkia piinistelijöille!

Onnea siirtolaisille!

Vierailija
89/216 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tultiin Fertinovasta!!!!!!!!

Toinen " jäämiehistä" ei selvinnyt jatkoon, eli YKSI SIIRRETTIIN!!

Biologi laittoin alkioon vielä " alkioliimaa" . Joku uus juttu?

Ensin luulin vitsiksi, mutta oikeesti jotain ainetta laitettiin, auttaa kiinnittymisessä.

Aiemmin meillä molemmat selvinneet sulatuksesta...

Ehkäpä 13.pv perjantai meidän onnen päivä kuitenkin.

Voi tytöt, mua jännittää ja miestä vielä enemmän.

KIITOS valtavasti tuesta, ihana jakaa nämä piinat teidän kans!

+++liimaa nyt kaikille ja mieli korkealle, ei luovuteta!!

Vierailija
90/216 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista toki ettei toinen selvinnyt siirtoon, mutta pääasia että saitte yhden mukaan! Tarrasukkia vielä liiman lisäksi sinnepäin! Toivottavasti saamme parin viikon päästä lukea iloisia uutisia!

-Myyry

P.S Toivottavasti säästivät sitä alkioliimaa myös meille :)

Vierailija
91/216 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jokin flunssanpoikanen oli meillä koko porukalla ja se teki olon niin keljuksi. Illalla oli kuumeinen olo, ja tietysti jo mietin toiveikkaana muitakin mahdollisuuksia:-) Mutta eihän näin aikaisin voi mitään oireita olla? Joku väitti, ettei kiinnittymistä voi oikeasti tuntea, mutta kukas tietää. Alavatsa oli eilen kipeä ja laskeskelin, että alkio olisi siirrettäessä ollut neljän päivän ikäinen (pakastuspäivä 3. päivä) ja eilen kuuden päivän ikäinen. Mies alkoi jo hermostua mun laskeskeluihin...

Tuosta testauksesta tuli mieleen, että tehdäänkö PAS:ssa aina verikoe, vai testaako teistä joku ihan normaalilla pissatestillä kotona? Tuoresiirrossa testailin kotona ja vain ilmoitin tuloksen klinikalle. En tiedä, miten jaksan odotella verikoetta, huh. Joudun vielä soittamaan tuloksen töistä, mikä ei ole kiva ainakaan negauutisen tapauksessa. Ehkäpä odottelen sitten verikoepäivään ja teen kotitestin ennen labraan menoa niin ei tule isoja yllätyksiä.

Oireiden kyttääminen oli ainakin tuoresiirrossa turhaa, sillä niitä ei ollut mulla ollenkaan vaikka testi oli plussaa. Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
92/216 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Angut ja onnea vielä. Hauskaa tuo alkioliima=) Onkohan se ollut jo kauan markkinoilla? Meille siitä ei ole koskaan puhuttu mitään, tai sit sitä on käytetty mutta ei ole kerrottu! Piinailijoita on jo aikalailla. Nyt jännittäviä hetkiä teillekin!!!

Peukkuja Ibizalle, ensiviikolla on sinun vuorosi bd

Mä oon testannut aina kotona pissatestillä, niin tuoresiirrossa kuin passissakin! Varmaankin klinikkakohtaista. Taidetaan testata jo keskiviikkona(pp14) koska silloin on viimeinen lugepäiväkin, grrr. Nyt onkin lugen aika, huomiseen!

Plussasäteitä hirmuisesti=)

Lyyti pp9

Vierailija
93/216 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosa, miten siirto ja matka sujui! Onnea vielä sinullekin ja tarrasukkia=) Laitettiinko sinunkin huurikseen oikeasti liimaa?! =)

Lyyti pp9

Vierailija
94/216 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään pp1!

Oliko se niin, että kiinnittyminen tapahtuu 3-4 pv siirrosta?

:) lasken nyt niitä päiviä ja kuuntelen itseäni...kiinnittymis oireita!!!

Välillä mietin ajelenkohan ihan täysillä tämän lapsi asian kanssa!

Kaipa kaikilla " viiraa" :D

Mieskin niin varovaisesti suukotti ennen kuin töihin lähti, ettei satu minuun!

Ajattelin lähteä kävelylle ja samalla hakea kaupasta hyvää!

Lähetän teille kaikille piinailijoille osan tästä minun alkioliimasta!!!!

Vierailija
95/216 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinistelijät:

Marsa85, siirto 2.1, pp12

Lyyti77, siirto 4.1, pp10

Solveig, siirto 10.1, pp4

Mimosa75, siirto 13.1, pp1

agnut, siirto 13.1, pp1

Ibiza79, siirto 18.1

Hämyri, ultra 16.1

Tsemppiä piinistelijöille!

Miten meni Mimosalla???

Mä aloitin tänään luget. Pikkuhiljaa alkaa vähän jännittään keskiviikkona oleva siirto...

Vierailija
96/216 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Hyin meni. Kaksi alkiota matkassa,7 ja 8 soluiset, kuulemma hyvälaatuisia. Olivat joutuneet sulattamaan 4 alkiota, 2 oli " menehtynyt" . Eli vielä 12 alkiota jäljellä.

Tänään on huipannut niin, että olen jo pohtinut, onko mulla aivokasvain? Lisäksi huono olo, olen käynyt yökkimässäkin, mutta oksennettua en saa. En tiedä, mitä tämä on...

Ihmeellisen erilaisia hoitokäytäntöjä, Ibiza. Eikö sulla alanneet menkat päivää myöhemmin kuin mulla(2.1)? Ja mulle sanottiin, että tiistaina olis jo liian myöhäistä siirtää. Limis siis 7,7 tämän viikon tiistaina. Zumejahan mulla lisättiin 4 tablettiin päivässä ja samalla annostuksella jatkan nytkin.

Angut, minkälaisen alkion sait matkaan, kuinka monisoluisen??

Lasketaanko muuten siirtopäivä pp 1 vai pp 0?

Mä saan testata 27.1. eli tasan kaksi viikkoa siirtopäivästä. Teen pissatestin, mulle ei veritestiä olla edes mainittu.

Nyt jännittää tosi, tosi paljon. Ihanaa, kauheeta ja kaikkea siltä väliltä. Ilmeisesti zumet pitää menkat poissa, eli pääsisinkö minäkin oikeasti testaamaan, kerrankin. Ja toisaalta normaalin kierron mukaan menkkojen ei kuulukkaan alkaa ennenkuin 30.1, eli saan tosiaan jännittää testin tulosta.

Ei muuta kun jännitetään tytöt yhdessä!! Kaikille terveisiä t.Mimosa pp1 (luultavasti)

Vierailija
97/216 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että mimosalla on kanssa kyytiläset.

Joo, mun menkat alkoi 3.1 ja ultran ja lääkärin mukaan olis ovulaatio sunnuntaina ja sitten hoitava lääkäri päätti siirtopäiväksi sen perusteella keskiviikon. Mä jatkan zumeja samalla annoksella kuin aloitin ja tänään lisättiin mukaan luget.

Vierailija
98/216 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ibiza :)

Just siks siirron ajoittaminen perjantaihin on kummallista, mulla nimittäin " luonnollinen" ovulaatio olis su tai ma. Munkin mielestä tiistai olis ollut luontevampi päivä. Mutta pakko luottaa lääkärin ammattitaitoon. Ja itse asiassa se kyllä tarkasti erään vanhemman ja kokeneemman lääkärin mielipiteenkin... Ei tää ole ainot asia, missä olen huomannut hoitokäytäntöjen vaihtelevan suuresti...

Hyvää viikonloppua, ja onnea keskiviikon siirtoon!

Vierailija
99/216 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat alkiot sait kyytiin, onnea ja plussasäteitä=) Tänään siis pp1.

Täällä vain odotellaan=/ Olo on ollut ok, ehkä jotain pientä välillä. Nyt särkee päätä ja olo on hieman ovulaatiomainen. Mitä lie?!

Plussasäteitä!!!

Lyyti pp10 ( 4 päivää, grrr.)

p.s. Koskas Marsa testailee?

Vierailija
100/216 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

phuu... jännittää ihan hirveästi! Tsemppiä kaikille piinistelijöille. Nyt itselläni ei ole ollut mahakaan kipeä =) saas nähdä miten käy! mieli tekisi testata jo huomenna (pp13), mutta jospa maltan odottaa maanantaihin...elikkä yritän pinnistellä ja testata vasta maanantaina, vaikka oikesti testipäivä on 18.1(mun synttäripäivä)!

Milloin Lyyti testailee?

Toisaalta nyt tuntuu että on tärpännyt, koska olo on ihan erilainen kuin aikaisemmissa siirroissa.Ikinä aikaisemmin näissä hoidoissa ei ole mennyt näin pitkälle ilman minkäänlaista tuhruttelua...=)...Pidetään peukut pystyssä!!!ja kun kokeilin tuota alavatsaa niin se ois ihan niinkuin turvonnut...voi olla harhakuvakin, mutta siltä se tuntuu!ja lämpö on koko ajan hieman normaalia korkeammalla!

Mutta erittäin paljon plussäsäteitä ja liimaa meille kaikille!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi