Olitko sinä nuorena pissis, kovis, urheilija vai nörtti?
Kommentit (52)
Olin hieman hippi-/ punk-/ grungehenkinen ja minulla oli paljon mielipiteitä. Keskiarvo oli ysin paremmalla puolella, mutta olin muuten räväkämpi kuin luokan nörtit.
urheileva nörtti
Noi sulkee molemmat toisensa pois.
Hiljainen, kiltti ja tunnollinen. Tulin toimeen pääsääntöisesti kaikkien kanssa ja huumorintajuni vuoksi kai välillä nousin esiin tapetistakin. Nörtiksi en itseäni miellä, sillä henkisesti olin varsin hip, vaikka perheen kukkaro ei niinkään sallinut sen realisoitua ulkonäössäni.
En tietenkään - minä olin pitkätukkainen hippi.
Eniten noista nörtti, mutta kun olin hyväkuntoinen ja minulla oli naispuolisia kavereita kauheasti, niin ei se oikein siihenkään osu. Koviksia potkin tarvittaessa munille ja hakkasin leukaan, jos yrittivät jotain. Uskoivat.
Nörtti. En niinkään tietokoneella, mutta kuuntelin Nightwishiä ja luin fantasiakirjallisuutta. Tykkäsin eläimistä ja biologiasta. Minulla oli pari hyvää ystävää luokallani, joiden kanssa jaettiin nämä kiinnostuksen kohteet, mutta muuten oltiin varmasti aika neutraaleita ulkopuolisten (muun luokan) silmissä.
Eli maajoukkuetason urheilija, mutta tavallaan pissis ja ehkä nörttikin, kun k.a. oli koko peruskoulun ja lukion yli 9,5. Nyt kahden pienen pissiksen pissis-lääkäri-äiti.