Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä välillä vituttaa tuo vauvan käytös

Vierailija
25.08.2008 |

Ei tekisi muuta kuin luuhaisi sylissä päivät pitkät.

Lattialle kun laittaa, se kääntyy vatsalleen ja alkaa parkua vaan. Eväänsä ei liikuta siitä enää, vaikka kuinka yrittää houkutella ja jutella sille. Ei tavoittele kauempana olevia leluja, vaan huutaa niillekin naama punaisena.

Tuo on kyllä tuomittu olemaan aloillaan koko elämänsä ajaksi. Vituttaa kun sitä pitää jatkuvasti paapoa vaan, kun ei tuo laiskimus halua edes oppia itse mitään. Perkele!

Minua niin kyllästyttää ja väsyttää koko tilanne.

Joojoo, ei voi kauhalla vaatia ja niin edes päin...

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sensijaan on mukavaa, kun lapset 4v ja 2v. Eri ihmisistä tuntuu erivaiheet raskailta. Tietysti lapsissakin on eroja. Minä en ole kokenut uhmaikää mitenkään erityisen hankalaksi. Vauva-aikaa sensijaan ei ole yhtään ikävä. meillä tilanne on kyllä helpottanut, kun lapset lähtivät liikkeelle. Sitä ennen kitisivät lattialla, sitterissä viihtyivät kohtuullisesti. Meidän kuopus lähti liikkeelle vasta 9kk iässä.

Vierailija
2/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi pelkää miehensä reaktioita, kun tulee kotiin tuhahtelemaan siivoamattomalle kodille. keskustelua tai terapiaa miehen kanssa ja heti. miehen on ymmärrettävä että teillä on vaativa vauba. lopetettava se puhaltelu ja alettava hoitaa vauvaa ja auttaa kotitöissä. luulen että se juuri saa ap:n niin hermostuneeksi että kun pitöis suorittaa kotitöitä, kun joku tulee niitä aina iltaisin tarkastamaan. siksi ei malttaisi vaan olla ja sylitellä vauvaa. nyt pitää miehen silmät saada auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku muukin tuntee näin... Lapsi on kyllä joskus tosi raivostuttava lahna.

Vierailija
4/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan ja tule nostelemaan ja kanniskelemaan!

Nytkin itkee, että tervetuloa vaan!

Vierailija
5/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sä nirhaat sen viimestään kun se on 3v uhmassa............

Nyt sulla on helpompaa kun uskotkaan!

Vierailija
6/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa lasta ja sinä LÄHDET jonnekin. Kaverin luo, kaupungille, kahville ihan minne vain, kunhan vain otat omaa aikaa!

Sen jälkeen mies alkaa tekemään kotihommia myös ja viettämään aikaa teidän kanssa. Menette vaikka huomenna yhdessä jonnekin illalla miehen töiden jälkeen!

Vierailija
7/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskos sulla joku, joka vois hyysätä vauvaa sylissä vaikka puoli päivää että saisit itse vetää vähän henkeä? Ja lähteä vaikka kaupungille tai mennä nukkumaan.

Kuinkas vanha vauva sulla on? Onko eka vai monesko? Käyhän se hermoon ja tuntuu että lapsi on kuin takiainen mutta menee sekin vaihe ohi. Sitä odotellessa tarvitsee henkästä välillä...

Vierailija
8/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun ei anna äidin olla rauhassa koneella. Voiskohan sen vielä vaihtaa tai palauttaa?? Luulis olevan sen verran oma-aloitteisuutta että opettelis keittämään sulle kahvia...

Vierailija
9/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulle.

Vierailija
10/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että vauva oppisi edes ryömimään.

Ikää tuolla sylitissiluuhaajalla on 6 kk ja paljon päälle.

Kaikki sairaudet suljettu pois, joten ei ole tasan mitään muuta kuin mukavuuden haluisuutta vaan.

Ja joo, tarvin minäkin netissä olla tai yleensäkään jotain omaa tehdä, etten vallan sekoa.

ap

Vierailija
11/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva KÄYTÖS? Sellaisia ne vauvat on. Jos lapsi on ainokainen, niin lähde liikenteeseen. Vauva kärryihin ja menoksi. Tuuleta päätäsi. Tilanne ei johdu osaamattomasta/huono käytöksisestä (siis apua, miten sellaisia edes voisi olla?!) vauvasta vaan äidin pahasta olosta.

Vierailija
12/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli meillä juuri tuollainen, ja olin välillä ihan loppu. Mutta parhaiten asia korjaantui sillä, että tietoisella päätöksellä luovutin kaikki muut pyrkimykseni joksikin aikaa ja omistauduin vauvalle. Vauva koki olonsa turvalliseksi ja tarpeensa tyydytetyiksi, ja niinpä tilanne helpottui.

Tiedtä itsekin, että ajan kanssa tuo helpottaa.

Vierailija
13/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä ap, sinun ikääsi?

Vierailija
14/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ei, niin tiedät varsin hyvin että tuo on pienin murhe mikä sulla on seuraavan 15 vuoden aikana :)

Vierailija
15/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole tasan mitään muuta kuin mukavuuden haluisuutta vaan"

Siis oletyko oikein vienyt vauvan tutkimuksiin kun viihtyy sylissä ja "luuhaa"???? Mitä oiken luulit vauvojen tekevän? Itsenäistyvät puolen vuoden kypäsässä iässä???

Hae apua, itsellesi. Enkä sano tätä morkatakseni vaan ihan vilpittömästi, kuullostat siltä ettei sinulla ole kaikki kunnossa. Ja ei varmaan kohta vauvallasikaan jos asenteesi häöntä kohtaan on tuollainen.

Vierailija
16/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä ap, sinun ikääsi?

Vierailija
17/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kohta 7kk ei suostu istumaan vaunuissa, sylissä viihtyy hetken.. Muuten pitää olla KOKO ajan menossa.. konttaa, nousee pystyyn tukea vasten jne.. tutkii ympäristönsä..

Tuossa edellisessä tulikin hyvä neuvo - lähde vaunulenkille!!! tai jonnekin, kun kerran suostuu olemaan paikallaan.. :) ja illalla - ota omaa aikaa!! Älä roiku netissä, vaan mene ihmisten pariin, jumppaan, kahville, ilman vauvaa!!!

Itse olen huomannut miten parempi äiti minusta tulee kun olen välillä pois kotoa..

Vierailija
18/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri. Äitinä sitä joutuu tekemään vähän enemmänkin vielä uhrauksia, tekemään asioita jotka ei huvita. Kasva itse ensin aikuiseksi ja vaadi vauvaltasi sitä vasta sen jälkeen.

Vierailija
19/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmetyttää nuo muutamat vastaukset tähän ketjuun. Ne lienevät tulleet toisilta äideiltä? Minäkin 21-vuotiaana (en ole äiti enkä tule olemaankaan vielä moneen vuoteen) ymmärrän, että nuo negatiiviset viestit eivät varmasti auta ap:n tilanteessa yhtään mitään. Komppaan sitä, että ap:n pitäisi saada vauva hetkeksi hoitoon ja ottaa kunnolla omaa aikaa.

Vierailija
20/68 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole tasan mitään muuta kuin mukavuuden haluisuutta vaan"

Siis oletyko oikein vienyt vauvan tutkimuksiin kun viihtyy sylissä ja "luuhaa"???? Mitä oiken luulit vauvojen tekevän? Itsenäistyvät puolen vuoden kypäsässä iässä???

Hae apua, itsellesi. Enkä sano tätä morkatakseni vaan ihan vilpittömästi, kuullostat siltä ettei sinulla ole kaikki kunnossa. Ja ei varmaan kohta vauvallasikaan jos asenteesi häöntä kohtaan on tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi