Olitko sinä nuorena pissis, kovis, urheilija vai nörtti?
Kommentit (47)
alkoholisti perheessa kasvoin ja sen lieveilmiöineen vaikutti kaikkeen.
syrjäytynyt häirikkö,pinnan alla masentunut alkoholistiperheen tukea kaipaava tyttö
olin syrjäytynyt ja masentunut alkoholisti perheessa kasvoin ja sen lieveilmiöineen vaikutti kaikkeen.
ole mikään "alaryhmä". Kyllä varmasti joihinkin kuuluit? Nörtteihin?
Pärjäämiseni koulussa oli keskivertoa, koska lintsasin aika paljon. En uskaltanut mennä kouluun kiusaamisen vuoksi.
Liikuin kyllä paljon ja oli tosi hyvä kunto, mutta en kilpaillut urheilussa tai harrastanut ohjattua urheilua.
Mä oon tavis. En hyvä enkä huono missään. Ka n. 8 ja sit 3.
Talleilla pyörin, hevoset ja ratsastus täyttivät elämäni. Luin myös paljon.
Nörtti en ollut (tallitytöt harvoin olevat) enkä toisaalta mikään urheilijakaan, en kovis (olin ystävällinen ja empaattinen nuori).
Join alkoholia 16-vuotiaasta lähtien kun biletin kavereiden kanssa, en polttanut enkä harrastanut irtosuhteita. Toisaalta olin kirjallisesti lahjakas, ja luin paljon erilaista kirjallisuutta.
En siis ollut mikään noista. Lähinkuvaus olisi tallityttö.
Hevostytöt taitaa mennä urheilijoihin
Kiltti tavallinen tyttö, joka pärjäsi kohtuullisesti.
ujo, hiljainen, koulussa keskitasoa
mutta pissikseksi "haukuttiin". Että kai ulkopuolisten silmin pissis mutta omasta mielestäni olin kyllä muuta..
Hiljainen, paljon meikkaava ujo, joka ei viihtynyt koulussa.
sitten varmaan. Ajattelin kai olevani jokin punkkari, mutta hipiksi mua joku taisi nimittää.
Koulussa olin hyvä, joten hikariksi varmaan joku luonnehti, nörtiksikään en itseäni miellä.
gootti Kovis
gootit kuului nörtteihin.
ehkä sit noiden kolmen ekan kombinaation olemus olin :)
olin hippinörttifriikki....mut sillon kaikki oli jotain eikä muita oikein kiinnostanu kun omat ryhmät...
En mikään noista.
Jäi aloituksesta pois vaihtoehto: jokin, muu mikä?
t.ap
luin paljon, rillit, olin hyvä koulussa, pelasin tietokoneella jne. Ujo ja syrjäänvetäytyvä en ollut, enkä arka.