PAS tammikuussa, onko muita?
Mulla tilanne, että ensimmäinen IVF/ICSI tulos negatiivinen. Nyt sitten PAS-hormonit saa aloittaa, kun toiset kuukautiset alkaa IVF-hoidon jälkeen. Laskiskelin, että ne osuis juur viikolle 1 eli tammikuussa sitten sais taas salamatkustajan toivottavasti sulatus onnistuu ym...
Tähän voi tulla seuraksi odottelemaan sitä, kun selviää tarkempi aikataulu.
kp 2/24-34
Kommentit (216)
Marsa, hyvältä vaikuttaa tilanteesi!!! Jännittäviä hetkiä tiedossa=) Peukut on pystyssä huomiselle bd. Kerrothan heti sitten kuinka kävi!!!!
Lyyti testailee siis keskiviikkona pp14, hätähousu aion olla niinkuin sinäkin=)
Hyvältä vaikuttaa täälläkin, toivottavasti. Olo on ollut tänään normaali, ehkä liiankin! Muutamana päivänä on ollut pistoa vatsassa navan yläpuolella ja röyhtäilyttänyt on kovasti, närästystä?! Eilen oli myös turvonnut olo, farkut kinnasi epämukavasti!!! Rinnat on hieman pinkeät, mutta ei kuitenkaan kipeät=/ Eilen illalla iski jo paniikkikin ja itketti, jännitys on liian suuri. Kunpa vaan tietäisi. Liian monta päivää keskiviikkoon!
Plussasäteitä kaikille!!!
Lyyti pp11
Ihana lukea teidän viestejä!!!
Marsalla varmaan ++++++++++++++++!!
Toivottavasti muillakin!!
Minulla siis pp2 tänään. Aivan epänormaalin normaali olo!
Ihan kuin mitään ei olisikaan meneillään! Edes lugeista ei oireita.
Ennen huimannut ja oksennuttanut ja palellut ja ja ja...
Nyt ei mitään.
Jos me onnistutaan, saan synttarilahjaksi pienen käärön syksyllä!!!
++++++++säteitä kaikille!
jänskättää!siirto siis aikaistui.menin kovien vatsakipujen takia lääkäriin jo perjantaina.endometrioosi siellä kipuilee.ultrattiin.limis 10,2mm eli päätettiin että laastari puolitetaan ja tiistaina siirtoon.luget alotin eilen aamulla.tänään alkiot pakkasesta.toivotaan että selviytyvät.mies työmatkalla eli harmittaa hiukan ettö menen yksin tällä kertaa siirtoon.
Sori sotkeennun pinoonne...
Kerro heti isää siitä alkionliimasta!! Onko ne käyttäneet kauankin sitä siellä? Millä perusteella ne sitä sinulle laittoivat? Ihan vaan kiinnostaa kun oli sama hoitopaikka ja meille tuli + ekalla PAssilla ja aloin miettimään että käyttävätkö ne sitä siellä kaikkiin pas-alkioihin? Meillä ei ollut mitään puhetta asiasta.Onkohan tämä joku ihan uusi juttu? Meille siirrettiin 1kpl 8-soluinen kaveri marraskuussa.
Piinistelijät:
Marsa85, siirto 2.1, pp14
Lyyti77, siirto 4.1, pp12
Solveig, siirto 10.1, pp6
Mimosa75, siirto 13.1, pp3
agnut, siirto 13.1, pp3
Hämyri, siirto 17.1
Ibiza79, siirto 18.1
Minulla ei mitään kummallista kerrottavaa tässä vaiheessa!
En tajunnu kysyä enempää liimasta.
Lekuri vaan totesi, että biologi laittoi alkioliimaa " kaverin peppuun" , jotta helpottuis kiinnittyminen.
8 soluinen oli meilläkin ja ykkös luokkaa...
Olisko limiksestä kiinni tai vaan siitä että tuoresiirto ei onnistunut. Meillä takana jo 4 PASsia. (tämä siis toinen IVF).
Aika uus systeemi taitaa olla, ainakin Suomessa tämä liima.
Aiemmin hoidossa Diacorissa, siellä ei ollut liima käytössä...
Minä siis piinailen tänään jo kolmas pv.
Täysin oireettomana!
tänään sitten testailin (pp14)....mutta negaahan se näytti!olin jo jotenkin niin varma että nyt tärppää koska oireet on sen mukaiset ja tämä on ihan erilainen kuin muut siirrot!!!no mutta keskiviikkona vielä verikokeisiin, siellähän sen sitten näkee varmasti!elikä minun kohdalta edelleen piinistellään vaikkakin mieli ei ole enää korkealla!!!
marsa85.älä viellä lannistu.testasin myös apteekin testillä viimeksi (11/05)negaa ja verikokeella plussaa.kylläkin se meni kesken sitten,mutta älä vielä menetä toivoa.en tiedä onko väärin antaa toivoa,mutta olen oppinut että tossa vaiheessa toivoa vielä on.verikoe on herkempi kuin apteekintesti.
mulla siirto huomenna!
täytyy laittaa punaset pikkarit jos ne säteilis energiaa huurunenälle.
Ibiza79,kaiva kans punasta vaatetta esiin keskiviikolle. koitetaan jos väriterapiasta olisi apua.
Marsa, pahoittelut negasta! Toivotaan että se keskiviikon verikoe toisi kuitenkin sen toivotun plussan=) Peukut pystyyn bd
Keskiviikkona selviää sit miten itsellä käy. Voisipa oireilusta / oireettomuudesta päätellä edes jotain, mut näköjään ei voi. Testi kertoo vasta totuuden, joillakin! Luultavasti myös omalla kohdallani. Testi poltti kaapissa jo tänään ja aioin olla todellinen hätähousu, mut enpä uskaltanutkaan=) Haluan elää ainakin vielä huomisen haavemaailmoissa.
Plussaa ja säteitä kaikille toivoen Lyyti pp12
Alkaaollavaikuttavan pitunen pino meillä :)
Marsalle peukkuja, toivottavasti peli ei ole vielä pelattu! Ja Lyytille kans, jännittävää! Mulla pp 4 kun vuorokausi just vaihtui. Alavatsalla painon tunnetta ja väsy on, ei muuta kummempaa. Toiveet korkealla.
Ibizalle lykkyä siirtoon....
Peukkuja vielä verikokeisiin, toivottavasti + tupsahtaa.
Minulla pp4 tänään ja punastelen töissä!! Ottaa aivoon, yhtäkkiä olen tulipunainen ilman syytä. Luget varmaan syynä. Muita oireita ei sitten olekaan..
Huh huh vielä monta päivää....
nehän voivat vaihdella raskaudesta toiseen, esim. pahoinvointia ei todellakaan ole kaikilla. Mulla on vielä yksi teoria noista oireista. Väitän, että luomuraskaudessa oireet olisivat voimakkaammat kuin keinoalkuisessa. Edellisessä hormonimäärät kohoavat äkillisesti ja yksilöllisesti, kun taas jälkimmäisessä hormonitasoa säädellään tasaiseksi eikä niitä " hormonipiikkejä" silloin tule.
Itselläni on takana jo vuosia sitten yksi luomuraskaus, joka päättyi keskenmenoon viikolla 12. Sen jälkeen ei raskautta sitten kuulunutkaan ja sittemmin aloitimme hoidot. Oireet olivat voimakkaat, mm. rintojen turvotusta ja arkuutta jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Pahoinvointi alkoi viikolla 6 ja oksensin joka aamu. Oireet hävisivät yhtäkkiä ja viikolla 12 alkoi vuoto (alkio menehtynyt aikaisemmin jo). Kun sitten olimme hoidoissa, niin odotin noita samoja oireita eikä niitä tullutkaan. Olin aivan varma, että emme ole onnistuneet, mutta toisin kävi. Yritän siksi kannustaa itseäni olemaan kyttäämättä oireita, mutta eipäs se olekaan niin helppoa!
Nyt on menossa pp 7. Olo on ollut valtavan väsynyt, iltaisin sammun kuin saunalyhty ja nukun sen 8 tuntia, viikonloppuisin enemmän jos mahdollista. Palelen iltaisin kuin horkassa, ja pidän sisälläkin villapaitaa päällä (normaalisti tarkenen t-paidassa). Alavatsassa tuntuu ajoittain jotain, mutta kovin epämääräistä on. Olen päättänyt tehdä testin sunnuntai-iltana, päivää ennen verikoetta.
Täytynee mennä kaiveleen vaatekaapista jotain punaista huomiseksi, jos olis apua... ;)
Piinistelijät:
Marsa85, siirto 2.1, pp14(nega), pp15
Lyyti77, siirto 4.1, pp13
Solveig, siirto 10.1, pp7
Mimosa75, siirto 13.1, pp4
agnut, siirto 13.1, pp4
Hämyri, siirto 17.1, pp0
Ibiza79, siirto 18.1
Onnea huomiseen verikokeeseen Marsa!
Mulla huomenna sitten siirto!!! jos kaikki menee ok...
Pakko käydä aina välillä kurkistamassa olisiko pino kasvanut, hyvältä näyttää! Mukava porukka kasassa, kiitos tytöt!
Hämyri, miten siirto meni? Onnea ja paljon liimaa ja tarrasukkia!!!
Täällä jälleen oireettomana, jo toista päivää. Iltaisin saattaa ilmetä jotain pientä, mutta päivät on ollut suht normaaleja. Rinnat on taas painavat, mut kivuttomat, ehkä välillä vihloo ym?! APUA, aamulla pitäis testata!!! Sitten vasta tiedetään, nyt vasta toivotaan parasta. Olisipa totuus vihdoinkin jotain ihanaa, vauvantuoksuinen syksy kelpaisi meille=) Ei taida yöllä tulla uni, grrr. Nyt jo jännitys kourii mahanpohjassa.
Onnea Marsalle huomiseen!!! Onnea Ibizalle huomiseen siirtoon, vihdoinkin=) Liimaa ja tarriksia!!!
Jaksuja muille piinistelijöille!!! Plussasäteitä tuhansittain kaikille!!!
Lyyti pp13
Mua alko jännittää jotenki sun puolesta!!!
Mielettömät ++++säteet!!!
Minäkään en varmaan nuku, piinailen ja jännitän teidän muidenkin testejä!!!! :D
Vielä töissä yritän jaksaa neljään saakka...palelee ja turvonnu olo..ne luget ne luget...ja suklaa jota vedän hullun lailla...
eli kolme alkiota oli pakkasessa.eilen sulateltiin.kaksi oli ok.toinen oli tänään 4 soluinen ja toinen 6 soluinen.
Kuulostaako hyvälle? onko jollain tietoa enemmän?
mul tehtiin siirto viimeks heti seuraavana päivänä punktiosta eli sillon ei vielä pystytty sanomaan mitkä yksilöt olis ok.summanmutikassa kaksi sillon valittiin.nyt siis oli mahis jo nähdä et onks alkioil mitään mahkui.
No sinne ne pujahti ;0)
ei muuta ku piinailemaan.
Hirmuisesti kaikille onnen halauksia!
Minulla pp5 today.
Mikäs olo muilla? ja fiilikset?
Minä touhotan ihan kuin mitään ei olisikaan...
aamulla alkoi toista rintaa " tuikkimaan" sivulta, välillä tuntuu...
Muuten ei mitään. Paitsi lugeista turvonnut olo.
Pelkään nyt että tuikkiminen tietää menkkoja... voi ei.
Nyt tsemppaan!
Kertokaa kulumiset!
Haleja kaikille!
Tietysti! Toisaalta olin kyl luottavainen plussaan, mut näinpä siinä jälleen kävi. Voi että ku harmitaa, koska ennen on aina alkanut kuukautiskivut hyvissä ajoin ennen tuhruttelua ja nyt ei oo minkäänlaisia tuntemuksia alavatsassa eikä tuhrun tuhrua. On kuitenkin jo (kp32/27-30). En aio ottaa enää tänään lugea, joten eiköhän kivut vuotoineen ala sitten pian! Eilen kyl vielä mietin, että jos tulos on nega, niin otan viimeisen lugen normaalisti ja testaan kertaalleen lääkärin ohjeen mukaan pp16, mutta nyt olo on niin surkea etten usko enää plussaan!!!
Jatko on vielä ihan auki, mutta luultavammini nämä hoidot olivat nyt tässä! Takana on kuitenkin jo kaikkinensa kahdeksan, + tämä, yhden viivan tuijotusta=( Voimia tuskin on enää aloittaa isoja hoitoja. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Hirmuisesti plussaonnea teille muille!!! Jännityksellä seuraan miten teidän tyttöjen käy!!! Onnea onnea!!! Oli mukava piinailla yhdessä ja jakaa tämä teidän kanssanne=)
Ibizalle vielä onnea siirtoon!!! Miten meni?
Plussasäteitä!!! Lyyti
kyllä myötätunto kyynel nyt vierähti poskelle.
ISO hali ja voimia!
Piinistelijät:
Marsa85, siirto 2.1, pp13
Lyyti77, siirto 4.1, pp11
Solveig, siirto 10.1, pp5
Mimosa75, siirto 13.1, pp2
agnut, siirto 13.1, pp2
Ibiza79, siirto 18.1
Hämyri, ultra 16.1
Marsalla on lyllä nyt jännät paikat ja pian lyytiiläkin. dbdbdbdb
Muut vielä piinailun alkutaipaleella...
Kaikille tarrasukkia!!!
Itse jo vähän jännityksellä odotan miten käy saadaanko huurunenä matkaan. Meillä pakkasessa 4alkioo kahdessa oljessa pareittain.