Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS tammikuussa, onko muita?

08.12.2005 |

Mulla tilanne, että ensimmäinen IVF/ICSI tulos negatiivinen. Nyt sitten PAS-hormonit saa aloittaa, kun toiset kuukautiset alkaa IVF-hoidon jälkeen. Laskiskelin, että ne osuis juur viikolle 1 eli tammikuussa sitten sais taas salamatkustajan toivottavasti sulatus onnistuu ym...

Tähän voi tulla seuraksi odottelemaan sitä, kun selviää tarkempi aikataulu.

kp 2/24-34

Kommentit (216)

Vierailija
41/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10.1. ultra ja toivottavasti 17.1. siirto.

Zumenonit aloitin 28.12.

Vierailija
42/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän löytyi tuttu nimi listalta kun aikansa kelas...! Jos nyt näin voi sanoo niin Kiva Tavata Vanha Tuttu viime vuoden pinoista. Näyt olevan täällä PAS-pinossa. En muista yhtään mikä se sun tausta olikaan, mutta ilmeisesti oot saanu pakkaseen huurunenuja kuitenki :D

Minä oon alottanu toisen kierroksen, Gonal-F alko 30.12.05, tällä viikolla 5.1. ois eka ultra joka kertoo jo aika paljo tulevasta aikataulusta tarkemmin. Toinen ultra 9.1. eli ens viikolla pääsen sit tositoimiin. Näillä näkymin nyt tehdään ICSI, viimeksi 11/05 oli IVF josta siis nega.

Tsemppiä tulevaan koitokseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan odotetaan kuumeisesti, että päästäis pakkasukot sulattamaan. Nämä kaksi alkiota ovat vuodelta 2003 eli samasta satsista kuin mistä tuo meidän tyttö sai alkunsa :)

Edellisessä hoidossa saimme lisäksi 2 alkiota pakkaseen. Nuo vanhemmat alkiot ovat 3:n päivän ikäisiä ja siirto ajoitetaan niiden mukaan. Jos ne eivät selviä sulatuksesta niin uudempia alkioitakaan ei voi siirtää, koska niitä on viljelty vain kaksi päivää. Monimutkaista :)

Enemmän kuin paljon onnea tähän hoitoon! Käyn vakoilemassa kuulumisiasi teidän pinosta.

Vierailija
44/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin juuri labraan ja toinen huurunenistä selvisi sulatuksesta, olen niin onnellinen=) Huomenna siirretään 5-soluinen alkio jollei yön aikana sitten jakaannu vielä lisää, toivotaan. Tuo 5-soluinenkin saa hyppimään ilosta, koska yleensä alkiot ovat olleet alle sen..2-4!?! Siinäkö syy?!?

Pitkämatka vielä edessä, mutta siirtoon pääsykin on jo niin iso asia. Ollaan oltu kyllä siinä suhteessa onnekkaita, että aina ollaan päästy siirtoon, mutta koskaan ei ole tullut plussaa=(

Onnea ja jännittäviähetkiä myös muille!!!!!

Vierailija
45/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee annos jakaantumissäteitä huurunenulle ja tarrasukat jo valmiiksi kiinnittymistä varten :o)

Tsemppiä!

Vierailija
46/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyryn lailla tarrasukkia ja liimaa tulevalle huurusiirrännäiselle :D Onnea matkaan!

Vierailija
47/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saatu tuki on niin mielettömän ihanaa ja ymmärtäväistä, täällä asiat on niin helppoa kertoa ja jakaa samassa tilanteessa olevien kanssa. TE YMMÄRRÄTTE! Onneksi uskaltauduin mukaan=)

Kiitos vielä ja Onnea edelleen!

Vierailija
48/216 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun alkua! Mulla tulossa ultra torstaina, jossa tsekataan näkyykö sitä johtofollikkelia. Edessä siis Pas, siirtopäivää en vielä tiedä, mut nyt tammikuussa kuiteskin. Niin, ja luonnolliseen kiertoon tehdään. Mulla oli tosi niukat menkat tässä uuden vuoden molemmin puolin, ei ole koskaan ollu niin niukat. Johtuu varmaan siitä, että negatiivisen testin jälkeen joulukuun alussa, kun lopetin sitten lugejen ottamisen, niin vuoto pääsi kunnolla alkamaan. Sitä tulikin sitten reilu viikko. Joo-o, vielä ei jännitä tuleva pas, mutta varmaan vatsanpohjaa nipistelee, jos ja kun sinne asti päästään.

Vierailija
49/216 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi, että edes yksi selvisi sulatuksesta! Sama jännitys vaivaa täälläkin...

Olen huomaavinani, että monella on nuo zumenonit käytössä. Käyttöohjeissa vaan lukee, että saattaa pahentaa endometrioosia. Se mulla on, joten en opikein ymmärrä, miksi käytetään tätä. En myöskään tiedä, miksei voida kokeilla lääkkeettömään kiertoon. Pitääkin kysyä, kun menen Tays:iin. Onko kukaan muu tästä pinosta hoidossa Tays:ssa? Jo viimeeksi (eka IVF) tähyilin ympärilleni, ja mietin, kuinka moni odotushuoneen naisista olis täältä tuttuja :) Hymyillään jos tavataan!!

Vierailija
50/216 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi lääkkeellinen PAS vaan tuli ei kysytty mitään annettiin vaan IVF:ssä ohjeet ja reseptit käteen.

Mä olen myös TAYS:ssa hoidossa, lääkäri HT.

Vierailija
51/216 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli se ennalta jännitetty siirto. En ole koskaan jännittänyt siirtoa noin paljon, ku tänään jännitin, grrr!!! Onneksi kaikki meni hyvin ja siirto oli jälleen helppo. Alkio oli jakaantunut yön aikana lisää, 7-soluiseksi=)

Nyt sitten piinapäiviä laskemaan ja odottelemaan testauspäivää! Eikös huominen ole vasta se pp1?!

Jännittäviä hetkiä myös teille muille omiin koitoksiinne!!!

Vierailija
52/216 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyytille matkaan liimaa ja liisteriä! Pysy nyt pikkuinen mukana sinne syksyyn saakka! :)

Meikäläinen varmaan pian tippuu koko tammikuun pinosta, kun ei menkkoja kuulu eikä näy. Maanantaihin meinasin odotella ja sitten soitan klinikalle, jos vuoto ei ole alkanut. Edellisellä kerralla menkat alkoivat kohtalaisen pian piikin jälkeen.. Voi kun ei olisi nyt mikään pielessä tuolla hormonipuolella..

Vierailija
53/216 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibiza-sama lääkäri mullakin! :)

Lyytille lisää onnentoivomuksia... liimaa... ja plussasäteitä! Perästä tullaan, parin viikon viiveellä.

Myyrylle pidän peukkuaj, että menkat alkaisi pian.

Mulla on todella hirveen kipee maha. Ja meinaan unohdella noita zumeja tuon tuostakin. Saas nähdä, kunka käy.

Vierailija
54/216 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyyti: Onnea matkaan ja plussasäteitä. Mikä on sun testauspäivä?

Myyry: Toivotaan, että menkat alkaa pian...

Mimosa: Mä laitoin puhelimeen muistutuksen zumenoneja varten, en muuten varmaan muistaisi.

Vierailija
55/216 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips. Mun testauspäivä on aina ollut siirrosta 2 vkoa+2pvää eli pp16. Mutta jännitys voi saada testailemaan jo pp14=)

Vierailija
56/216 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosa: millaiset menkat oli, kun aloitin zumenonit siis miten kesti ym?

Mulla kun aloitin ne niin niukkeni huomattavasti ja kestikin päivän vähemmän kuin normaalisti.

Onko ollu jotain sivuvaikutuksia zumeista? Mä en oo vielä huomannut mitään... Toivottavasti ei tuukkaan. Mä kyllä oon kaikista lääkkeistä päässy melkein ilman sivuoireita.

Vierailija
57/216 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulla menkat vieläkin. Normaalit kaikilla tapaa. Loppuvat pe tai la. Olo on muutenkin suht. normaali, mut päätä kivistää ja vähäsen huippaa. Liittyneekö sitten lääkkeisiin... Hyvä idea tuo muistutuksen laittaminen puhelimeen, muuten!

Tiistaina sitten ultraan, ja toivon mukaan saan sitten tietää siirtopäivän. Ei meinaa taas houisuissaan pysyä jännitykseltä. Jokohan tärppäisi???

Mites Ibizalla ja muilla etenee? Kuulumisia!

Mites Lyytillä piinapäivät kuluu :)

Vierailija
58/216 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kuulu ihmeempiä ultraa odotellessa, mutta se on vasta pe 13.1.

kp 4/24-34 zumejen popsintaa...

Vierailija
59/216 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, piinailut sujuu hyvin, oikeastaan erittäin hyvin=) Olen ollut jotenkin rennompi ja en niin panikoitunut kuin aikaisemmin! Vielä siis sydän toivoa täynnä. Toivotaan että loppuun asti eikä paniikki veisi voittoa, niinkuin yleensä!

Onnea tiistain ultraan ja mukavaa loppiaista=)

Vierailija
60/216 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa olette, joko jollakin on varmistunut siirtoajankohta? Onhan kaikki ok?

Itsellä pp3, aikaa tuntuu menevän todella hitaasti=( Kovasti mietin joko alkio olisi kiinnittynyt! Olo on väsynyt ja masussakin välillä kipristää ja on polttava tunne?! Voi olla että johtuu lugestakin.

Kirjoitelkaapa kuulumisianne! Olisi mukava saada täältäkin pp-seuraa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme