Paljonko sinulla on rahaa tililläsi juuri nyt?
Kommentit (55)
käyttötili: 1 300
sivutili: 6 500
säästötili: 10 200
rahastosäästöön menevien tili: 800
osakkeisiin menevien tili: 2 000
olen pelkkä kotiäiti-luuseri eikä työtä näkyvissä ja mies työtön:)
Omalla käyttötilillä hieman alle 300e, palkkapäivään viikko. Miehen kanssa on yhteinen "vara"tili tai säästötili siellä noin 16000e
Säästötilillä 432,14€
Toinen säästötili (lapsen ajokorttia varten): 860€
Saldot niissä 7400€, 20 000€, 7000€ ja 50 000€. Viimeksi mainittu määräaikainen korkeampi korkoinen tili.
Suomessa muka on paljon köyhiä. Harhakuvitelmaa...
voivat anonyymisti kehuskella rahoillaan ja tuntea suurta ylemmyydentuntoa meitä köyhiä kohtaan.
voivat anonyymisti kehuskella rahoillaan ja tuntea suurta ylemmyydentuntoa meitä köyhiä kohtaan.
kummasti kateelliset vääntävät kehuskeluksi kun vaan sanoo miten asiat ovat.
Ihan hipihiljaako pitäisi olla vai miten saavutan hyväksyntäsi?
abaut 14e + 1kpl 5e etuseteli k-kauppaan :D tilipäivää (15.2) odotellessa...
abaut 14e + 1kpl 5e etuseteli k-kauppaan :D tilipäivää (15.2) odotellessa...
Tällaisista kommenteista mä tykkään, asennetta. Muista pitää Plussa-kortti tallessa, niin saat sen vitosen hyödynnettyä ;)
T. Se, jolla on tilillä 6,54 e
Seuraavan kerran rahaa kuun lopussa, mutta hyvin pärjätään lapsen kanssa kun ei tehdä/käydä ikinä missään, ruokaan vaan menee.. Ei ole siis varaa tehdä/mennä.
Tarvis viedä koirakin eläinlääkäriin ja sänkykin on rikki :(
Käyttiksellä 24 000e
Säästötilillä n.240e
ja toisen pankin käyttiksellä n.200e.
Miten jotkut voi elää tilin noin nollille...? Eikö teitä huoleta mikään? Itse oon aina, lapsesta asti, jättänyt pahan päivän varalle. Tai en ole käyttänyt, jos ei ole jotain syytä käyttää rahaa. Lapsenakin, joskus ala-asteella mulla oli jo tonni ( 1000 mk) tilillä, kun säästin sinne. Sit opiskeluaikana oli 10 000 mk eli 1500 e. Nyt on aina vähintään 2000 e, muuten pistän kassan kiinni enkä osta mitään. Nyt on joku 7000 e, kun saatiin talokin maksettua syksyllä.
Perjantaina tuli työkkärinrahat, piti maksaa laina, veromätkyt ja muut laskut, ostaa ruokaa ja bensaa. Siinähän ne oli ja meni.
käyttötilillä 2300€
säästötilillä 6000€
yhteisellä tilillä 3500€ (täältä maksetaan lainanlyhennykset ja laskut)
Asuntolainaa reilut 200 000€ jäljellä.
Pari euroa käteisenä, jotain 13 euroa tilillä.
Mies maksaa.
Miten jotkut voi elää tilin noin nollille...? Eikö teitä huoleta mikään? Itse oon aina, lapsesta asti, jättänyt pahan päivän varalle. Tai en ole käyttänyt, jos ei ole jotain syytä käyttää rahaa. Lapsenakin, joskus ala-asteella mulla oli jo tonni ( 1000 mk) tilillä, kun säästin sinne. Sit opiskeluaikana oli 10 000 mk eli 1500 e. Nyt on aina vähintään 2000 e, muuten pistän kassan kiinni enkä osta mitään. Nyt on joku 7000 e, kun saatiin talokin maksettua syksyllä.
Mutta jos ei ole, niin ei ole. Lapsille on pakko ostaa ruokaa, ja laskut maksaa. Miehen visa vinkuu. Minä olen ollut enemmän elämäni aikana työttömänä kuin työssä, ja työt on olleet yleensä sellaisia että palkalla ei elä, kertaakaan en ole elämäni aikana saanut oikeaa työpaikkaa, valmistuin kortistoon -92. Olen ollut sitten myös yritäjänä, yritin elättää itseni ja lapseni, siitäkään ei jäänyt kuin velkaa, jota nyt makselen lopun ikääni työkkärinrahoista.
Kaikki rikkaat näköjään pörrää av:lla. Suomessa muka on paljon köyhiä. Harhakuvitelmaa...
Siis kuka tähän vastanneista on sun mielestä rikas? Ei tässä kellään ole ollut ,oikeasti tai kuvitelmissaan, miljoonia. Itsellä on useita erilaisia tilejä, rahaa niillä yhteensä n. 70000 enkä tosiaan ole minkään mittapuun mukaan rikas... ja toisaalta, tosiaan kyllä muakin ihmetyttää ihmiset jotka vielä esim. nelikymppisinä elää ihan kädestä suuhun, rahaa ei ikinä tilillä...mutta kun on ollut niin tärkeetä saada se iso talo ja sit kärvistellään velkataakan kanssa koko loppuikä. No kai jotakuta sellainen elämäkin tyydyttää, itse mieluummin kyll käytän rahani vaikka matkusteluun.
Yhteensä 5700 euroa, tämän kuun laskut maksettu. Yritän aina saada edes vähän rahaa säästöön, mutta surkeasti epäonnistun siinä. Mies työttömänä, kaksi opiskelevaa lasta, asuntolaina, käteen jää palkkaa verojen jälkeen 2300 euroa.
Olen huono talousihminen, ruokaan menee liikaa rahaa ja joka viikko heitän pois vanhaksi menneitä ruokia. Tässä olisi tinkimisvaraa. Haaskauksen ja herkkujen eliminoimisella säästyisi varmaan sata euroa kuukaudessa.