Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys rumille naisille; Miksi sinulla on komea mies ?

Vierailija
10.02.2013 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä olen edelleen, vaikka omasta mielestäni olen ruma. Mieheni ei välttämättä ole muiden mielestä erityisen komea, mutta minä pidän häntä komeana.

Kauneus/rumuus ei ole suhteen ylläpitävä voima, mutta se edesauttoi kohtaamistamme.

Vierailija
2/12 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarkasmini ja musta huumorintaju taisivat vedota. Olen myö erittäin kyyninen pikkuvanha valittaja. Kaiken lisäksi ruma tietysti, ja vähän ylipainoakin on.

Vastaus kysymykseesi: en tiedä mitä tuo minussa näkee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli nuorempana komea. No ajan mittaan on muutamasta syystä käynyt niin, että miehestä on se komeus karissut joidenkin mielestä, ja minusta ei nätteys ehkä niin nopeaan.

Uudet tuttavuudet on saattaneet sivulauseessa ihmetellä miehelle jotain, mutta vanhat ystävät ei sanallakaan. On muutenkin muututtu ihmisinä vuosien myötä, joten jos ero tulisi, niin varmaan muista syistä kuin ulkonäöllisistä. Mutta nyt tuskin tulee. Sisin ratkaisee ja tunne.

Vierailija
4/12 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko niinkään ruma, mutta ylipainoinen olen ja sehän täällä usein on yhtäkuin ruma :)

Ja enhän mä toki tieä, onko mun mies yleisellä tasolla komea, musta se on kauhean komea. Meni mokoma laihduttamaankin 25 kiloa ja on, perhana entistä komeampi!

Mutten mä osaa vastata miksi seon juuri mun mies, kaiketi siksi, että rakastaa mua. Olen mä aika ihana vaimo ja äiti, ylipainonikin kanssa :)

Vierailija
5/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on komea mies, koska satuin rakastumaan komeaan ja hän minuun. Itsekään en ole äärimmäisen ruma, eikä mieheni ehkä ihan kaikkien naisten mielestä äärimmäisen komea. Minulla on paljon muita hyviä ominaisuuksia, kuten keittotaito ja iloinen olen luonteeltani. Olen myös koulutetumpi, kuin mieheni ja taitava monessa asiassa. Olen lyhyt, mutta ihan hyvät naiselliset muodot... Summa summarum: luulen, että minulla on komea mies, koska itse päättäväisesti valkkasin komean miehen.

Vierailija
6/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluamme elää loppuelämämme yhdessä.

Vierailija
7/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asui vanhempiensa luona kun tavattiin netin kautta.

Tuskin oltais normaalisti ikinä muuten nähty.

Vierailija
8/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon yhteistä. Useita samoja mielenkiinnon kohteita ja kuitenkin niin erilaisia näkemyksiä että puhuttavaa riittää vielä 20 vuoden jälkeenkin.

Miestäni on usein tultu pokaamaan vaikka on oltu yhdessä liikkeellä. Iskijät ei kaiketi usko, että mieheni voi olla tällaisen ruman ankanpoikasen kanssa - ainakaan, jos paremman näköisiä olis tarjolla :)

Mies on näistä iskuyrityksistä hyvin kiusaantunut, koska kilttinä ihmisenä ei halua sanoa pahasti. Suuttuessaan osaa kyllä olla häijy pakkeja antaessaan.

Vierailija
9/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hän sattuu olemaan persoonallisuudeltaan sellainen, että moni pelkää häntä. Lisäksi hän on hyvin vähän kiinnostunut ulkoisista asioista eli rumuuteni ei haittaa häntä, ei vain voi mitään omalle komeudelleen.

Minä puolestani en pelkää, vaan rakastan! Ihana mieheni. :)

Vierailija
10/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hän sattuu olemaan persoonallisuudeltaan sellainen, että moni pelkää häntä. Lisäksi hän on hyvin vähän kiinnostunut ulkoisista asioista eli rumuuteni ei haittaa häntä, ei vain voi mitään omalle komeudelleen.

Minä puolestani en pelkää, vaan rakastan! Ihana mieheni. :)

Vierailija
11/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuitenkin niin älykäs ihminen, ettei arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella, vaan on enemmän kiinnostuneempi muista ominaisuuksista. Itsekään en ihastunut hänen ulkonäköönsä, vaan olimme pitkään ystäviä ja rakastuimme toisiimme ihmisinä.

Vierailija
12/12 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon yhteistä. Useita samoja mielenkiinnon kohteita ja kuitenkin niin erilaisia näkemyksiä että puhuttavaa riittää vielä 20 vuoden jälkeenkin.

Miestäni on usein tultu pokaamaan vaikka on oltu yhdessä liikkeellä. Iskijät ei kaiketi usko, että mieheni voi olla tällaisen ruman ankanpoikasen kanssa - ainakaan, jos paremman näköisiä olis tarjolla :)

Mies on näistä iskuyrityksistä hyvin kiusaantunut, koska kilttinä ihmisenä ei halua sanoa pahasti. Suuttuessaan osaa kyllä olla häijy pakkeja antaessaan.

T.Ennen lapsia kaunis :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi