Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko sinä nuorena pissis, kovis, urheilija vai nörtti?

Vierailija
10.02.2013 |

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sanna-raipe, kuten aika moni 80-90 luvun vaihteessa.

Vierailija
2/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietokoneita olisi ollut, olisin ollut varmaan nörtti. Mutta en ollut edes lukutoukka kympin tyttö, koska en pärjännyt tarpeeksi hyvin koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja masentunut urheilijatyttö olin.

Nykyään olen vain masentunut ja syömishäiriöinen.

Vierailija
4/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöinen ja masentunut urheilijatyttö olin.

Nykyään olen vain masentunut ja syömishäiriöinen.

Ja olin myös aika eristäytyvä ja kaverit, joita ei kauheasti ollut, olivat pissiksiä.

Vierailija
5/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koulussa, yksinäinen, arka, masentunut.

Vierailija
6/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilin paljon, ryyppäsin paljon, mutta olin ystävällinen ja pidetty. Pukeuduin aika erikoisesti. Koulussa noin kasin oppilas, kun olin hyvin laiska.

Vierailija
8/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan vähän koviskin (siis ryyppäämistä, poikaystäviä jne.), joka teki kaikkea muuta kuin opiskeli, mutta kirjoitti viisi laudaturia. Nykyään tavis, kiva ammatti ja työ, urheilullinen perheellinen.

Vierailija
9/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuin paljon, mutta en harrastanut mitään vakavasti. Lähinnä se oli sellaista kaveriporukalla höntsäilyä. Laji vaihtui porukan mukaan. Koulussa pärjäsin kohtuullisesti, mutta kaikkea tietokoneisiin liittyvää enemmänkin pelkäsin kuin halusin oppia, eli en ainakaan nörtti ollut. Sellainen tavallinen kiltti tyttö, joka kyllä pyöri kylillä viikonloppuisin, mutta joutui kulkemaan äidin kyydillä kotiin pitkän matkan takia. Ihana äiti mulla, kun jaksoi harvase viikonloppu ajella yötä myöten hakemassa mua milloin mistäkin.

Vierailija
10/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi laiska.

Vierailija
11/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä oikein tiedä vieläkään, että millainen se on.

Mä olin tavallisen ja koviksen sekoitus. Olen pieneltä paikkakunnalta ja kuuluin siihen porukkaan, johon "kaikki" olisi halunnut kuulua. Oli paljon trendikkäitä kavereita ja nörtit oli jotain ihan kauheaa.

Koulu meni ihan ok, mutta en mikään hikari ollut. Se olisi ollut ihan järkyttävää ja noloa. :D

Vierailija
12/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka yläasteella 9,7. Siihen aikaan ei enää ollut muotia olla punkkari. Mä olin aika yksin.

Vierailija
13/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkonäöstäni erittäin tarkasti huolta pitävä, urheilua harrastava ja huippuoppilas. Eli ilmeisesti pissis-urheilija-nörtti. :D

Vierailija
14/45 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n vaihtoehdoista lähinnä kai kovis. pissis-sanaa ei käytetty vielä

Vierailija
15/45 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siinä alkuperäisessä merkityksessä, ska, dr martens, siilitukka ja pitkät 'pularit', twotown jne. hengailtiin rastojen ja skeittareiden kanssa. Pössyttelyä, halpaa viiniä, lintsausta, aktiivista musan kuuntelua, kirjallisuutta. Oltiin laajasti kiinnostuneita vaihtoehtokulttuureista, mutta nuoruuden ihanan mustavalkoisella ehdottomuudella. Skinistä siirtyminen vegaaniksi ja rastaksi... ka kokoajan yli ysin.

Vierailija
16/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheileva nörtti

Noi sulkee molemmat toisensa pois.

Päinvastoin. Urheilijat ovat ihan älyttömiä nörttejä omalla alallaan.

Itsekin olin nörtin ja urheilijan yhdistelmä. Harrastin pelaamista, tietokoneiden virittelyä ja tieteen opiskelua omaksi huviksi yhtä aikaa kansallisella tasolla sulkapalloilemisen lisäksi.

Vierailija
17/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä, ap, oot tosiaan koulusi käynyt, jos sun mielestä on pakko kuulua noin tiukasti rajattuihin ryhmiin, eikä ole vaihtoehtoa "tavallinen"?

Kun itse olin koulussa (70-80 -luvuilla), niin vain muutama oppilas olisi voitu määritellä tuollaisilla termeillä.

Vierailija
18/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatin kovan kuoren itselleni ja päätin että kukaan ei mulle enää vittuile. Ryyppäsin, poltin, olin kovis jo kasilla. Kukaan ei enää uskaltanut tulla kiusaamaan. Sitten jouduin jo tarkkiksellekin kun koulu meni huonosti. Kotiolot oli ihan kamalat myös. Sain kuitenkin hyvän päästötodistuksen ja jatkoin lukioon, koska en ollut mikään tyhmä kuitenkaan. Nyt akateeminen ja ihan tavallinen ihminen.

Vierailija
19/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheileva nörtti

Noi sulkee molemmat toisensa pois.

Päinvastoin. Urheilijat ovat ihan älyttömiä nörttejä omalla alallaan.

Itsekin olin nörtin ja urheilijan yhdistelmä. Harrastin pelaamista, tietokoneiden virittelyä ja tieteen opiskelua omaksi huviksi yhtä aikaa kansallisella tasolla sulkapalloilemisen lisäksi.

nörtti voi olla urheilullinen. Nuoruudessani epäurheilullisuusoli nörttien piirre. Urheilullisuus oli varma keino välttyä nörtiksi leimaantumiselta.(nörtit olivat syrjittyjä)

Vierailija
20/45 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylkiö