Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS tammikuussa, onko muita?

08.12.2005 |

Mulla tilanne, että ensimmäinen IVF/ICSI tulos negatiivinen. Nyt sitten PAS-hormonit saa aloittaa, kun toiset kuukautiset alkaa IVF-hoidon jälkeen. Laskiskelin, että ne osuis juur viikolle 1 eli tammikuussa sitten sais taas salamatkustajan toivottavasti sulatus onnistuu ym...

Tähän voi tulla seuraksi odottelemaan sitä, kun selviää tarkempi aikataulu.

kp 2/24-34

Kommentit (216)

Vierailija
121/216 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuja sinulle oikein kovasti! Mutta eihän sitä vielä tiedä varmasti että miten käy!Jos sulla on vielä niitä lugeja niin ota ihmeessä ainakin siihen pp16 ja tee testi vielä silloin! Harmittaa kyllä....

Itse kävin tänään siellä verikokeessa ja saan vasta huomenna tuloksen...olisin niin odottanut jo saavani tiedon tänään, mutta ei! saa vielä piinistellä huomiseen!

Tsemppiä kaikille piinailuun!!ja plussa onnea! mites ibizalla meni siirto?

Vierailija
122/216 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen niin pahoillani!

Iso hali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/216 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liityn itsekin samaan joukkoon. Eli odotusteni mukaisesti ei plussaa meillekään irronnut. Blääh.....Tää on niin tätä...Täytyy vetäytyä nuolemaan haavoja ja miettimään lähdemmekö vielä joskus uuteen hoitoon. Nyt on pakkanen tyhjä ja kaksi ihanaa veijaria täällä kotona =)

täpäkkä & sisko ja sen veli 1v4kk

Vierailija
124/216 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinistelijät:

Marsa85, siirto 2.1, pp14(nega), pp16(veritesti)

Lyyti77, siirto 4.1, pp14(nega)

Solveig, siirto 10.1, pp8

Mimosa75, siirto 13.1, pp5

agnut, siirto 13.1, pp5

Hämyri, siirto 17.1, pp1

Ibiza79, siirto 18.1, pp0

Meillä oli 4 alkioo pakkasessä kaikki jouduttiin sulattamaan. Yksi onnellinen selvis siirtoon oli tänään 8-soluinen. Olen onnellinen tästä huurunenästä!

Pahoittelut neganneille!

Tsemppiä muille!

Vierailija
125/216 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen vaan onko sulla mitään " oireita" ?

Meillä sama pp menossa.

Luget kyllä aiheuttaa suurimman osan näistä tuntemuksista.

Mua palelee ihan pirusti ja oikeanpuol.tissi kipeä. :)

Välillä alamasussa juilimista jotenkin paksun tuntunen. Ei niin voimakkaita kuin menkkojen aikaan /ennen.

Haleja vielä neganneille. Minä vielä piinailen.

Marsalle ONNEA synttärin johdosta! (oliko se tänään)

Vierailija
126/216 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angut: kiitoksia onnitteluista!kylllä se tänään tuli 21v täyteen...eipä siitä kyllä ole paljon pystynyt nauttimaan kun jännittää se huominen testitulosten saaminen niin kauheasti! Ilmoittelen sitten huomenna tuloksesta kun saan siitä tiedon....pidetään peukut pystyssä!

Vierailija
127/216 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyyti, pahoittelut negasta :(

Marsalle tsemppiä tähän päivään ja myöhästyneet onnittelut eilisen johdosta! Itse vietän synttäreitä huomenna :)

Minun kohdalla siirtopäivä varmistuu huomisessa ultrassa. Veikkaisin sen olevan ens viikolla to tai pe. Jännittää jo nyt!

Vierailija
128/216 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsa, miten kävi? Ja myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut=)

En ottanut eilen viimeistä lugea, koska ekat tuhrut oli juuri tulleet kun olin aikeissaa laittaa lugen=( Nyt on vasta alavatsa kipeytynyt, joten eiköhän vuotokin kohta ala. Joten ei tarvitse enää testailla, tylsää!

Eilinen oli kyllä surkea päivä, vaikka pahempiakin on matkan varrella ollut. Ehkä tähänkin jo turtuu! Kyllä te tiedätte. Aviomies oli kultainen ja lohdutteli, teki ruokaa ja haki kaupasta lohtuherkkuja. Miten se voi aina olla noin ihana, vaikka varmasti siihenkin sattuu yhtälailla=)

Onneksi tämä päivä on ollut jo parempi! Tosin olo on kiukkuinen. Päällimäisenä mietin, että miten tässä voi aina käydä näin JOS minulla on kaikki ok. Miksei se alkio kiinnity??!! Vielä olisi se vaikein edessä, soitto tuloksesta klinikalle. Ehkä huomenna..

Kiitos kun sain purkaa tuntojani, helpotti kummasti! Teidän tuki ja myötätunto on ollut ihanaa, kiitti tytöt=)

Onnea kaikille ja plussasäteitä teille! Pakkohan pinoon on muutama plussakin saada, eikö vaan? Nyt loppuun hirmuinen plussa-aalto!!!

Lyyti

Vierailija
129/216 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinistelijät:

Marsa85, siirto 2.1, pp14(nega), pp16(veritesti), pp17

Lyyti77, siirto 4.1, pp14(nega), pp15

Solveig, siirto 10.1, pp9

Mimosa75, siirto 13.1, pp6

agnut, siirto 13.1, pp6

Hämyri, siirto 17.1, pp2

Ibiza79, siirto 18.1, pp1

Tänään on ollu tosi enrginen olo ja alavatsaa on nipistelly...

Toivon mukaan saataisiin tähän pinoon edes yksi plussa!!!

Vierailija
130/216 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan kaikille!

Hermot menee töissä...

On turvonnu olo ja outoa vihlomista...menkat varmaan tekee tuloaan! Päivällä tuli hauska tunne alamassuun, ihan kuin kuplia!!

Palelee, mutta kai kaikkia tällä pakkasella.

Mies sanoi eilen, että älä tutki ja kuuntele koko ajan iteäsi, anna olla.

Helppohan sen on!

Pidän kaikille peukkuja ja lähetän +++säteitä!!!

Angut pp6

Vierailija
131/216 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kurja olo teidän neganneiden puolesta, pahoitteluni :-(

Päätettiin miehen kanssa ennen näitä hoitoja, että nyt ei enää kakkoskierroksella piinailla, mutta tähän tämä taas meni. Siis minun osaltani, mies käski olemaan ajattelematta asiaa. Sanoin, että helppohan sun on, kun ei tartte kiskoa näitä tabuja. Hermo alkaa pettää ja kyttäilen oireita vaikka vielä alkuviikosta kirjoittelin tännekin ettei niistä mitään voi päätellä. Nyt olo on kiukkuinen ja hiton väsynyt. Rinnat eivät ole kipeät, mutta lämmöt ovat koholla. Tuntuu kuin vuoto alkaisi hetkenä minä hyvänsä, vaikka zumen pitäisi pitää se poissa maailman tappiin.

Ruikuti rui, taidan sortua testaamaan, vaikka se on tosi typerää tässä vaiheessa. Ainakin ostan sen testin tänään, jos löydän lähiapteekista SureStickin (se on kait herkkä).

Solveig ja pp9

Vierailija
132/216 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös testattu tänään pp14 nega, liityn siis muiden neganneiden joukkoon. Huonolta näyttää nämä tammikuun pas-onnistumiset tähän asti, toivottavasti te muut sitten plussaatte meidän muidenkin edestä. Pahoittelut kaikille neganneille, eiköhän sitä vielä täältä pohjalta nousta ja plussataan sitten joskus myöhemmin :).

Vierailija
133/216 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsaa, miten kävi? Mulla alkoi kuukautisvuoto tänään (kp1). Nyt se on sit virallisesti ohi=(

Jaksuja muille! Lyyti

Vierailija
134/216 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata!on tämä rankkaa!!!luget lopetin tänään, menkat alkaa sit tässä parin päivän sisällä! Pitää yrittää nyt nollata ajatukset tästä negasta ja yrittää siirtää ajatukset kohti seuraavaa siirtoa!huomenna pitää soittaa lääkärille!katsotaan mitä se sanoo!pitää kysyä että onko täällä meidän väestöliiton klinikalla käytössä sitä alkioliimaa jos ne kokeilis sitä sitten ensi kerralla!

Lyytille ja muille neganneille erittäin paljon jaksuja sekä lämmin halaus!

Ja kiitoksia synttärionnitteluista!

Vierailija
135/216 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ihanaa perjantaita!

Halit vielä neganneille! :(

Minä aamulla heräsin hiestä märkänä! Lugetko?

Muutenpa ei mitään erikoista.

Mulla vasta pp7, joten viikko tasan vielä testiin!!!

Jotenkin tyhjä olo, negaa tullu niin monesti jo....

Tsemppiä!

Vierailija
136/216 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrylle oikein hyvää syntymäpäivää? Mites piinistelijöillä menee?

Soitin tänään lääkärille ja uusi hoito aloitetaan heti tästä seuraavasta kierrosta...tässä nyt menkkoja odotellaan!eiköhän ne parin päivän sisällä ala!kysyin myös siitä alkio liimasta, mutta ei ollut kuullut koko liimasta...=(...aikoi ottaa asiasta selvää...

Oikein paljon plussasäteitä teille muille piinistelijöille!

Vierailija
137/216 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun tähän ketjuun, koskapa minulle tehdään 1. PAS luonnolliseen kiertoon n. vk 4-5... Ensi maanantaina on ultra. Nyt on meneillään kp11. Tämä on ihan uutta minulle:)

Historiasta se verran, että kahden vuoden kärvistelyn jälkeen tehtiin IVF 05/04, jonka tuloksena syntyi pieni tyttö 02/05. Nyt siis seuraavaa yritämme...

Olen ymmärtänyt, että PASin onnistumisen todennäköisyys on 20-25%. Kovin luottavaisella mielellä en ole... Mutta jokuhan meistä onnistuu, joten olkoon onni piinistelijöiden osana!!!

Vierailija
138/216 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinistelijät:

Marsa85, siirto 2.1, pp14(nega), pp16(veritesti nega)

Lyyti77, siirto 4.1, pp14(nega)

Solveig, siirto 10.1, pp10

Mimosa75, siirto 13.1, pp7

agnut, siirto 13.1, pp7

Hämyri, siirto 17.1, pp3

Ibiza79, siirto 18.1, pp2

xkirsikkax, ultra 23.1

Tervetuloa xkirsikkax mukaan!

Mulla menossa vasta pp2, olo on ihan normaali välillä nipistelee alavatsalla. Ja sitten mieli tekis vaan peuhata petissä. Onko jotain rajoitteita teille mainittu. Meille sanottiin, että normaalia elämää vaan.

Vierailija
139/216 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään varmistui, että siirto on 26.1

Suunnitelmissa on sulattaa kaksi alkiota ja tehdä molemmille kuoren avaus. Näin toimittiin myös ekassa passissa ja siitähän nappasin plussan. Jospa sama resepti toimisi tälläkin kertaa!

Limis oli tänään 6,5mm paksu ja kuulemma ihan hyvä. Progynovia popsin kuten ennenkin ja luget aloitan maanantaina.

Kuinka monta päivää ennen siirtoa te aloititte luget?

xkirsikkax, Tervetuloa joukkoon myös minun puolesta! Ihan kuin nimimerkkisi olisi tuttu.. Meilläkin haaveissa toinen lapsi. Eka syntyi 09/04.

Pluusatuulia piinistelijöille! Täällä on peukut pystyssä!

Vierailija
140/216 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli IVF:n aikaan myös normaalia elämää:) Tosin hieman sitä varoi kuitenkin... Ehkei ihan kaikkia urheilulajejakaan harrastaisi.

Mistähän nimimerkkini olisi tuttu? Tuolla nimet-palstalla ainakin pyörin sekä joillakin Yahoon-postituslistoilla.

Minkälaisia kiinnityskonstejä teillä on? Tyrnimarjakapseleita joku tuolla alussa sanoi syöneensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme